co ja robię źle ?

1. Data: 2006-03-26 13:54:22

Temat: co ja robię źle ?
Od: "A." <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam 26 lat, jestem ładna a nawet bardzo ładna, wykształcona i niestety od
samego początku nie układało mi się z facetami. Nie wiem dlaczego, każdy na
którym mi zależało uciekał, zamiast mnie kochali CI których ja nie kochałam.

Na początku myślałam,że zbytnio okazuję uczucia ,że jestem na każde
zawołanie, za często dzwonię lub pisze smsy więc zmieniłam taktykę starałam
się nie okazywać zbytnio uczuć( przynajmniej nie zbyt szybko) ale nadal to
samo :(

Nie jestem materialistką, nie przepadam nawet jak chłopak za mnie płaci, bo
jakoś się czuję głupio wtedy, jestem dobra i nie wiem co może być
przyczyną,że żaden nie chce ze mną być, jedni zostawiali mnie po2 m-ach,
inni po 3 a jednen po 3 latach, kiedy tylko pokochałam go on stracił do mnie
szacunek. teraz poznałam innego i już widzę,że coś zaczyna się psuć, a
staram się już nic nie robić :(

przykładowo chciał spotkać się w piątek ale nie mogłam spytałam czy może w
sobotę i powiedział ze tak. w piątek mi napisał ze ma zamówienie w pracy i
da mi znać w sobotę rano czy może się spotkać, rano napisał ze jeszcze nie
wie, potem po południu napisał ze do 16 ale napisze mi jeszcze potem sms, o
20.00 ja napisałam czy wszystko w porządku? a o północy on napisał ze
skończył prace o 17 poszedł do domu zaczął czytac i usnął i dopiero się
obudził. Nie wierzę w to, i w takiej sytuacji postanowiłam nic nie pisać, po
prostu się nie odzywać Bo wydaje mi się ,że już mu nie zależy, choć
spotykamy się od 2 m-cy i jest bardzo dobry dla mnie, ten ostatni sms
przekonał mnie ze coś już musi być nie tak. I zawsze to samo, co ja robię
źle ?

Albo za bardzo okazywałam uczucia albo za mało , nie wiem już, co sądzicie ?

załamana :(

2. Data: 2006-03-26 14:36:26

Temat: Re: co ja robie zle ?
Od: "Jesus" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Nie wiem dlaczego, kazdy na
>którym mi zalezalo uciekal, zamiast mnie kochali CI których ja nie kochalam.

Moze nie robisz niczego zle, moze to tak dziala, ze kobiety
zakochuja sie w tych
co ich nie chca. Taki ideal pragna go wszystkie a on nie pragnie
zadnej, zadnych emocji,
zadnego pantoflarstwa.

3. Data: 2006-03-26 20:27:52

Temat: Re: co ja robię źle ?
Od: "quasi-biolog" <q...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

A. <A...@i...pl> napisał(a):

> Mam 26 lat, jestem ładna a nawet bardzo ładna, wykształcona

A moze problem Twoj polega na tym, ze to tyko Ty tak myslisz... A dla facetow
jestes brzydka, glupia i nudna, a na dodatek - bezkrytyczna wobec siebie
("wyzej srasz, niz dupe masz").

A jeszcze do tego dochodzi paranoja i podejrzliwosc - jakis sms Ci nie pasuje,
a Ty juz snujesz czarne scenarjusze i wcielasz w zycie jakies rewanzyki. To
naprawde moze faceta meczyc.

> i niestety od
> samego początku nie układało mi się z facetami. Nie wiem dlaczego, każdy na
> którym mi zależało uciekał, zamiast mnie kochali CI których ja nie kochałam.

Hmmm... A moze za duzo oczekiwalas po swoich tzw. "uczuciach"., a w
rzeczywistosci po prostu nie ma w tym zadnych "fajerwerkow", o jakich pisza w
kiczowatych lzawych romansidlach?

A czy w ogole kobiety maja taka mozliwosc by sie zakochac tak jak faceci?
Jakos sie do nich przywiazuja, ale czy to jest taki pakiet emocjonalny jaki
dotyczy mezczyzn?

pozdrawiam
quasi-biolog

4. Data: 2006-03-27 04:17:52

Od: Jaroslaw P <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"A." wrote:

> Witam,
>
> Mam 26 lat, jestem ładna a nawet bardzo ładna, ...................

Witam Cie rowniez,
Chwala nas mamusiu oj chwala.
A kto?
A no ta w lusterku.

Moze postaraj sie przyslac mi zdjecie do oceny :-).

5. Data: 2006-03-27 04:40:19

Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik A. napisał:
[..]
> załamana :(

Że mi to śmierdzi podpuchą, a my nie jesteśmy jasnowidzami.

Jednakże w takich przypadkach jak Twój najczęstsze scenariusze to:

1. Śmierdzi Ci z buzi. I nie mam tu na myśli braku higieny lecz problemy
z niedomykającym się przełykiem i refluksem.

2. Jesteś kiepska w łóżku.

3. Jesteś zaborcza tudzież zazdrosna.

pozdrawiam
Arek

--
www.eteria.net

6. Data: 2006-03-27 14:10:41

Od: Ola Żyszkowska <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

A. napisał(a):
> [...]
> którym mi zależało uciekał, zamiast mnie kochali CI których ja nie kochałam.

Na moje oko, to za dużo się zastanawiasz i szukasz problemów tam,
gdzie niekoniecznie są. No i fakt, że nie wierzysz facetowi w jego
wyjaśnienia też pewnie niekoniecznie Ci pomaga....

To tylko takie moje małe przemyślenia po lekturze Twojego postu...

PS. Witam wszystkich, mam nadzieję zostać tu na dłużej...

--
pozdrawiam,
Ola Żyszkowska

7. Data: 2006-04-10 15:08:23