hmm ...

1. Data: 2001-06-10 13:30:44

Temat: hmm ...
Od: "Brunette26" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

patrzę w lustro i ... mnie tam nie ma
ten ktoś to nie ja
ja jestem inna
głeboki smutek w spojrzeniu, obce rysy
nie, to naprawdę nie ja

czuje się jak w klatce
tęsknię za wszechogarniajaca wolnością, pozazmysłową przestrzenią

w którym momencie kończy się "chwilowa niedyspozycja" a zaczyna depresja?

jaki jest los jednostek, które wciąż tęsknia za czyms nieokreślonym?

dobrze, że spotkamy na swojej drodze tych, którym mozna pomóc

wszystko dostajemy w genach, dziś już nie mozemy powiedzieć, ze srodowsko ma
decydujacy wpływ

tylko, ze ja nie widzę nikogo podobnego wokół

2. Data: 2001-06-10 14:43:55

Temat: Re: hmm ...
Od: <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> patrzę w lustro i ... mnie tam nie ma
> ten ktoś to nie ja
> ja jestem inna
> głeboki smutek w spojrzeniu, obce rysy
> nie, to naprawdę nie ja

Ty, tylko inna niż wcześniej.
Może trudno poznać, ale to ty...

> czuje się jak w klatce
> tęsknię za wszechogarniajaca wolnością, pozazmysłową przestrzenią
>
> w którym momencie kończy się "chwilowa niedyspozycja" a zaczyna depresja?

Kiedy pojawia sie obojętność?
Kiedy wszystko przestaje cieszyć?
Kiedy nie ma dla kogo?

> jaki jest los jednostek, które wciąż tęsknia za czyms nieokreślonym?

Frustracja.
Wyobcowanie.
A moze to COS jednak da sie określić.

> dobrze, że spotkamy na swojej drodze tych, którym mozna pomóc

Lub takim, którzy nam pomogą. Albo po prostu będą,
a ich osobowosc, siła, serce wywrą na nas wrazenie...

> tylko, ze ja nie widzę nikogo podobnego wokół

Spróbuj jeszcze raz.
Rozejrzyj się.
Marta

3. Data: 2001-06-10 16:46:36

Od: "... z Gormenghast" <p...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Brunette26 w news:9fvt7a$f1p$2@news.tpi.pl...

> patrzę w lustro i ... mnie tam nie ma
> ten ktoś to nie ja
> ja jestem inna
> głeboki smutek w spojrzeniu, obce rysy
> nie, to naprawdę nie ja

A może przysłałabyś ten widoczek z lustra do serwisu psphome abyśmy
mogli to wszyscy zobaczyć? Gwarantuję, że wówczas okaże się, że sporo jest
takich podobnych twarzy....
I natychmiast poczujesz sie lepiej...

--
serdeczności
Allfređ

4. Data: 2001-06-10 17:49:38

Od: "Coenve" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> patrzę w lustro i ... mnie tam nie ma
> ten ktoś to nie ja
> ja jestem inna
> głeboki smutek w spojrzeniu, obce rysy
> nie, to naprawdę nie ja

Jest ciebie wiele, nie odrzucaj siebie.

> czuje się jak w klatce
> tęsknię za wszechogarniajaca wolnością, pozazmysłową przestrzenią

Klatka zniknie bo i ona jest częścią ciebie. Przyjmij to. Przestrzeń sama
się pojawi.

> w którym momencie kończy się "chwilowa niedyspozycja" a zaczyna depresja?

W każdym i żadnym słowa to. Nie nazywaj, przyjrzyj się temu co nazywasz
smutkiem i zobacz jak niewiele to słowo znaczy.

> jaki jest los jednostek, które wciąż tęsknia za czyms nieokreślonym?

Losem ich jest życie. A to wiele.

> dobrze, że spotkamy na swojej drodze tych, którym mozna pomóc

Pokazywanie niemocy pomocy. Też pomoc. Mistyka słów.

