Wykwintne dania na Boze Narodzenie

1. Data: 2006-08-03 17:23:33

Temat: Wykwintne dania na Boze Narodzenie
Od: Marcin 'goral' Goralski <goralski.marcin@bez_smieci.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

w tym roku bedziemy mieli bardzo milych gosci na Swieta, i w zwiazku z
tym zastanawiam sie nad odejsciem od moich standardow i przygototwaniem
czegos bardziej wykwintnego.
Czy mozecie cos polecic, zwlaszcza z mies ? Moza poza kaczka, bo ta
pojawic sie musi i mam ja dosc dobrze obcykana.

marcin

2. Data: 2006-08-03 17:39:33

Temat: Re: Wykwintne dania na Boze Narodzenie
Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Marcin 'goral' Goralski" <goralski.marcin@bez_smieci.wp.pl>
napisal w wiadomosci news:MuKdnaS29anRsk_ZRVnyuQ@scarlet.biz...
> [...]
> Czy mozecie cos polecic, zwlaszcza z mies ? Moza poza kaczka, bo ta
> pojawic sie musi i mam ja dosc dobrze obcykana.

Na Boze Narodzenie? W sierpniu? To chyba jedynie piernik i pudding
angielski... no, chyba, ze piszesz ksiazke i szukasz przepisów.

DJD

3. Data: 2006-08-03 17:59:08

Od: Marcin 'goral' Goralski <goralski.marcin@bez_smieci.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dominik Jan Domin wrote:

> Na Boze Narodzenie? W sierpniu? To chyba jedynie piernik i pudding
> angielski... no, chyba, ze piszesz ksiazke i szukasz przepisów.

Kompletuje przepisy - chyba nie trudno na to wpasc.

marcin

co na zgagę?
W telewizorni
Smalec - krojenie a mielenie