co radzicie?

11. Data: 2004-12-22 10:41:58

Temat: Re: co radzicie?
Od: "Dominika" <domisia21@tnijto_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak jem?
regularnie- ok.4-5 posiłków dziennie, staram się małe urozmaicone
mięsko oczywiście wcinam- ale ostatnio jakos rzadko i z reguły kurczak, albo
miesko rybek...
ruszam się umiearkowanie- dużo chodze ale nic specjalnego
humorek mi dopisuje- nie mam apatii ( no czasem dopadnie chandra, ale to juz
cos innego)
pozdr.
dominika
P.S od stycznia zaczynam regularny basen moze wtedy waga drgnie...

12. Data: 2004-12-22 11:00:34

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominika" <domisia21@tnijto_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:cqbj1t$1e2$1@news.onet.pl...
> Jak jem?
> regularnie- ok.4-5 posiłków dziennie, staram się małe urozmaicone

Czyli cały czas dostarczasz jakieś jedzenie , organizm nie ma sygnału na
przejście do spalania własnych zapasów. Takie praktyki zwykle pozwalają na
nie przytycie.

Slawek

13. Data: 2004-12-22 11:38:01

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Profil1" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> //ble ble..../> nie zmieni faktu że wypisujesz co i raz

> *** pa pa
> PLONK
> MM

A to dopiero argument.
Ciekawe co Jurek na to?

Sowa

14. Data: 2004-12-22 11:39:38

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> He he ależ tendencyjnie wyrażasz się o Gapie ;)

No , całkiem jak Gapa o nie praktykującyc DO.

Sowa

15. Data: 2004-12-22 11:53:35

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Profil1" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

*** pa pa
PLONK
MM

*** kochanie, chyba Ciebie (ponosi ideologizowanie każdego i przy każdej
okazji)

nic dodac nic ujać

16. Data: 2004-12-22 11:55:06

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> *** tak po prawdzie to rozmawiałem z Dominiką i wciełaś się do wątku.
> Ale niech Ci będzie skarbie :))) - w końcu to lista...publiczna.
> MM

jesli nie podoba ci sie dyskusja na forum publicznym to prowadz ja na priv
,tam nikt nie bedzie sie wcinał do bzdur jakie wypisujesz na pmd

17. Data: 2004-12-22 12:05:46

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> No , całkiem jak Gapa o nie praktykującyc DO.
>
> Sowa

Coś podobnego ;) wobec tego jesteś całkowicie usprawiedliwiona.

Slawek

18. Data: 2004-12-22 12:06:56

Od: "Jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie ważne jakie tłuszcze, ważne żeby było ich tyle ile trzeba i dobrej
> jakości.

> Sowa

z tymi tluszczami to troche bardziej skomplikowane, jest ich bardzo duzo i
to w kazdej "rodzinie" : (nasyconych, jednonienasyconych,
wielonienasyconych), a wiec stwierdzenie cyt: > Nie ważne jakie tłuszcze
(koniec cyt) nie jest adekwatne :)

na tej strone mozna sobie sobaczyc ile ich jest tych tluszczy

http://www.nutritiondata.com/facts-001-02s020z.html

Jurek

19. Data: 2004-12-22 12:07:36

Od: "Jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A to dopiero argument.
> Ciekawe co Jurek na to?
>
> Sowa

a co Cie konkretnie interesuje?

Jurek

20. Data: 2004-12-22 12:18:00

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

> a co Cie konkretnie interesuje?

Twoje zdanie na temat wsadzania kogoś do KFa.
Może wyłuszcz je Profilowi, tak jak wyłuszczasz je np. Coolerowi przy byle
okazji.
Czy w tym układzie przeszkodzi Ci fakt, że to ja jestem wege a nie KFujący?

Sowa

chcecie schudnąć zajrzyjcie - 100 % satysfakcji
co to za ciasto?
Dieta przy dializie
chcecie schudnąć zajrzyjcie - 100 % satysfakcji
Zyczenia