co kupic dziewczynie? ;)

1. Data: 2004-01-04 20:30:07

Temat: co kupic dziewczynie? ;)
Od: "Arystokrates" <tutaj@nie_podam_.ch> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie. Jesli NTG to prosze mnie zbluzgac. Natomiast siedza tu ludzie,
ktorzy znaja ludzka nature, a zatem i kobieca tez.

Sprawa wyglada banalnie ale mi sie wcale taka nie wydaje. Otoz nie znosze
kupowania prezentow, nie lubie tez ich dostawac, bo wtedy wypadaloby przy
jakiejs okazji rowniez prezent sprawic. Ale nie o tym chcialem. Moja
nienawisc do kupowania prezentow nie bierze sie ze skapstwa (no, moze troche
;) ale raczej z faktu, ze nigdy nie wiem co bedzie odpowiednim prezentem dla
danej osoby.

Chcialbym kupic na 20 urodziny cos mojej dziewczynie.... problem jednak w
tym ze jeszcze za dobrze sie nie znamy. Jest anarchistka, lubi tanie wina i
i muzyke punkrockowa/reggae. Myslalem, zeby nabyc jej plyte zespolu Akurat
ale to jakos malo oryginalny pomysl.

Pomozcie bo zupelnie bez pomyslu jestem, a chcialbym, zeby ten prezent nie
byl jedynie na odczepnego, zeby cos dla niej znaczyl... . W sumie to moglbym
ja spytac ale gdzie wtedy element niespodzianki?

1. Data: 2004-01-04 20:45:20

Temat: Re: co kupic dziewczynie? ;)
Od: "DanKetch" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może jakiś element bizuterii ze się tak wyrażę? jakiś sygnet? nie wiem jak
się ubiera Twoja dziewczyna, albo chcociaż "głupią" koszulkę z
zaprojektowanym przez ciebie logo czymkolwiek
p.s. znam Twój ból dotyczacy przentów ;-)

1. Data: 2004-01-04 20:51:52

Od: "Arystokrates" <tutaj@nie_podam_.ch> szukaj wiadomości tego autora

: nie wiem jak
: się ubiera Twoja dziewczyna

Jak buntowniczka anarchizujaca, glany, lumpeks i te sprawy ;)

1. Data: 2004-01-04 22:02:09

Od: bassteq <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak to co... kobieta, jaki styl by nie preferowała zawsze preferuje
biżuterie....
kolczyki, branzoletka zawsze jest odpowiednia

--
Tu byłem ... Tonny Halik

1. Data: 2004-01-04 23:09:16

Temat: Re: co kupic dziewczynie? ;) (dlugie)
Od: "iwona." <m...@p...onet.plSPAMIATKO> szukaj wiadomości tego autora

moze przyda Ci sie moja odpowiedz
anarchistka nie jestem, dziewczyna tak
proponuje zrobic prezent , ktory nie bedzie na "odczep sie", ale bardziej
przemyslany
propozycja prezentu o nazwie "rozgrzewajacy" w koncu zima ;) . koniecznie
podac nazwe prezentu ;)
1 sweter, bluzka, szalik czy jakis ciuch w stylu ktory nosi Twoja
dziewczyna, ciuch z lumpeksu, w kolorze jaki lubi i pod jej gust, jesli
trudno Ci sie zorientowac podpatrz to co nosi, badz moze ktos z jej
znajomych Ci pomoze(bedzie ja rozgrzewal, gdy Ciebie nie bedzie;)
2 wino to ktore lubi, badz jesli lubi eksperymentowac cos czego nie
probowala(bedzie ja grzac od srodka;)
3 plytka z jakimis kawalkami posciaganymi z netu, najlepiej cos czego nie
ma, moze wersje koncertowe, badz jakies nie wydane kawalki (muzyka rowniez
rozgrzewa;) czy tez moze poszukaj co ludzie polecaja z kawalkow wykonawcow
ktorych nie sluchala

poniewaz te 3 rzeczy beda niewiele kosztowac zawsze mozesz dorzucic plytke o
ktorej sam wspomniales i dac ja na koncu, a jesli nie to proponuje ktorys
element podniesc na jakosci (np wino), przy wersji prezentu ktora
zaproponowalam wazne jest by kazdy element jakos komentowac

zamiast wersji rozgrzewajacej moze byc i wersja prezentu o nazwie "zmyslowy"
czyli 1-ynka to dotyk, 2 smak, 3 sluch, jeszcze zostal wech i wzrok, jako
wzrok moze byc Wasze zdjecie, czy zdjecie jakiegos zespolu, ew zaprowadzic
ja w jakies ladne miejsce, wech to jakis mily zapach, ja moge wymyslac bez
konca, ale nie wiem czy prezent Ci sie podoba, bo rozumiem, ze dla
niektorych moze byc infantylny

odradzam natomiast bizuterie( jesli juz to wlasnie sygnet a nie kolczyki czy
branzoletke, bo zamiast kolczykow pewnie woli agrafki ;), trudno z tym
trafic, a juz na pewno jej nie kupuj jesli ona bizuterii nie nosi

mysle, ze spodobalby sie jej pomysl wlasnorecznie wykonanej koszulki

rozpisalam sie, ale bardzo lubie dawac prezenty :))
powodzenia i dodam, ze najlepsze prezenty nawet jesli nie trafione to wedlug
mnie te, przy ktorych wyborze ktos sie staral

iwona.

