co poprawia humor kobiecie?

1. Data: 2003-02-18 11:46:00

Temat: co poprawia humor kobiecie?
Od: "@gi" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiście zakupy:-))))))))))))))))))))))))))))
W moim przypadku kosmetyczne. Jakiś czas temu (skuszona darmowymi próbkami
Ziaji, rozdawanymi przez producenta) wysłałam maila z prośbą o ww próbki.
Zaraz na drugi dzień otrzymałam odpowiedz,że zostaną wysłane....niestety do
tej pory nie doszły:-((((
Szczerze mówiąc nie chciało mi się napisać i upomnieć o nie. Nie zrażona (a
wręcz zachęcona pochlebnymi opiniami na temat tych kosmetyków) wyruszyłam na
polowanie....
I dzisiaj upolowałam następujące rzeczy:
1. Maseczka żelowa normalizująca BioBalans
2. Przeciwzmarszczkowy krem pod oczy - Aretina Q
3. Krem normalizujący BioBalans
4. LipoCELL Bloker - oliwka z kompleksem antycellulit.

Jeśli chodzi o ostatni produkt byłam w SZOKU!!!!
Wielka butla - 500ml za jedyne 13zł, rewelacyjny zapach.

Jesli któraś z szanownych grupowiczek miała doczynienia z tymi produktami,
prosiłabym o komentarze na temat ich skuteczności.

Jeszcze jedna uwaga....
Kupiłam to wszystko w dość dużym sklepie (tylko i wyłacznie z kosmetykami) -
sklep samoobsługowy.
Zauważyłam jedną rzecz- wszystkie kosmetyki Zaiaji były poukładane na
najniższych półkach (prawie czołgałam się po podłodze chcąc pomyszkować
wśród tych dobrodziejstw). Mam wrażenie,że takie duże drogerie(a może nie
tylko duże) wystawiają te drogie kosmetyki na wysokości oczy,żeby za bardzo
nie rozglądać się za innymi - bo np. można trafić na takie tanie pdrodukty
Ziaji ;-)))))
Stąd ich umiejscowienie - jak najniżej, jak najmniej widoczne.
Miałam w rękach krem pod oczy i na szyję - nie pamiętam firmy - 23zł. Za
krem Ziaji (co prawda tylko pod oczy) zapłaciłam ok. 7zł.
Zdaję sobie sprawę,że umiejscowienie produktów w sklepie to nie jest decyzja
ekspedientki (nie jestem w tej branży więc do końca nie wiem na czym to
polega), ale prawdopodobne jest to,że sklep woli,żeby klientka kupiła
droższy produkt bo sklep ma większy przychód.
Drogie klientki nie dajmy się - czas na polowanie na tanie i dobre
kosmetyki!!! Nie będzie to łatwa sprawa, czeka wiele przeszkód, ale damy rad
ę ;-)

Ja już szykuję się psychicznie do polowania na podkład MAriza.

Z myśliwskim pozdrowieniem DARZ BÓR
pozdrawia
@gi

PS
dziękuję WAM ,że jesteście

1. Data: 2003-02-18 12:04:36

Temat: Re: co poprawia humor kobiecie?
Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"@gi" <n...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> Zaraz na drugi dzień otrzymałam odpowiedz,że zostaną wysłane....niestety

Cierpliwosci, dochodza, dochodza :) Mi oprocz probek przyslali maseczke
AretinaQ. Swietna!

> [...]
produktami,
> prosiłabym o komentarze na temat ich skuteczności.

Ja mialam zel wyszczuplajacy. Bardzo przyjemny w uzyciu, ale niezbyt
wydajny. Jesli chodzi o skutecznosc, to trudno powiedziec. Skora po nim jest
jedrna i mila w dotyku (no i ten zapach!), natomiast polepszenie jej stanu
zawdzieczam chyba raczej masazom specjalna szczotka. Inna sprawa, ze mnie
ten zel motywowal do masazu, wiec jakis skutek odniosl :) Wmasowywalam go ta
szczotka. Zuzylam jedno opakowanie (niecaly miesiac uzywania), a to troche
malo.

> [...]
bardzo
> nie rozglądać się za innymi - bo np. można trafić na takie tanie pdrodukty

Jasne, zawsze tak jest! To samo jest z Bielenda ;)

> Ja już szykuję się psychicznie do polowania na podkład MAriza.

A ja na podklad Bielendy. Ciekawa jestem, bo ostatnio kupilam sobie (w
ramach trenowania oszczednosci, hehe) podklad Kolastyny za 11 zl i
stwierdzilam, ze jest lepszy niz Stay Matt z Rimmela, za ktory dalam 3 razy
tyle. W ogole jest dobry :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-02-18 12:05:04

Od: "Anna" <a...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "@gi" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>

> PS
> dziękuję WAM ,że jesteście
>u mnie dokladnie tak samo bylo z probkami Ziaji
uzywam Przeciwzmarszczkowego kremu pod oczy - Aretina Q i jestem zadowolona,
mam tez pietruszkowy i rowniez mi odpowiada. i niestety by odszukac mleczko
i tonik do cery naczynkowej musialam w hipernowej tak samo z nosem przy
podlodze sie poruszac ;)
sa tanie te kosmetyki wiec market nie zarabia duzo na nich stad taki
ustawienie ze byc moze klientka ich nie zauwazy.. hehe
pozdr

1. Data: 2003-02-18 12:19:13

Temat: Oszustwo
Od: "Lara " <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

@gi <n...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> nie rozglądać się za innymi - bo np. można trafić na takie tanie pdrodukty..

