co na zgagę?

11. Data: 2006-08-07 08:57:33

Temat: Re: co na zgag??
Od: "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy> szukaj wiadomości tego autora

Konrad Kosmowski napisał(a):

> Tak z ciekawości - ta zgaga to ma naturę kwasową czy zasadową?

Nigdy nie wnikalem, ale zgage rozumiem jako nadprodukcje kwasu
zoladkowego i przemieszczanie sie go do przelyku

sprawdzilem w wiki i mam racje :)

--
body {
name: '|<ońrad Karpieszu>|';

12. Data: 2006-08-07 09:13:14

Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

** |<onrad wrote:

> Nigdy nie wnikalem, ale zgage rozumiem jako nadprodukcje kwasu
> zoladkowego i przemieszczanie sie go do przelyku

> sprawdzilem w wiki i mam racje :)

Czyli na chłopski rozum to trzeba czymś zasadowym potraktować, co jest
zasadowe?

--
+ ' .-. .
. http://kosmosik.net/ * ) )

13. Data: 2006-08-07 09:18:05

Temat: Re: co na zgage?
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Konrad Kosmowski" <k...@k...net> wrote in message

> Czyli na chłopski rozum to trzeba czymś zasadowym potraktować, co jest
> zasadowe?

Tradycyjnie - sodka...

14. Data: 2006-08-07 10:17:22

Temat: Re: co na zgagę?
Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

notujaca napisał(a):

> Mnie pomaga mięta...

Mieta zwieksza wydzialnie sokow zoladkowych, wiec nawet jesli chwilowo
pomaga, to na dluzsza mete raczej nie.

th

15. Data: 2006-08-07 10:24:35

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Theli napisał(a):

> Mieta zwieksza wydzialnie sokow zoladkowych, wiec nawet jesli chwilowo
> pomaga, to na dluzsza mete raczej nie.

Kwestia stężenia.
pozdr. Jerzy

16. Data: 2006-08-17 14:17:31

Od: Tatiana <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 7 Aug 2006 11:13:14 +0200, Waćpanna lub waćpan Konrad Kosmowski,
w wiadomości <news:eb7088$4aa$2@atlantis.news.tpi.pl> zawarł, co następuje:

> Czyli na chłopski rozum to trzeba czymś zasadowym potraktować, co jest
> zasadowe?

właśnie migdały ;> jak Ci juz napisalam
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

17. Data: 2006-08-17 14:43:13

Od: Tatiana <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Aug 2006 16:17:31 +0200, Waćpanna lub waćpan Tatiana, w
wiadomości <news:cfttapec75sr$.dlg@czarodziejka.net> zawarł, co następuje:

> właśnie migdały ;> jak Ci juz napisalam

znaczy innemu Konradowi, excusez moi.

18. Data: 2006-08-19 17:49:22

Od: "Nika" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tatiana" <y...@g...pl> napisał w wiadomości
> Dnia Mon, 7 Aug 2006 11:13:14 +0200, Waćpanna lub waćpan Konrad Kosmowski,
> w wiadomości <news:eb7088$4aa$2@atlantis.news.tpi.pl> zawarł, co
> następuje:
> właśnie migdały ;> jak Ci juz napisalam

Jakoś tak mętnie przypomina się z lekcji biologii, że właśnie trzeba coś
kwaśnego, bo żołądek potraktowany zasadą będzie chciał wrócić do kwaśnego pH
i jeszcze mocniej zacznie ten kwas wydzielać. Ale z drugiej strony różne
popularne leki na zgagę są zasadowe (te różne Alugastriny i in.), więc może
pan od biologii coś ściemniał.

--
Nika
Pisz tutaj

19. Data: 2006-08-19 21:35:47

Od: Tatiana <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 19 Aug 2006 19:49:22 +0200, Waćpanna lub waćpan Nika, w
wiadomości <news:ec7iv2$t5n$1@inews.gazeta.pl> zawarł, co następuje:

Mętnie, faktycznie ;>
--
Pozdrawiam, Ti`Ana, biolog
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

W telewizorni
Smalec - krojenie a mielenie
Jak zrobić kurczaka pieczonego?
Jeszcze raz w temacie garnków...