> wszystko dostajemy w genach, dziś już nie mozemy powiedzieć, ze srodowsko
ma
> decydujacy wpływ

Geny to my, my to geny, nic to nie zmienia, wychowanie, zachowanie,
wyuczenie, wydumanie. Ach znów.

> tylko, ze ja nie widzę nikogo podobnego wokół

Różny świat, dobry świat.

5. Data: 2001-06-10 19:54:10

Od: "Brunette26" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ... z Gormenghast <p...@p...promail.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9g08jl$jku$...@n...tpi.pl...

> A może przysłałabyś ten widoczek z lustra do serwisu psphome abyśmy
> mogli to wszyscy zobaczyć? Gwarantuję, że wówczas okaże się, że sporo jest
> [...]

zamieścilam kiedyś na pewnej stronie

nie sprawdziły się Twoje załozenia

wsród przeróżnych opinii na temat tego, co może ukrywać spojrzenie, była i
taka 'Masz w sobie coś, co moze kiedyś doprowadzić Ciebie do szaleństwa'

ciekawa sprawa, kiedyś miałam kogoś "takiego" w rodzinie

6. Data: 2001-06-10 20:02:21

Od: "ajtne" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Brunette26" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> patrzę w lustro i ... mnie tam nie ma
> ten ktoś to nie ja
> ja jestem inna

.."lustro nie dostarcza nam ani wiedzy ani prawdy. Ludzie traca przed im
czas, oczarowani tym, co widzą, albo nawet wpadaja w szaleństwo, nie
wiedząc, czy to, co widzą w zwierciadle, jest prawdziwe" - to z Harrego P.

> czuje się jak w klatce

A czym jest ta klatka? Co Cie ogranicza ?

> tęsknię za wszechogarniajaca wolnością, pozazmysłową przestrzenią

Jest taka ? A ja tam lubię zmysły, za to, co mi dają...

> w którym momencie kończy się "chwilowa niedyspozycja" a zaczyna depresja?

Słowo tworzy światy...

> jaki jest los jednostek, które wciąż tęsknia za czyms nieokreślonym?

Zostają artystami. Albo żeglarzami ;)

> wszystko dostajemy w genach, dziś już nie mozemy powiedzieć, ze srodowsko
ma
> decydujacy wpływ

Hmm, ale środowisko ma wpływ na to, które z tych genów będą miały władzę, a
o których istnieniu nigdy się nawet nie dowiemy. Nawet nie wiesz jakie masz
zasoby ! A może wiesz?

> tylko, ze ja nie widzę nikogo podobnego wokół

Uroda świata polega na różnorodności form tej samej treści. Przynajmniej dla
mnie. Bo tak gdzieś głęboko, bardzo głęboko ludzie są, byli i bedą tacy
sami. Tak samo kochają, tesknią, boją się, marzą o szczęściu. Nie widzisz
nikogo podobnego?

pozdrawiam

joanna

7. Data: 2001-06-10 20:08:31

Od: "Eva" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> mnie. Bo tak gdzieś głęboko, bardzo głęboko ludzie są, byli i bedą tacy
> sami. Tak samo kochają, tesknią, boją się, marzą o szczęściu. Nie widzisz

Kazdy w lustrze
widzi
co innego.

I guzik mu przyjdzie z takich rad.
Eva

8. Data: 2001-06-10 20:17:36

Od: "ajtne" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eva" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> I guzik mu przyjdzie z takich rad.

A, ja nie "poradzam", ja sobie snuję refleksje ;)

joa

9. Data: 2001-06-10 20:19:25

Od: "Eva" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ajtne" :

> A, ja nie "poradzam", ja sobie snuję refleksje ;)
> joa

A, chyba ze tak.
E.

10. Data: 2001-06-10 20:21:47

Od: "Eva" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek N." :

> Nie wiem, jak Brunette26, do ktorej byly kierowane slowa Ajtne, je odbierze.
> Ja po slowach Ajtne zatrzymalem sie, zamyslilem i ciesze sie, ze zostaly
> napisane...
> Marek

To tylko potwierdza to co o lustrach napisalam;).
E.

co robić?
Instynkty i uczucia
Aerofobia