To nie "wrażenie"... Takie umiejscowienie tanich produktów jest powszechnie
znanym i stosowanym "mykiem psychologicznym" supermarketów. W naszym
społeczeństwie góra zawsze kojarzy się z czymś dobrym (niebo, głowa,
inteligencja), zaś dół ze złem (piekło,nieczystość, depresja), a teoretycznie
nikt z rozsądnych ludzi przecież nie jest zainteresowany grzechem, czy też
rzeczą gorszego gatunku ;) Stąd też taka hierarchia i selekcja :)Zauważ
również na stoiskach spożywczych - im wyżej tym drożej.

> Drogie klientki nie dajmy się - czas na polowanie na tanie i dobre
> kosmetyki!!! Nie będzie to łatwa sprawa, czeka wiele przeszkód, ale damy rad
> ę ;-)

No własnie :)) Na szczęście mądre dziewczynki wiedzą, kiedy się nimi
manipuluje:)) Tak trzymać!

pozdrawiam,
Lara

1. Data: 2003-02-18 12:26:11

Temat: Re: Oszustwo
Od: "zuleyka" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Kulpa" <k...@k...net> wrote:

> BTW sa tacy ludzie, co sie zajmuja rozplanowaniem
> produktow na polkach, ale zapomnialam, jak sie ten arcyciekawy zawod nazywa.

merchandiser?

--
Pozdr

zula

1. Data: 2003-02-18 12:33:51

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 18 Feb 2003 13:04:36 +0100, Kruszynka <l...@w...pl> wrote:
:
[...]

matujacy? maja jasne odcienie?

kasica
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

1. Data: 2003-02-18 12:49:56

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Kulpa" <k...@k...net> wrote
> matujacy? maja jasne odcienie?

Chodzi o Kolastyne? Tak, matujacy (to znaczy mnie nic nie jest w stanie
zamatowac, ale to inasza inszosc), ja mam odcien "morela" i jest jasny.
Najjasniejszy. I wcale nie jest jakis zolty, to po prostu jasny, delikatny
bez. Jest dokladnie tak samo jasny jak najjasniejszy odcien z Maybelline
Fresh Matt (jak mu tam bylo? fair?). Innych odcieni nie sprawdzalam, ale ta
morela jest najjasniejsza. To z matujacych, bo jest jeszcze odzywczy i tam
juz nie ma moreli, natomiast jest jasny bez. Nie wiem, czy czyms sie rozni,
nie sprawdzalam go. :) Ja sobie te Kolastyne chwale. Jest gestsza niz
Maybelline, to przecierpie, ale dzieki temu nie wylewa mi sie z tubki :), co
w przypadku Fresh Matt bylo zmora.
Jaks super rewelacja to to nie jest, ale za 11 zl mysle, ze warto sprobowac
:) Ja sie nie zawiodlam :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-02-18 12:49:59

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 18 Feb 2003 12:19:13 +0000 (UTC), Lara <l...@N...gazeta.pl> wrote:
:
[...]

e, bez przesady - dol jest zly, bo sie trzeba schylac i tyle, no i nie widac
tego, co tam stoi. BTW sa tacy ludzie, co sie zajmuja rozplanowaniem

1. Data: 2003-02-18 13:02:40

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 18 Feb 2003 13:26:11 +0100, zuleyka <z...@g...pl> wrote:
:
[...]

o to, to :)

kasica ze skleroza

1. Data: 2003-02-18 13:05:40

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" Lara " wrote:

> [...]
> (piekło,nieczystość, depresja), a teoretycznie nikt z rozsądnych
> ludzi przecież nie jest zainteresowany grzechem, czy też rzeczą

Wow, ale ideologia dorobiona :))
Mnie uczyli, ze chodzi raczej o umieszczanie na "wysokosci wzroku". Wiadomo,
ze to co sie znajduje na tej wysokosci jest zauwazane jako pierwsze, a wiec
i czesciej kupowane.
W marketach płaci sie za miejsce ekspozycji - im blizej punktu "wysokosc
wzroku" tym drozej.
A w mniejszych sklepach logiczne jest umieszczanie tam najdrozszych
produktów.
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

mydła naturalne
TORUN gabinety kosmetyczne
Krem antybakteryjny do twarzy!!!
[prawie OT] Kupilam Claudie i nerwy mi puscily...
Re: [prawie OT] Kupilam Claudie i nerwy mi puscily...