co na gazy?

1. Data: 2001-01-22 21:34:13

Temat: co na gazy?
Od: "Malwinka J" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

hej

mam taki wstydliwy problem - czesto miewam gazy, kolokwialnie: baki. Problem
nasila sie po okreslonych posilkach, wowczas czestotliwosc jest wysoka. Czy
sa jakies medykamenty, ktore by pomogly w ograniczeniu takich niekorzystnych
reakcji?

Pozdrawiam

MMich

2. Data: 2001-01-22 22:53:16

Temat: Odp: co na gazy?
Od: "priv6.onet.pl" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proponuje Espumisan Esputicon lub Gastrosil.

Doctore

Użytkownik Malwinka J <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:94i90n$bc8$...@n...tpi.pl...

3. Data: 2001-01-22 23:06:23

Temat: Re: co na gazy?
Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Malwinka J napisał(a):

> [...]
> sa jakies medykamenty, ktore by pomogly w ograniczeniu takich niekorzystnych

Proszki na przeczyszczenie, lewatywa?

Kaja

4. Data: 2001-01-23 07:39:47

Od: "Szelus" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ograniczenie potraw typu roslinnego, poniewaz te sa dluzej rozkladane w
organizmie, typu slatki warzywne, kapusta itp.
Duzo wody mineralnej i malo gazowanych rzeczy.

Szelus

5. Data: 2001-01-23 23:52:06

Od: "priv6.onet.pl" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

BZDYRY kaja pisze

Użytkownik Kaja <f...@f...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@f...pl...

6. Data: 2001-01-25 03:31:26

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Malwinka J napisał(a):

> [...]
> sa jakies medykamenty, ktore by pomogly w ograniczeniu takich niekorzystnych

KajaX-Mozilla-Status: 0009 23 01:02:02 2001
Date: Tue, 23 Jan 2001 01:02:01 +0100
From: Kaja <f...@f...pl>
Newsgroups: pl.soc.prawo
Subject: Re: Zameldowanie ...

Papik napisał(a):

> Skoro nie ufasz swojej kobiecie, lub jej rodzinie, to po co sie pakujesz w
> wieczny stres ? He ? :))

Właśnie :-)...Chociaż nigdy nie wiadomo co się może wydarzyć...Mąż mojej
koleżanki nie był zameldowany w jej mieszkaniu lokatorskim ( zameldowany
był u
swojej matki, bo jest jedynakiem)...Po wielu, wielu latach małzeństwa
ona sie
wreszcie zdenerwowala i definitywnie wystawiła mu walizki za drzwi...bo
on się
strasznie rozpił a ona przez niego na tle nerwowym dostala wrzodów
żołądka i
coraz bardziej chudla...On sobie popijał co prawda sam do siebie w domu,
ale
pożytku z niego nie było żadnego a szczególnie rozmowy, poza tym zaczęli
go
wyrzucać z każdej pracy...Przyszedł z policją, ale nic nie wskórał i
musiał
pozostać już u mamusi...Ona sobie zamieszkała z przystojnym, o wiele lat
młodszym, wysokim, spokojnym chłopakiem , wrzody żołądka wyleczyła,
poprawiła
się, tzn nie jest już chuda...Ma tylko jeden problem...on raczej
nigdzie nie
chce pójść, bo przesiaduje po przyjściu z pracy przed komputerem i jest
leniwy
do wyjścia gdzieś....ale ona nie ma przynajmniej żadnych stresów i ma
swojego
"rycerza".

> Wiele osob mieszka w nie swoich mieszkaniach i nie ma problema...
> Mysle,ze Tesciowa odda Wam mieszkanie w prezencie slubnym ;) Tobie,jej, co
> za roznica jak od momentu slubu obowiazuje wspolnosc majatkowa.. :) ?

Moja była teraz teściowa była na tyle mądra, że zrobiła przelew na
mieszkanie
do Sp-ni z zastrzeżeniem, że to jest darowizna na rzecz jej syna ( rok
po
ślubie), wiec ja po rozwodzie musiałam mu co do grosza zwrócić za to
mieszkanie i to w terminie półrocznym...nasze dziecko nie bylo brane pod
uwagę...ale nic to...Poza tym też byłam na tyle mądra, że nie dałam mu
pieniążków do ręki, tylko wpłaciłam na konto w naszej Spółdzielni
Mieszkaniowej, więc jak go po paru latach wreszcie coś przypiliło, żeby
się od
swojej mamusi wyprowadzić, to dopiero poszedl do Sp-ni załatwić sobie
mieszkanie ( wniosek już kiedyś sama za niego wypełniłam) i oczywiście
mieszkanie dostX-Mozilla-Status: 0009 ale może takie mu odpowiadało.

Kaja

7. Data: 2001-01-26 17:11:21

Od: "Magdalena Busk" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Malwinka J" <m...@p...onet.pl> skrev i meddelandet
> [...]
wysoka. Czy
> sa jakies medykamenty, ktore by pomogly w ograniczeniu takich

niektore leki powoduja wzmozona prod. gazow.
magda

8. Data: 2001-01-28 11:12:04

Od: Kamil Uminski <d...@k...umcs.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

"Malwinka J" <m...@p...onet.pl> rzecze:
> [...]
>sa jakies medykamenty, ktore by pomogly w ograniczeniu takich niekorzystnych

Zapraszam na:

http://klio.umcs.lublin.pl/~drumil -> Listy -> Wzdecia

Pozdrawiam,

Kamil Uminski

--
!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^
!^!^!^!^!^!^!^!

9. Data: 2001-02-05 19:02:32

Od: "Bonzo" <b...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Malwinka J" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> hej
>
> mam taki wstydliwy problem - czesto miewam gazy, kolokwialnie: baki

Można ograniczyc "ilosc" popijając posiłek lampką winka, można tez unikac
potraw wiatropędnych.
Jesli nic nie pomaga proponuję korek od tegoż winka :-).
Marzena

FARMACJA
naprawde nikt nie wie co to za lek o nazwie "pave"?
Fizykoterapia
Czy jest tu ktos na diecie optymalnej?
Jakie ryby?