co na lupiez???

1. Data: 2004-03-16 21:48:14

Temat: co na lupiez???
Od: "Annabelle" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

juz wiem, ze nie nizoral i nie seboradin. efekt makabryczny. czy moglibyscie
polecic mi cos innego dzialajacego, cokolwiek....

Anabelle

1. Data: 2004-03-16 22:59:18

Temat: Re: co na lupiez???
Od: "Marta" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Annabelle" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> juz wiem, ze nie nizoral i nie seboradin. efekt makabryczny. czy
moglibyscie
> polecic mi cos innego dzialajacego, cokolwiek....
>
> Anabelle

idz najlepiej do dermatologa
on zbada dokladnie co to jest i jakie sa przyczyny...
ja sie meczylam dosyc dlugo
potem poszlam do dermatologa i mialam po tygodniu opanowana sytuacje!!
powodzenia!!

1. Data: 2004-03-17 09:26:24

Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta wrote:

>idz najlepiej do dermatologa
>on zbada dokladnie co to jest i jakie sa przyczyny...
>ja sie meczylam dosyc dlugo
>potem poszlam do dermatologa i mialam po tygodniu opanowana sytuacje!!

To nie jest reguła. ja byłam u trzech dermatologów i żaden nie umie mi
pomóc. Powiedzieli w rezultacie, że muszę przetestować różne środki i
metodą prób i błędów znaleźć sobie właściwy. Jak na razie jedyne co
wiem, to to, że często muszę zmieniać szampony, bo najdalej po pół
butelki łupież mi się nasila. :-(

Mojej mamie jednakowoż pomógł jakiśtam preparat polecony przez
dermatologa, więc, jak mówię, reguły nie ma. Łupież to sprawa indywidualna.

UlaK

--
e-mail: u...@h...pl -- IRC nick: Ula
http://ula.hell.pl/ i http://ula-kapala.art.pl/

1. Data: 2004-03-17 10:05:44

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ula Kapała wrote:

> [...]
> metodą prób i błędów znaleźć sobie właściwy. Jak na razie jedyne co
> wiem, to to, że często muszę zmieniać szampony, bo najdalej po pół

Wogóle chyba zmian szmponów jest dobra dla włosów. Co prawda akurat
łupieżu nie mam, ale po stosowanym codziennie jednym szamponie włosy
były "przydeptane". teraz mam rządek 5-6 szamponów, użyty ląduje na
końcu kolejki i włosiska jakieś takie bardziej puszyste są.

> Mojej mamie jednakowoż pomógł jakiśtam preparat polecony przez
> dermatologa, więc, jak mówię, reguły nie ma. Łupież to sprawa
> indywidualna.

Czasem jest efektem zbyt suchego powietrza i pomaga zwykłe postawienie
nawilżaczy.

choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

Mało wlosów