co na ściany w kuchni

1. Data: 2004-03-19 07:53:27

Temat: co na ściany w kuchni
Od: "Kasik" <k...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie siedzę nad projektem wyposażenia kuchni, tzn. chcę zmienić mebelki,
odnowić sprzęt - tu nie ma problemu.
Istnieje jednak kłopot ze ścianami i sufitem, od początku zamieszkania nie
trzyma się na nich żadna farba, po pół roku odłazi płatami, niezależnie od
gatunku farby (sufitowa i emulsja, przed każdym malowaniem zeskrobywana do
gołego betonu). Chciałabym więc położyć coś innego. Są śliczne paneliki, ale
nie chciałabym zabierać i tak małej powierzchni (mieszkanie w bloku). Czy
znacie jakieś inne (estetyczne) pokrycia ścian poza kaflami i panelami?
Kasik

1. Data: 2004-03-19 08:38:47

Temat: Re: co na ściany w kuchni
Od: Michal Kwiatkowski <m...@p...odspamiacz.com> szukaj wiadomości tego autora

Kasik wrote:

> Czy znacie jakieś inne (estetyczne) pokrycia ścian poza kaflami i
> panelami? Kasik

A może płyta GK i farba? Jak kuchnia niewiwlka to cokolwiek nie powiesisz na
suficie zmieni sie w pudełko

--
pozdrawiam;
Michał Kwiatkowski

1. Data: 2004-03-19 08:54:33

Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasik wrote:
Czy znacie jakieś inne
> (estetyczne) pokrycia ścian poza kaflami i panelami?

Jeszcze są tapety... Można kupić specjalne do kuchni. Sufit i ściany nie
narażone na chlapanie możesz też pokryć tapetą (raufazą) a potem
pomalować.
Pomiędzy szafkami mam płytę pleksi - jest biała, podobnie jak ściany -
wygląda tak, jakby nic tam nie było (oprócz pomalowanej na biało ściany)
a jest łatwa do utrzymania w czystości. Są pleksi w różnych kolorach -
można dobrać coś pod kolor ścian albo kontrastującego. Ewentualnie
pokryć płytę farbą lub lakierem (jakimś specjalnym do wilgotnych
pomieszczeń).

--

Dominika Schimscheiner

FAQ grupy pl.rec.uroda - http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
Moje makijaże - www.wizaz.pl/nowa_galeria/album02

1. Data: 2004-03-19 10:10:09

Od: "Izabela Mikiciuk" <i...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Witaj.
Ostatnio byłam u znajomych, którzy mieli podobny do Ciebie problem, tylko
że u nich doszła jeszcze jedna sprawa a mianowicie krzywe i gdzieniegdzie
wypukłe ściany - jak to w starych blokach.
Oni postanowili położyć na ściany włókno szklane i potem pomalować je
specjalną farbą do tego przeznaczoną (wybrali farbę firmy Becker w
odpowiednim kolorze). Efekt końcowy - super. Dodam, że nie mają położonych
kafelek, wszędzie jest to włókno szklane, a co do utrzymania czystości, to
wystarczy tylko wilgotna szmatka + płyn do mycia naczyń. Ja również
zastanawiam się czy nie skożystać z tej opcji ale w przedpokoju, bo wiadomo,
że tam zawsze się ściany brudzą.

1. Data: 2004-03-19 13:32:30

Od: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izabela Mikiciuk" <i...@a...com> napisał w
wiadomości news:c3egsk$69b$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> wystarczy tylko wilgotna szmatka + płyn do mycia naczyń. Ja również
> zastanawiam się czy nie skożystać z tej opcji ale w przedpokoju, bo
Mozna tez tynk szlachetny lub gips strukturalny... Tyz pikne:-)

Pozdrawiam
Lukasz

1. Data: 2004-03-19 16:22:58

Od: "Kasik" <k...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

Ślicznie dziękuję za porady. Wszystkie zaraz przekażę męzowi, niech się
bawi:-)))
Pozdrawiam.
Kasik

1. Data: 2004-03-19 17:13:06

Od: "nikagda" <n...@n...pam.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

DominikaNM wrote:
> [...]
> kolorach - można dobrać coś pod kolor ścian albo kontrastującego.
> Ewentualnie pokryć płytę farbą lub lakierem (jakimś specjalnym do

A w jaki sposób ta pleksi jest przymocowana do ściany? Klejem czy jakoś
inaczej?
Pozdrawiam
Monika

1. Data: 2004-03-19 21:58:33

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 19.03.2004 08:53, Użytkownik Kasik napisał :

> Czy
> znacie jakieś inne (estetyczne) pokrycia ścian poza kaflami i panelami?

Korek ? -> www.domkorkowy.pl

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
w...@N...prv.pl

1. Data: 2004-03-20 22:23:06

Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> trzyma się na nich żadna farba, po pół roku odłazi płatami, niezależnie od
> gatunku farby (sufitowa i emulsja, przed każdym malowaniem zeskrobywana do

a moze Dulux - specjalna farba do kuchni/łazienek, np.
http://farbydulux.pl/cgibin/shop?info=klbk&sid=4afff
5a8

JerzyR

1. Data: 2004-03-22 08:11:08

Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

nikagda wrote:

> A w jaki sposób ta pleksi jest przymocowana do ściany? Klejem czy
> jakoś inaczej?

Tak na 100% to nie wiem - górna krawędź płyty jest pod szafkami a dolna
zachodzi za blat, ale sądzę że raczej przykręcony ( nie wiedziałam czy
nie będą na pleksi powstawały plamy czy nie będzie się deformowało itp,
więc na wszelki wypadek miał być do łatwego demontażu w razie wymiany).

--

Dominika Schimscheiner

FAQ grupy pl.rec.uroda - http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
Moje makijaże - www.wizaz.pl/nowa_galeria/album02

Zakup Ziemi Rolnej pod Budowe Domu - mozliwosci?
[spam] Pogotowie Komputerowe Trójmiasto
Jaki okap wybrać?
Wytrzymalosc drewna na zginanie
Wytrzymalosc drewna na zginanie