co lepsze perelki Oriflame czy Avon?

1. Data: 2008-03-27 14:36:41

Temat: co lepsze perelki Oriflame czy Avon?
Od: "Nicolla" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam pytanko do Grupowiczek.
Otoz chce sobie zakupic puder brazujacy, najlepiej w kulkach. I teraz mam
spory dylemat.. ktory jest lepszy (zeby efekt byl bardziej naturalny) Oriflame
Giordani Gold puder brazujacy w perelkach czy puder brazujacy w perelkach z
Avonu?

Moze ktos kto je mial sie wypowie, ktory jest lepszy i daje bardziej naturalny
efekt?

Bede wdzieczna

pozdrawiam!

Nicolla

2. Data: 2008-03-27 18:22:53

Temat: Re: co lepsze perelki Oriflame czy Avon?
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Nicolla pisze:

> Moze ktos kto je mial sie wypowie, ktory jest lepszy i daje bardziej naturalny
> efekt?

Mogę tylko powiedzieć, że miałam perełki z Oriflame 10 lat temu i były
świetne. A te, które kupiłam rok temu, też z Oriflame, w ogóle im nie
dorównują. W takim razie nie sądzę, żeby to były produkty powtarzalne,
radzę nie przywiązywać się do opinii.

Pozdrawiam
Ewa

3. Data: 2008-03-29 12:17:32

Od: "Blue" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> świetne. A te, które kupiłam rok temu, też z Oriflame, w ogóle im nie
> dorównują. W takim razie nie sądzę, żeby to były produkty powtarzalne,

Ja miałam jakieś 4 lata temu te z Avonu - były fatalne.
Blue

4. Data: 2008-03-30 07:32:52

Od: Holly <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Mar, 16:36, "Nicolla" <n...@o...pl> wrote:
> [...]
> Avonu?
>
> Moze ktos kto je mial sie wypowie, ktory jest lepszy i daje bardziej naturalny

Znam akurat jedną i drugą firmę, choć nie perełki. I muszę powiedzieć,
że jeśli chodzi o kosmetyki do pielęgnacji twarzy, to Oriflame zawsze
był lepszy. Nigdy nie spotkałam się z tym, żeby Avon z czymś przebił
Oriflame.

5. Data: 2008-04-11 18:53:14

Od: E...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 30 Mar, 09:32, Holly <k...@t...pl> wrote:

> [...]
> że jeśli chodzi o kosmetyki do pielęgnacji twarzy, to Oriflame zawsze
> był lepszy. Nigdy nie spotkałam się z tym, żeby Avon z czymś przebił

Ja tez znam obie firmy ale moja opinia jest odwrotna .Kosmetyki Avonu
sa o niebo lepsze niz Oriflame a perelki brazujace Avon sa
doskonale.Uzywam ich od 3 lat i sa coraz lepsze.Polecam

Lirene city matt - prośba o opinie
Tusz mocno pogrubiający
Podklad na slub
która suszarka lepsza?