Re: cienie do powiek

1. Data: 2003-02-25 17:00:38

Temat: Re: cienie do powiek
Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

femme wrote:

>poradzcie mi prosze jakich cieni do powiek uzywacie,jakich firm?zeby byly
>trwale i sie nei walkowaly??
>bo naprawde przetestowalam juz sporo...

Używam cieni kilku firm; dobre doświadczenia mam z cieniami Inglot (po
trzy w opakowaniu, złączone ze sobą, można mieszać), Avon - akurat mam
takie sprzed trzech lat, już tej serii nie ma, ale są tak wydajne, że do
tej pory mi się nie skończyły. Myślę, że nowsze serie też będą dobre.
Używałam też cieni Revlon, ale dawno i szczerze powiedziawszy, nie
pamiętam jaki efekt, poza tym, że kolory świetne. Z relacji znajomych
wiem, że cienie Bourjois są bardzo dobre.
Ula Kapała

--
e-mail: u...@h...pl -- IRC nick: Ula
http://ula.hell.pl/ i http://ula-kapala.art.pl/