co dalej

1. Data: 2002-02-18 17:05:40

Temat: co dalej
Od: <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jeszcze prawie pol dekady do 30-tki a czuje sie wrakiem czlowieka. kocham zycie
i kocham siebie ale... pustka. koncze dom swojego zycia, wszystko co chcialem
osiagam, zawsze liczylo sie dla mnie tylko byc pierwszym, najlepszym. kobiety -
kiedys byly dla mnie motorem, ale wszystkie(go) juz probowalem, wszystko juz
bylo, nie latwe przygody, naprawde probowalem juz wszystkiego - ostatni
zwiazek, najdluzszy 1,5 roku... i pustka... Jak narodzic sie na nowo??????????
mam wszystko, przezylem wszystko.
bilbo

1. Data: 2002-02-18 17:19:32

Temat: Re: co dalej
Od: "EvaTM" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<b...@p...onet.pl> :
/.../
> zwiazek, najdluzszy 1,5 roku... i pustka... Jak narodzic sie na nowo??????????
> mam wszystko, przezylem wszystko.

I już o niczym nie marzysz;) ?
Zazdoszczę ... ;) albo i nie zazdroszczę..
Bo ja mam guzik z pętelką, dużo więcej lat,
ale ciągle mam marzenia. Chociaż spełnić ich
nijak nie mogę...
I co lepsze ?
Eva

1. Data: 2002-02-18 17:35:15

Od: "Marsel" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

bilbo
> jeszcze prawie pol dekady do 30-tki a czuje sie wrakiem czlowieka. kocham
zycie
<....>

narodzić sie na nowo tym samym człowiekiem? jeszce raz?
a moze to nie było to? moze wlasnie trzeba rozejrzec sie za czyms zupełnie
innym.
nie uwierze zebys nie zrozumial, ze ledwo odrosles od ziemi i wszystko
dopiero przed toba. to zaledwie wstep, bez wgledu na to co do tej pory
przezyłes ... czeka na ciebie jeszcze wiele niespodzianek, i tez
'spodzianek' jesli sie postarasz. jedna z tych niespodzinek zdaje sie jest
to, ze czujesz sie w tej chwili wrakiem człowieka.
Nigdy nie zastanawiałes sie nad tym ze kiedys bedzeisz miał wiecej lat niz
18?

Marsel

1. Data: 2002-02-18 21:31:44

Od: "Becchino" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> bylo, nie latwe przygody, naprawde probowalem juz wszystkiego - ostatni
> zwiazek, najdluzszy 1,5 roku... i pustka... Jak narodzic sie na

Jezeli bedziesz mial 70 lat, Twoje zycie sie nie zmieni, doswiadczenia
pozostana te sam, to wtedy przyznam Tobie racje. Potwierdze, ze przezyles
wiele i los nie bardzo Tobie sprzyjal. Ale nie mow w polowie dekady do
30tki, ze przezyles wszystko i nie ma juz nic. Do czasu kiedy bedziesz mial
wiecej przed niz za te slowa nie beda mialy podstaw.

1. Data: 2002-02-19 01:39:10

Od: "Wilczek" <w...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zwiazek, najdluzszy 1,5 roku... i pustka... Jak narodzic sie na nowo??????????

Nie uwierze nigdy, ze mozna przezyc i miec wszystko w tak krotkim okresie.
Chyba, ze masz tak male wymagania albo faktycznie jestes wysoko postawionym
dyrektorem w CitiGroup.

W kwestiach materialnych mozna zawsze miec wiecej, w sferze uczuciowej przy
braku spelnienia jeszcze wiecej mozna zyskac. Odkryj nowych ludzi, sproboj
dostrzec nowe aspekty tych samych rzeczy. Bezradnosc jest Twoja imaginacja
a nie realiami.

--
-=Pozdrowionka=-

Wilczek
w...@w...pl <|> http://www.wr.pl
ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

1. Data: 2002-02-19 07:54:48

Od: "Ag" <...@...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Jak narodzic sie na nowo??????????
> mam wszystko, przezylem wszystko.

a dostales juz kwiatki i laurke od slicznego blondaska na Dzien Dziadka,
nosiles juz slipy w losie we wtorki, uslyszales kiedykolwiek ,,fajnie, ze
jestes''? masz patent na cokolwiek, chocby mydlo z pilingiem?
mysle, ze to nie o to chodzi, zeby miec wiecej, cos podczuwam, ze raczej o
to, zeby miec to co kazdy czlowiek miec powinien......
trzymam kciuki:)
i jak najszybciej znajdz cel - chocby nowe dzinsy:), bez celu faktycznie
smutno sie zyje, zbyt statecznie i stabilnie
pozdrawiam Agnieszka:)

1. Data: 2002-02-19 08:49:45

Od: <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bylo, nie latwe przygody, naprawde probowalem juz wszystkiego - ostatni
> zwiazek, najdluzszy 1,5 roku... i pustka... Jak narodzic sie na

