co na wielkanoc

1. Data: 2003-04-09 10:33:33

Temat: co na wielkanoc
Od: "Janusz" <J...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam pytanie jakie potrawy przygotowujecie u siebie na stół wielkanocny ?
Może od każdego zapożyczę coś ciekawego i będzie orginalne , niepowtarzalne
śniadanie wigilijne.

JP

1. Data: 2003-04-09 10:45:54

Temat: Re: co na wielkanoc
Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz" <J...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Mam pytanie jakie potrawy przygotowujecie u siebie na stół wielkanocny ?
> Może od każdego zapożyczę coś ciekawego i będzie orginalne ,

przy tej pogodzie to rzeczywiscie chyba stosowniej o wigilii pomyslec;-))

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2003-04-09 10:50:52

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia" <b...@p...onet.pl> napisała:

> przy tej pogodzie to rzeczywiscie chyba stosowniej o wigilii pomyslec;-))

Moja choinka jeszcze stoi na dworze, wiec jakby co, to moge ja
znow wniesc do mieszkania i ubrac, tym razem w ... pisanki ;-))

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2003-04-09 12:01:58

Od: "Janusz" <J...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz" <J...@w...pl> napisał w wiadomości
> śniadanie wigilijne.

oczywiście chodzi o śniadanie wielkanocne przepraszam za pomyłkę.
Dzięki za zestawy i przepisy na priv w tak krótkim czasie uzbierało się tego
sporo będzie z czego wybrać a niektóre nazwy już pobudzają slinianki i
wyobraźnię. Mniam , mniam.

Janusz

1. Data: 2003-04-09 12:10:23

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lilla napisał:

> Moja choinka jeszcze stoi na dworze, wiec jakby co, to moge ja
> znow wniesc do mieszkania i ubrac, tym razem w ... pisanki ;-))
>
> Pozdrawiam
> Lilla

Hihihihihihi ja dzis na strych chowalam stroj mikolaja ;-) ale ulozylam
na wierzchu ;-)
Apropo pogody polecam http://www.lato-odwolane.prv.pl/
A zeby nie bylo OT to co do sniadania wielkanocnowigilijnego to u nas
jest kielbaska na goraco zawsze, kilka salatek warzywnych, wiosennych,
rozne odmiany chrzanu, jajka oczywiscie, rozne sosy tatarskie, wiosenne,
chrzanowe, zurawinowe do roznych wedlin i obowiazkowo jest biala
pieczona kielbasa :-)

walkie! - GG: 411958
w...@w...net.pl
http://walkie.cegla.art.pl
Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-04-10 11:22:06

Od: "damian" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

tradycyjnie sałatka jarzynowa, wędlina, ćwikła, makowiec z dużą ilością maku
i bakali no i oczywiście jajka pod różnymi postaciami

1. Data: 2003-04-15 20:42:08

Od: "julita" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
niepowtarzalne
> śniadanie wigilijne.
>

> witam serdecznie, polecam naczankę- tak tą potrawę nazywała moja babcia
przepis znajdziesz wyżej z dnia 15.04- powitanie
pozdrawiam Julita

Co z Hiszpanii?
Chwale (prawie)męża :)
POMOCY