Re: co ja robię źle ?

Data: 2006-03-27 14:10:41
Temat: Re: co ja robię źle ?
Od: Ola Żyszkowska <z...@g...com>

A. napisał(a):
> Witam,
>
> Mam 26 lat, jestem ładna a nawet bardzo ładna, wykształcona i niestety od
> samego początku nie układało mi się z facetami. Nie wiem dlaczego, każdy na
> którym mi zależało uciekał, zamiast mnie kochali CI których ja nie kochałam.

Na moje oko, to za dużo się zastanawiasz i szukasz problemów tam,
gdzie niekoniecznie są. No i fakt, że nie wierzysz facetowi w jego
wyjaśnienia też pewnie niekoniecznie Ci pomaga....

To tylko takie moje małe przemyślenia po lekturze Twojego postu...

PS. Witam wszystkich, mam nadzieję zostać tu na dłużej...

--
pozdrawiam,
Ola Żyszkowska