1. Data: 2004-01-05 08:41:20

Od: "pepo" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wez butelke po tanim winie (taka ciemna najlepiej)
jak reggae to prawdopoodbnie jakies chusty, bandamy i te klimaty, no wiec
kup taka:)albo sam zrob, albo kup i dodatkowa ja zmodyfikuj jakos
zwin w rurke
i wloz do butelki(mozesz dodac jakis list, albo na chuscie cos napisz)
itp itd kombinuj z pustymi butelkami:)))

albonapisz cos na krtce, wloz do butelki napisz na butelce butelka awaryjna
i powiec ze w momencie kryzysow niech otwiera:)(a na kartce cos tam
kryzysowego napisz:)

albo pomaluj butelke roznorako i dodaj sznurek i zrob butelke do
powieszenia(oo obleb ja cala etykietami z innych win:)

a jak ja juz jakos pomalujesz i sie troche znasz na elektronice to jeszcze
do srodka wpakuj diode baterie a wlacznik na zakretce:)i ..bum:)

wogole zrob cos dziwnego:)
oo caly karton pustych butelek daj (albo skombinuj kratke od wina:)i kazda
butelka inna, w kazdej butelce co innego, jedna powiecmy pelna/albo
wszystkie pelne:))
--
ciufakers pepo

1. Data: 2004-01-05 14:07:41

Od: "Robert Kulig" <r...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Myslalem, zeby nabyc jej plyte zespolu Akurat
> ale to jakos malo oryginalny pomysl.

A moze ... plyte Akuratow z autografami :P

moze zafunduj, jej moze juz kolejny tatuaz, lub ... jakies dosc orginalny
plakat, najlepiej na zamowienie ....
symbolizujacy jakies "wartosci anarchistyczne"
Mysle,ze jest kilka takich studiow w Twoim miescie lub w okolicy, po
podejrzewam,ze mieszkasz w okolicach Slaska :P To w Bielsku -Bialej kobieta
robi dosc ciekawe malodwidla w przystepnej cenie.

1. Data: 2004-01-05 18:30:47

Od: "Finka" <f_inka@nospam_interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ech, a ja zwasze polecam ....książki
Lubię je dostawać i lubię je dawać. Zawsze możesz coś dobrać do jej gustu.Są
też książki ponadczasowe, takie, które ZAWSZE są trafione...

Poszperaj w księgarni...
powodzenia

1. Data: 2004-01-05 18:56:12

Od: "zielsko" <zielsko_p@WYTNIJ_TOtlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 04 Jan 2004 21:30:07 +0100, Arystokrates wrote in
<bt9t4m$8f1$1@news.onet.pl>:

> Pomozcie bo zupelnie bez pomyslu jestem, a chcialbym, zeby ten prezent nie byl
> jedynie na odczepnego, zeby cos dla niej znaczyl... . W sumie to moglbym ja
> spytac ale gdzie wtedy element niespodzianki?

To ja Ci coś na przyszłość napiszę.
Moja ślubna ma taki niezawodny sposób na "znęcanie się " nad moją bidną osobą;)
w temacie prezentowania. Ja go nie opanowałem ale dobry jest.
Wygląda tak:
Należy cały czas słuchać co mówi partner.
A partner od czasu do czasu palnie coś w temacie zachcianki. Tera takie
palnięcia trza przemyśleć i coś dziwnego do tego wymyślić.

Powodzenia i współczucia. :)

--

Paweł Zioło http://fotozielsko.prv.pl
GnuPGP:09504E96 ICQ:236822802

1. Data: 2004-01-05 21:27:51

Od: Wojciech Włodarczyk <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć

Użytkownik "Arystokrates" <tutaj@nie_podam_.ch> napisał w wiadomości

> [...]
> i muzyke punkrockowa/reggae. Myslalem, zeby nabyc jej plyte zespolu Akurat

Nie doradzę tego podstawowehgo prezentu bo sam się na tym nie znam
(bardzo lubię dawać prezenty....jak już mam za sobą decyzję co to ma być :-)

Niemniej rozważ czy do tego prezentu nie dodać bukietu
kwiatów (tylko nie chryzantem :-).
Chyba nie ma dziewczyny, która byłaby niezadowolona z kwiatów.

(:->) Wojtek

POmocy....
Kto korzysta z irc, czatow?
"trudne dzieci"
Czym jesteśmy bez pamięci.."kultury" ;)
wierzenia Indian o miłości - co pisaliscie?