co robić?

1. Data: 2001-06-10 10:25:11

Temat: co robić?
Od: Anna Pisula <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochani! Poradźcie jeśli możecie!
Ja i On,oboje po 30-stce, wolni ale z przeszłością,poznanie na Szkoleniu -
zwyczjne,zawodowe.Po powrocie - sms od Niego, b.miły ale niejednoznaczny, przez
kolejne
3 tygodnie intensywna wymiana mail-i i smsów -miła,z flirtem,czasem zahaczająca o
spr.
zawodowe,często o temat kobieta-mężczyzna ale ogólnie. Nadal to trwa. Super wymiany
myśli,porozumienie abstrakcyjne,podobne upodobania.
Coś jest,nieuchwytnego ale fajnego.Chcę to złapać ale jak? Czekać na jego
ruch?Wykazać
incjatywę? Nie było sexu - może powinien być?
Liczę na Wasze opinie i rady - nie chcę TEGO spalić i się zgubiłam!!!!!!!!!! Gandzia

1. Data: 2001-06-10 11:39:30

Temat: Re: co robić?
Od: <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania Pisula napisula:

> [...]
> incjatywę? Nie było sexu - może powinien być?
> Liczę na Wasze opinie i rady - nie chcę TEGO spalić i się zgubiłam!!!!!!!!!!

Jak najszybciej sprowadz znajomosc na poziom spotkan twarza w twarz.
Swietna wymiana mejlowo-smsowa jest fascynujaca i tak wciaga, ze nie mozna jej
przerwac, bo daje wystarczajaco duzo papu, zeby wymiana byla super ciekawa, ale
za malo, zeby troche pohamowac wyobraznie, która buzuje ogniem wielkim.

Potem dochodzi lekka obawa, ze kolejna konfrontacja na zywo nie bedzie tak
ciekawa, jak dotychczasowa skrótowa wymiana elektroniczna i o ile któres z
rozmówców nie zdobedzie sie na 'odwazny' powrót do RL, to preludium
elektroniczne zaczyna rozciagac sie w nieskonczonosc.

Poznawanie sie przez e-mail i smsy moze byc droga na skróty, jesli chodzi o
wzajemne obwachiwanie sie, ale zaniedbany kontakt osobisty i specyficzna
intymnosc z nim zwiazana i tak trzeba bedzie kiedys nadrobic, wiec lepiej to
zrobic wczesniej niz pozniej, zeby szok pewnego cofniecia sie w bliskosci przy
spotkaniu na zywo, nie byl zbyt wielki.

Piszesz o seksie. To moze byc nawet ciekawe: seks przy pewnej bliskosci mejlowo-
smsowa w polaczeniu z brakiem kontaktów na zywo i brakiem rosnacej intymnosci
fizycznej. To jak seks z nieznajomym i znajomym równoczesnie :-)

Co kto lubi... jesli jestes przekonana, ze to bylby swietny seks...

Tylko co sie stanie, jesli po upojnej nocy znowu nastapi recydywa wylacznie
mejli i smsów? :-)

Saulo

1. Data: 2001-06-10 11:47:51

Temat: Odp: co robić?
Od: "Marek N." <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna Pisula <a...@w...pl> napisała:
> Coś jest,nieuchwytnego ale fajnego.
Super! Nie pozwolic trzeba teraz by kurz przysypal ta nieuchwytnosc :-)

>Chcę to złapać ale jak?
To chyba juz troche jest zlapane ;-) I super, ze znacie sie w realu. IMHO
nie bac sie dalszych spotkan w realu - takich codzinnych, serdecznych. Nie
bac wspolnego spedzania czasu...

> Czekać na jego ruch? Wykazać incjatywę?
Wg mnie, ani nie czekac biernie, ani nie przesadzac z inicjatywa ;-)

> Nie było sexu - może powinien być?
Jasne, ze powinien, ale im pozniej tym lepiej. No, moze bez przesady ;-)
Pozniej raczej w czasie mierzonym miesiacami a nie ... epokami geologicznymi
;-)
I moze lagodnie, stopniowo. Chyba niewskazana jest granica, ze do godz.
17:00 dnia 27 bez seksu, a od 17:15 juz super ostry seks ;-)
I duzo usmiechu, pogody i optymizmu....
Marek

1. Data: 2001-06-10 13:04:26

Od: "Tuvox" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> przez kolejne 3 tygodnie intensywna wymiana mail-i i smsów -miła,z flirtem
(...)

Jeżeli przez trzy tygodnie jedynie flirtował w ten sposób nie proponujac
konkretnego spotkania to moim zdaniem podobasz mu sie, ale nie jest pewien
czy jest to odwzajemnione z Twojej strony

> [...]
upodobania.
> Coś jest,nieuchwytnego ale fajnego.Chcę to złapać ale jak? Czekać na jego

Zaproponuj spotkanie przy małym piwie/kawie od tak po prostu. Fakt, to
mężczyzna powinien się wyakazać inicjatywą w tym względzie, ale kogo to
obchodzi ? :-). Poznałaś fajnego faceta, podoba Ci się i wiesz że Ty mu
także i to się liczy! Nie ma na co czekać.
Być może Twój "amant" jest troszkę nie śmiały (co nie oznacza że nie jest to
wartościowy mężczyzna).

>Nie było sexu -może powinien być?

Chyba czegoś nie rozumiem. Sex tak - jeżeli pociąga Cię on bardzo i obrazowo
mówiąc masz na niego ochote.
Sex nie - jeżeli miałaby to być droga do zainteresowania tego mężczyzny

Pozdrawiam
Tuvox

"Uwodzenie kobiet jest tak proste, że tylko mężczyźni potrafią je
skomplikować"
SZTUKA UWODZENIA KOBIET - www.uwodzenie.prv.pl

1. Data: 2001-06-11 00:24:26

Od: "bustrus" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Prześpij sie z nim
Użytkownik Anna Pisula <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9fvhu8$118$...@i...srv.wp-sa.pl...

1. Data: 2001-06-11 09:56:05

Od: "Epox" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochana !

Przede wszystkim baw się dobrze !
Pamiętam jakie to ekscytujące - poznać kogoś nowego ;)
teraz poruszam się w innych wymiarach.

Nie przepuść tego między palcami - może być naprawde pięknie,
ale chromol smsy i sprowokuj spotkanie, może czegoś nie zapamiętałaś
z tego szkolenia, a jest ci to piekielnie potrzebne ;) ?
każdy pretekst może być dobry, a on pewnie nie ma odwagi i tylko
czeka na nieco jaśniejszą żaluzje ;)

do dzieła ! może to właśnie on !

pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia
epox

1. Data: 2001-06-11 10:06:45

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

IMO flirtowanie w pracy jest wyjatkowo nieprofesjonalne.
W pracy jest wiele okazji do spotkan, stres sprzyja
nawiazywaniu bardziej nietuzinkowych znajomosci
w odczuciu angazujacych sie we flirt, wiec jesli dodasz
do tego romansowe nastawienie - to efekt jest taki jak
opisalas IMO.

Pozdrowka,
Czarek

1. Data: 2001-06-11 13:23:38

Od: "Beve" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Pisula" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
przez kolejne
> 3 tygodnie intensywna wymiana mail-i i smsów -miła,z flirtem,czasem

Wszystko super, a jesteś pewna że on jest wolny? Skoro nie zaproponował do
tej pory spotkania...

Instynkty i uczucia
Aerofobia
BLAN TV