Zycie uczy pokory...
zebrales o kromke chleba ? nachylales sie do smietnika aby przezyc "dzisiaj"?
straciles kiedys dorobek wszystkich swoich lat w jeden dzien?
uwazaj o czym marzysz bo sie spelni !
Dziwie sie bo jesli mialbym taki potecjal materialny o ktorym mowisz to
bylbym caly czas zajety...rozejrzyj sie dookola jest mnostwo ludzi ktorym
mozesz pomoc i bynajmniej mi by az czasu i zycia zabraklo na to ale jest to
wylocznie
moj punkt widzenia.
Jest mozliwe ze chodzi Ci o ten dreszczyk emocji, przezycie czegos co Cie
wewnetrznie
usatysfakcjonuje.
Badz ostrozny bo rownowaga musi byc utrzymana.
Pozdrowko
Zulu

1. Data: 2002-02-19 14:40:09

Temat: Odp: co dalej
Od: "Szara Mysz" <w...@s...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7...@n...onet.pl...
> [...]
> bylo, nie latwe przygody, naprawde probowalem juz wszystkiego - ostatni
> zwiazek, najdluzszy 1,5 roku... i pustka... Jak narodzic sie na

Masz pustkę, bo to co robiłeś całe życie robiłeś dla siebie - i tylko dla
siebie.
Potrzebujesz ożywić dom - potrzebujesz kobiety, dzieci, przyjaciół, roślin,
zwierząt - potrzebujesz
rodziny. Potrzebujesz żyć dla kogoś i mieć poczucie bezpieczeństwa.
Pozdrawiam
Oleńka

1. Data: 2002-02-22 11:44:45

Od: "maria" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> [...]
Ludzie co się z wami dzieje??? Człowiek pisze o własnym bólu, a wy
odbieracie mu do niego prawo? ..bo ma mniej niz 30 lat? ..i dobre zaplecze
finansowe? i do tego...

> zwierząt - potrzebujesz..
To takie proste? Kup psa! ożeń się i koniecznie kup kwiatek! Wnika z tego,
ze nie ma nic prostrzego ;)

> [...]
> Zazdoszczę ... ;) albo i nie zazdroszczę..
> Bo ja mam guzik z pętelką, dużo więcej lat,
> ale ciągle mam marzenia. Chociaż spełnić ich

Dobrze jest mieć marzenia; a to czy się spełniają i nie, nie jest miernikiem
szczęścia -tak sadze! Mam marzenia i wiele z nich nigdy nie zrealizuje, ale
są tez i takie, które dziś są moim celem, motorem napedowym do działania i
TO dzisiaj jest moim szczęściem :) Bez marzeń -potrafimy odczuwać tylko
pustke...i nie trzeba mić 60 lub70 lat, by móc ją odczuwać! ja tez znalazłam
sie na takim zakrecie, miałam zaledie 21-latek, praca- dobrze płatna,
studia- kierunek bardzo 'porządany' tzw. z przyszlością i JA? -teraz
przypomnialam sobie; 'JA' to temat mojego post-u, gdy poraz pierwszy o tym
pisalam. ..brak celu, pozwolilam by to inni marzyli za mnie, nie rozumiejac
co jest przyczyną mojego bólu ??? ..strach, przed utratą tego co moge
osiągnac, byl nie sluszny..
Powiem tak; zaczni marzyc!!! Pamiętasz jak to jest?? ..potem przyjdzie czas
na weryfikacje, to podzial na osiągalne i nie..obrać cel (czasami to obrot o
180 stopni)
> Odkryj nowych ludzi, sproboj
> dostrzec nowe aspekty tych samych rzeczy ..i to nie bedzie proste;
czasem tak mocno trzymamy się tego co mamy, ze nie potrafimy dostrzec
innych... (mam pewna sugestie ale zbyt mało faktów..) w przypadku moim
pomogło :)) ja podjelam to ryzyko inna prac, studia- zaczynajac od zera ale
dzisaj moge powiedzec, ze warto!
WARTO! ..i jaszcze; masz prawo czuc sie źle- nie pozwól wmówic sobie, ze tak
nie jest!! nie kazdy to zrozumie, ale wielu z nas chetnie wyslucha :))

> [...]
> to, ze czujesz sie w tej chwili wrakiem człowieka.
> Nigdy nie zastanawiałes sie nad tym ze kiedys bedzeisz miał wiecej lat niz

podzielam zdanie Marsela

> [...]
> siebie.
> rodziny. Potrzebujesz żyć dla kogoś i mieć poczucie bezpieczeństwa.

Trudno jest myśleć o innych w takiej chwli. Starać sie uszcześliwic innych
gdy samemu czuje sie ból. Trzeba czuc co to szczescie, by móc dać szczeście.

> [...]
> i jak najszybciej znajdz cel - chocby nowe dzinsy:), bez celu faktycznie
> smutno sie zyje, zbyt statecznie i stabilnie

Przyjdzie i czas na to (karteczki na dziń dziadka...) ale raczej jeszcze nie
teraz?
..co do dzinsow, nie wiem czy dobrze zrozumiałam Agnieszke (?) Do
wyznaczonego celu, moze być dluga i zawila droga, postaw przed sobą male
mniej znaczace, ale realne cele -to równiez skutkuje i wzmacnia nas od
wewnątrz :)
CYA
maria

1. Data: 2002-02-22 18:06:55

Od: "Dziki" <d...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

> i kocham siebie ale...
moze pokochaj innych? ale nie zerznij tylko pokochaj

Czy jest mozliwe...
Samotnosc w sieci ...
Wychodzenie z ciala - lepsze rano czy wieczorem co sadzicie ?
...nie chce cie zrani
WEBCAMS