co na gwiazdke 5latce?

11. Data: 2005-12-14 21:21:34

Temat: Re: co na gwiazdke 5latce?
Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza "Monika"
<m...@w...pl> mówiąc:

>Gorąco polecam stronę www.minimol.pl sprawdziłam i jest ok a synek z
>książeczki tam kupionej wcześniej na mikołaja jest zachwycony a ja
>nie zrujnowałam swojego portfela.
>Pozdrawiam monika zapracowana mama przedszkolaka.

Znaczy, ja nie wiem, ża może się dopatruję, ale czy ktoś inny też
zauważył, jak obrzydliwie nachalne ostatnio stało się spamowanie?

Agnieszka
--
Proudly (-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
Presents: ("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)