co myslicie o tej stronie?

1. Data: 2005-09-16 20:16:44

Temat: co myslicie o tej stronie?
Od: "Ilona" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Znalazlam ta strone, nie jestem znawczynia win.Prosze abyscie mi pomogli
znalesc jakas ciekawa strone na ten temat.Chcialabym sie doksztalcic w tej
kwestii.Przegladajac ta strone,troche sie pogubilam rodzajow i gatunkow oraz
regionow z ktorych pochadza wina jest duzo,od czego powinnam zaczac ?
Ja jestem laikiem w tej kwestii.

A oto link http://bachus.waw.pl/

2. Data: 2005-09-19 06:48:59

Temat: Re: co myslicie o tej stronie?
Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ilona" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
oraz
> regionow z ktorych pochadza wina jest duzo,od czego powinnam zaczac ?

Brak win:
Bułgarskich, Czeskich, Słowackich
Węgierskich, Mołdawskich
Gruzinskich, Armeńskich

jak ładnie usmażyć pangę? (pilne!)
Tagliatelle Stasia i Nel, takie jak w Tam Tamie ;)
arachidki
Zapiekany makaron z serem (białym).
mrożenie mięsa mielonego