co przywieźć z Włoch??

1. Data: 2003-12-22 22:12:03

Temat: co przywieźć z Włoch??
Od: "Sana/Anna" <a...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pojawiły się pytania o zakupy w USA, w Austrii, Niemczech i Wlk. Brytanii. A
co z Italią? Co można tam dostać dużo lub trochę taniej? Mają Body Shop'y??
A może warto rozejrzeć się za ubrankami?
Wyjazd się zbliża powoli, to może coś poradzicie?

pozdrawiam,
Sana - przedświąteczna, pachnąca makiem, sernikiem, bigosem i śledziami!
(oraz w strachu przed pierwszym użyciem Lysanelu Active...)

--
Dwa półgłówki nie tworzą jednej głowy (prof. T. Kotarbiński)
GG #371734

1. Data: 2003-12-22 22:18:22

Temat: Re: co przywieźć z Włoch??
Od: "Marlene" <0...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sana/Anna" <a...@W...pl> wrote in message
> [...]
Shop'y??
> A może warto rozejrzeć się za ubrankami?
> Wyjazd się zbliża powoli, to może coś poradzicie?

gdzie dokladnie bedziesz??
nie bylam w ostatnim czasie we Wloszech wiec nie bede Cie wprowadzac w blad
co do Body Shop i kosmetykow, bo moze sie cos zmienilo, ale za ubrankami
mozesz sie rozejrzec :) szczegolnie buty!!! i torebki!! tylko uwazaj, bo
wszedzie masa podrobek...
nie sadze, abys mogla jakies kosmetyki kupic taniej, chyba ze na bezclowce -
lotniska, wyspy, San Marino...

Marlene

1. Data: 2003-12-22 22:29:18

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marlene wrote:
> nie sadze, abys mogla jakies kosmetyki kupic taniej, chyba ze na
> bezclowce - lotniska, wyspy, San Marino...
>
> Marlene

A ja to już nie wiem, jak to jest z tymi bezcłowymi sklepami. :-(
Była w jednym i chciałam sobie kupić te nowe perfumy Givenchy -
"Irresistible", ale one kosztowały drożej jak w normalnej perfumerii! Nie
kupiłam ich, bo właśnie ta cena wydawała mi się taka jakaś podejrzana i
dobrze zrobiłam. W Sephorze były o kilka zł tańsze. Czy to jest w ogóle
możliwe?!

--
Ligeia

1. Data: 2003-12-22 22:32:19

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wyjazd się zbliża powoli, to może coś poradzicie?
>
> polecam cienie do powiek Cineccita ,sa super .
pzdr.
p.>

1. Data: 2003-12-22 22:38:03

Od: "Marlene" <0...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ligeia" <e...@t...pl> wrote in message
> [...]
> kupiłam ich, bo właśnie ta cena wydawała mi się taka jakaś podejrzana i
> dobrze zrobiłam. W Sephorze były o kilka zł tańsze. Czy to jest w ogóle

oczywiscie jest mozliwe
gdzie byl ten sklep bezclowy?

ale czy _na_pewno_ byly to te same perfumy tzn. eau de toilette, eau de
parfum, ta sama pojemnosc?

Marlene

1. Data: 2003-12-22 22:47:16

Od: "Nicki" <majka'usuntoprosze'@klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> oczywiscie jest mozliwe
> gdzie byl ten sklep bezclowy?

tez sie z tym spotkala, w bezclowym yjezdzajc z grecji okazalo sie ze moje
hypnotic poison 50 ml kosztuje o jakies 30 zl wiecej niz u nas w sepchorze,
a sepchora i tak do najtanszych nie nalezy.....

pozdr

1. Data: 2003-12-22 23:32:07

Od: "Blancanieves" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sana/Anna <a...@W...pl> napisał/a:
> A co z Italią? Co można tam dostać dużo lub trochę taniej? Mają Body
> Shop'y?? A może warto rozejrzeć się za ubrankami?

We Włoszech są Body Shopy. Cen dokładnie nie pamiętam, ale są podobne
do tych w Niemczech.
Z kosmetyków bardzo polecam tusz do rzes Deborah - znakomity oraz
cienie Pupa.
Ubranka są ładne, tylko niestety trudno trafić większe rozmiary.
A dokąd jedzesz jeżeli można zapytać??? :-)))

Blancanieves (Kasia)

FAQ grupy pl.rec.uroda
http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2003-12-22 23:39:12

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marlene wrote:
> "Ligeia" <e...@t...pl> wrote in message
>
> oczywiscie jest mozliwe
> gdzie byl ten sklep bezclowy?

Na promie.

> ale czy _na_pewno_ byly to te same perfumy tzn. eau de toilette, eau
> de parfum, ta sama pojemnosc?
>
> Marlene

Hmm...a no faktycznie. Mogły się jednak różnić. Dzięki za zwrócenie uwagi.
;-)

--
Ligeia

1. Data: 2003-12-23 00:26:58

Od: "iska" <s...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Blancanieves" <m...@N...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
> Ubranka są ładne, tylko niestety trudno trafić większe rozmiary.
> A dokąd jedzesz jeżeli można zapytać??? :-)))

Podlaczam sie do pytania :)
Bo jesli w poblize Florencji postaram sie wygrzebac adres calkiem fajnego
outlet(u) :))
iska

1. Data: 2003-12-23 07:45:04

Od: "Sana/Anna" <a...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A dokąd jedzesz jeżeli można zapytać??? :-)))

Można :D
Szykuje się nartowanie w Trydencie... w średniej wielkości miasteczku...

--
Dwa półgłówki nie tworzą jednej głowy (prof. T. Kotarbiński)
GG #371734

zmienny kolor oczu
kosmetyki GOSH
kłos :]