co jest w doniczkach?

1. Data: 2005-06-22 14:38:48

Temat: co jest w doniczkach?
Od: "5" <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam . W doniczkach z sadzonkami ziemia zrobiła się jak skorupa.Co to może
być i jak to zwalczyć?Na razie pokruszyłam tę ziemię ale boję się że za
chwilę znów będę miała twardą ziemię.

2. Data: 2005-06-22 15:14:14

Temat: Re: co jest w doniczkach?
Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

5 wrote:
> Witam . W doniczkach z sadzonkami ziemia zrobiła się jak skorupa.Co to może
> być i jak to zwalczyć?Na razie pokruszyłam tę ziemię ale boję się że za
> chwilę znów będę miała twardą ziemię.

Podlewac?

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

3. Data: 2005-06-22 15:27:15

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:d9btv0$pdp$1@nemesis.news.tpi.pl 5
<u...@i...pl> napisał(a):

> Witam . W doniczkach z sadzonkami ziemia zrobiła się jak skorupa.Co
> to może być i jak to zwalczyć?Na razie pokruszyłam tę ziemię ale
> boję się że za chwilę znów będę miała twardą ziemię.

Hejka. Skorupa się robi wtedy gdy brak jest w ziemi próchnicy a sama
ziemia jest gliniasta (zawiera dużo cząstek spławialnych). Należy na wierzch
dać warstewkę 2 - 5 mm odkwaszonego torfu i nie dopuszczać do przesuszenia.
:-)
Pozdrawiam plastycznie Ja...cki

4. Data: 2005-06-23 10:48:46

Od: "Kyllyan" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam . W doniczkach z sadzonkami ziemia zrobiła się jak skorupa.Co to
> może
> być i jak to zwalczyć?Na razie pokruszyłam tę ziemię ale boję się że za
> chwilę znów będę miała twardą ziemię.

Pewnie sama glina - dodać piasku i torfu

Sławomir J Marusiński
Gdańsk
WŻCh "Radość"

5. Data: 2005-06-23 11:21:37

Od: "5" <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

w doniczkach mam mieszankę trocin,torfu i ziemi ogrodowej.

6. Data: 2005-06-23 12:47:41

Od: "Kyllyan" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>w doniczkach mam mieszankę trocin,torfu i ziemi ogrodowej.
to i tak za mało torfu a za dużo gliny w ziemi ogrodowej ;)

Sławomir J Marusiński
Gdańsk
WŻCh "Radość"

7. Data: 2005-06-23 17:21:07

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to i tak za mało torfu a za dużo gliny w ziemi ogrodowej ;)

> Sławomir J Marusiński
> Gdańsk
> WŻCh "Radość"

Tu wcale nie trzeba pisać, by się pośmiać;-)

Pozdrawia do rozpuku boletus

8. Data: 2005-06-24 10:06:15

Temat: Re: co jest w doniczkach?do boletusa
Od: "5" <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Śmiej się do rozpuku aż pękniesz.Powinno zakazać się korzystanie tobie z
grup dyskusyjnych- nie dorosłeś.

9. Data: 2005-06-24 11:00:47

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:d9gmnv$f4e$1@nemesis.news.tpi.pl 5
<u...@i...pl> napisał(a):

> Śmiej się do rozpuku aż pękniesz.Powinno zakazać się korzystanie
> tobie z grup dyskusyjnych- nie dorosłeś.

Hejka. Po pierwsze: zakazuje się zakazywać. ;-)
Po drugie: boletus to boletus i ew. można go nie czytać. :-)
Po trzecie: tnij posty i odpowiadaj pod spodem.
Pozdrawiam enumeratywnie Ja...cki

Bukszpan na żywopłot
roundup i deszcz
Jaki to mączniak