cienkie włosy

1. Data: 2004-09-16 12:06:57

Temat: cienkie włosy
Od: "Żenia" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Czy któraś z Was mogłaby mi podpowiedzieć co zrobić z cienkimi,
rzadkimi włosami. Jak ściąć włosy żeby wyglądało,że jest ich więcej i żeby
przysłoniły zbyt wysokie czoło. Może znacie jakieś strony w internecie z
fryzurkami. Pozdrawiam. Żenia

1. Data: 2004-09-16 12:21:44

Temat: Re: cienkie włosy
Od: "OLI" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wejdz sobie na forum fryzjerskie na www.wizaz.pl i zapytaj sie o to samo.
Zobaczysz, ze dziewczyny cos Ci doradza.

Powodzenia!
OLI

1. Data: 2004-09-16 12:26:17

Od: "mumu" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

dobrze wycieniowac i odżywki dla cienkjich włosków

mumu

1. Data: 2004-09-16 12:38:34

Od: "Jeannette" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

strony z fryzurami:

http://www.ukhairdressers.com/style/

http://frisurenbuch.de/Frisuren/frisuren.html

Domowym sposobem na poprawienie kondycji włosów jest mycie
żółtkiem -sprawdzone!
Jeannette

1. Data: 2004-09-16 12:45:14

Od: "Aede" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mumu" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> dobrze wycieniowac i odżywki dla cienkjich włosków
>

> mumu

Wycieniować? Rzadkich włosów się nie cieniuje bo wyglądają jeszcze gorzej,
wiszą takie fasolki. Na takich włosach nie ma czego cieniować.
Polecam do takich włosów siemię lniane, trzeba poszukać w archiwum jak się
to przyrządza. Włosy wyglądają jakby ich było dwa razy więcej, jakby były
układane specjalnie a wystarczy to wgnieść we włosy, wysuszyć i delikatnie
rozczesać. Są puszyste i pięknie się błyszczą, przynajmniej u mnie:)

1. Data: 2004-09-16 14:19:43

Od: "justa" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aede <a...@w...pl> napisał(a):
> [...]
> układane specjalnie a wystarczy to wgnieść we włosy, wysuszyć i delikatnie
> rozczesać. Są puszyste i pięknie się błyszczą, przynajmniej u mnie:)

to może powiecie, jaki przepis stosujecie, bo w archiwum znalazłam 2 różne:
1. siemię lniane mielone, 1 łyżeczkę zalewamy gorącą wodą itd...
1. siemię lniane nie mielone, tylko w ziarenkach (?), 2 łyżki(!) zalewamy...
itd.
i co Wy na to?

1. Data: 2004-09-16 14:21:22

Od: "justa" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

justa <j...@g...pl> napisał(a):
> [...]
> 1. siemię lniane mielone, 1 łyżeczkę zalewamy gorącą wodą itd...
> 1. siemię lniane nie mielone, tylko w ziarenkach (?), 2 łyżki(!)

miało być 1. i 2. oczywiście.
a znalazłam i
3. 2 łyżeczki zalać... itd.

wnioskuję zatem, że 2 łyżki to mocno przesadzone i prawdziwa miarka to 1-2
łyżeczki ;)

tylko co z tym mielonym i w ziarenkach?

1. Data: 2004-09-16 18:10:14

Od: "Aede" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justa" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> zalewamy...

Kiedyś robiłam ze zmielonego a ostatnio z całych ziarenek ale nie odmierzam
tego jakoś dokładnie. Wlewam do garnuszka trochę wody (garnuszek wielkości
szklanki, większy, mniejszy) jedną trzecią albo mniej trochę i sypię około 2
łyżeczek, czasem trzech siemienia. To jasne, że im więcej tym gęściejsze,
gotuje się chwilę i kiedy zrobi się już gęste to odcedzam. Ja mam włosy
dość krótkie czyli tak do brody ale i tak nie nakładam całości.W takich
proporcjach robi się z tego już coś bardzo kleistego, jak zamoczysz w tym
dłoń to nie chce spłynąć, tylko wisi coś bardzo brzydko wyglądającego, ale
wtedy łatwo zrobić sobie fale, tylko że nie każdemu na tym zależy.

1. Data: 2004-09-16 19:09:56

Od: "Lilka" <d...@a...nie> szukaj wiadomości tego autora

Jeannette wrote:

> Domowym sposobem na poprawienie kondycji włosów jest mycie
> żółtkiem -sprawdzone!
> Jeannette

Zamiast szamponu?? Czy może najpierw szamponem a potem żółtkiem? No i -jak
często? Ja muszę myć włosy codziennie...a może wystarczyłaby maseczka z
żółtka raz na kilka dni?

Lila

1. Data: 2004-09-17 10:51:43

Od: "Jeannette" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilka" <d...@a...nie> napisał w wiadomości
> Zamiast szamponu?? Czy może najpierw szamponem a potem żółtkiem? No i -jak
> często? Ja muszę myć włosy codziennie...a może wystarczyłaby maseczka z
> żółtka raz na kilka dni?

Może być maseczka raz na kilka dni, a jeżeli mycie to po szamponie.
Myślę (to w zależności od fryzury), że do układania włosów możesz uzywać
specyfików zwiększajacych objętość włosów.
Według mnie istotne jest też strzyżenie i odpowiednie dobranie fryzury.
Jeannette

> Lila

AVON odżywcza maseczka...
Prośba do Wrocławianki:-) (OT)