ciśniniomierze

1. Data: 2002-11-26 10:15:47

Temat: ciśniniomierze
Od: "JD" <j...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy zna się ktoś na ciśnieniomierzach elektronicznych?
Takich automatycznych na rękę?
Muszę kupić teściowej i nie wiem jakie kryteria wyboru zastosować.

Z góry dzięki za info.

2. Data: 2002-11-26 10:45:30

Temat: Re: ciśniniomierze
Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Czy zna się ktoś na ciśnieniomierzach elektronicznych?
> Takich automatycznych na rękę?

Ja mam półautomatyczny f-my Microlife (3 lata temu w aptece ok. 240 zł).
Półautomatyczny tzn., że trzeba napompować rękaw ręcznie. Jak do tej pory jest
bezawaryjny a wyniki są wiarygodne. Oprócz ciśnienia pokazuje jeszcze puls,
pamięta także ostatni pomiar.

Ania

3. Data: 2002-11-26 11:09:46

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiarygodniejsze są te na przedramię niż na nadgarstek.
Dla osób starszych najlepsze są w pełni automatyczne (same pompują rękaw)
Polecam firme Omron.

4. Data: 2002-11-26 12:37:39

Od: "109176" <a...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "JD" <j...@b...pl> napisał w wiadomości

Ostatnio z mama ogladalam w aptece cisnieniomierze i doszlysmy do wniosku,
ze one sie wiele od siebie nie roznia. Ceny wszystkie powyzej 300 zl, nieraz
grubo powyzej. Ja mam osobiscie taki na nadgarstek, autmoatycznie pompujacy
i zampamietuje kilkanascie ostatnich wnyikow. Dla mamy kupilam podobny w
Niemczech cena 30 Euro. Najdrozsze widzialam za 50 Euro. Roznica byla taka,
ze te za 50 mialy skorzane etui. Wiec jak masz mozliwosc, sprobuj kupic w
Niemczech.

Pozdrawiam,
Ania

GG 5287751
ICQ 168374238

5. Data: 2002-11-26 18:45:19

Od: "jurek" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JD" <j...@b...pl> napisał w wiadomości
> Czy zna się ktoś na ciśnieniomierzach elektronicznych?
> Takich automatycznych na rękę?
> Muszę kupić teściowej i nie wiem jakie kryteria wyboru zastosować.

A moze jednak kupic typowy, taki recznie pompowany ze sluchawkami? Sa one
dokladniejsze od tych automatycznych, i wcale nie sa trudne w obsludze, ja
nauczylem swoja babcie mierzenia sobie samodzielnie cisnienia, i robi to z
powodzeniem. A i znacznie tansze sa.

6. Data: 2002-11-26 18:47:14

Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jurek wrote:

> [...]
> nauczylem swoja babcie mierzenia sobie samodzielnie cisnienia, i robi to z

Nie wiem czy znacznie, bo na gieldzie te elektroniczne widzialem od 70
zl.
Zakladasz na przegub, naciskasz start, pompuje, a potem pomiar i odczyt
+ zapis wyniku do pamieci.
Jest to prawdziwa rewelacja.
Czemu wczesniej nie zakladano opaski uciskowej na przegub ?

Jacek
--
World's First Holographic Computer incorporating Self(EGO) Technology
fit to solve NP problems (knapsack algorithm).

7. Data: 2002-11-26 21:20:49

Od: "jurek" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> + zapis wyniku do pamieci.
> Jest to prawdziwa rewelacja.
> Czemu wczesniej nie zakladano opaski uciskowej na przegub ?

A widziales zeby teraz lekarz uzywal aparat zakladany na przegub? Sa one po
prostu mniej dokladne od tych tradycyjnych i nie nadaja sie do dokladnego
pomiaru cisnienia. Jest z nimi taka sama sytuacja jak z podrecznymi
aparatami do pomiaru poziomu cukru we krwi: moga byc uzyteczne jesli sa
uzywane regularnie, dzien w dzien, bo wtedy moga wykryc zmiany cisnienia w
czasie, ale wyniki ich pomiarow sa niemiarodajne i potrzebna jest
weryfikacja za pomoca standardowego aparatu. Za najdokladniejsze aparaty
wazane sa rteciowe (te w takim metalowym pudelku z "termometrem" w
pokrywie).

Ale jesli juz kots naprawde chce kupic taki elektroniczny bajer, to napewno
odradzalbym kupowanie takich za 70zl. Mysle ze taka "oszczednosc" moze
pociagnac za soba znacznie wieksze straty.

8. Data: 2002-11-26 22:18:41

Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jurek wrote:

> [...]
> odradzalbym kupowanie takich za 70zl. Mysle ze taka "oszczednosc" moze
> pociagnac za soba znacznie wieksze straty.

Czyje straty, handlowcow ?
To sa markowe produkty importowane z Niemiec, tyle ze sprowadzone w
duzych ilosciach i stad tak ceny spadly.

9. Data: 2002-11-26 23:01:23

Od: "109176" <a...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

> Czyje straty, handlowcow ?
> To sa markowe produkty importowane z Niemiec, tyle ze sprowadzone w
> duzych ilosciach i stad tak ceny spadly.

Jak juz wyzej pisalam tutaj cisnieniomierze sa o wiele tansze!!

Ania
GG 5287751
ICQ 168374238

10. Data: 2002-11-26 23:12:11

Od: "jurek" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czyje straty, handlowcow ?
> To sa markowe produkty importowane z Niemiec, tyle ze sprowadzone w
> duzych ilosciach i stad tak ceny spadly.

Widze ze z ciebie jest ekspert takze od cisnieniomierzy :). Moze i one sa
produkowane przez znanych producentow, ale dokladnoscia i tak nie dorownuja
tradycyjnym. Ale jak ktos nie umie takiego aparatu obslugiwac, to oczywiscie
moze kupic elektroniczny, w koncu roznice miedzy nimi nie sa jakies bardzo
duze.

polpasiec-pomocy!
Bol korzonkow
teofilina w ciąży? + APO-AMOXI