co robicie w dumu jak nie macie zajecia?

41. Data: 2007-01-13 20:05:30

Temat: Re: co robicie w dumu jak nie macie zajecia?
Od: Cezare Vanini <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 13 Jan 2007 20:59:48 +0100, Bluzgacz napisał(a):

> Bedziesz nastepne.

Eee... no nie bądź taki...

> Za ten smietnik, ktory tu urzadzasz swoimi pseudo-madrymi postami i za te
> skurwiale sygnatury na pol kurwa ekranu.

Boli Cię to ? A Twoje posty są po chuju mądre ?
Zawsze, co, brat ?
Dobra, kurwa, troche skrócę te jebaną sygnature :o(
I co, nie masz nic do powiedzenia na temat Cezare
i jego psyche ? No i jak mu te psyche zgwałcono
w majestacie prawa Bożego ?

Dziwne, ze Cie to nie rusza, skoro tak lubisz
gwqałcić słowem :o)

> Poza tym nie przeganiam tych cip tylko je ponizam, bo sa popierdolone i tepe
> w chuj a glupich pizd nie znosze.
> Zauwaz, ze niektorych dziewczat w ogole nie ruszam - o czyms to kurwa
> swiadczy.

Zapewne o tym, że je lubisz z jakiś powodów, tak ?

> No dobra, teraz wypierdalaj, bo dzisiaj nie mam ochoty tobie dopierdalac -
> jeszcze przyjdzie na ciebie czas.

Brat, a czy Ty w ogóle nie boisz sie Boga, co ? :o)

CV
--
" Świat jest taki jakim go Bóg zamierzył,
jeśliby chciał aby był lepszy, byłby lepszy..."

Myśl tę włoski filozof Cezare Vanini przyplacił śmiercią
na stosie w 1619r. /przedtem wyrwano mu język i uduszono/.

42. Data: 2007-01-13 20:33:59

Od: "Justyna N" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Starodawny" <n...@C...com> napisał w wiadomości
> ja gram na kurniku, przegladam fotke.pl, wchodze na digart.pl, czytam
> czasem bloga i go prowadze, ogladam duzo stron porno i czynie z tym
> zwiazane praktyki, usenet ale coraz mniej, ksiazki tylko w nocy w lozku,
> gadam na tym zajebanym gg, cos probuje w photoshop i pare innych
> gowien....
> nudz mnie to juz w chuj. Co wy robicie? Chce od was zajebac pare pomyslow
> wprowadzic w nudne zycie kiedy jestem w domu.

Robię remont-polecam szczególnie renowacje mebli nie ma jak szpachla
stolarska, bejca i lakier w długie bezsenne noce. Dla bardzo znudzonych
ręczne cyklinowanie parkietu.

--
c...@p...pl
gg 6451317

"Życie nieświadome nie jest warte tego,
by je przeżyć"
Sokrates

43. Data: 2007-01-13 20:44:20

Od: India <d...@...oko.spamerzy.gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 13 Jan 2007 20:17:26 +0100, niezbecki napisał(a):

> Pani Karola pisała to do Starodawnego.

A Bluzgacz do kogo?
Ducha Swiętego?

--
India
Zagubiona Ciocia z Internetu

n...@j...cz || Tlen: nuriam || gg: 200990

44. Data: 2007-01-13 20:50:21

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czy zamiast farb moze uzyc spermy?

Coś tam mi się o uszy obiło - dokładnie nie pamiętam, że niejeki Lautrec (albo
któryś z jego kumpli - malarzy) malował spermą.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

45. Data: 2007-01-13 21:58:53

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ty mnie kurwa podpuszczasz?

Skąd ...
Szacunkowo (zakładam że się przyłożysz) zajmie Ci to jakieś 520 sobót :>

Pozdrawiam
Vicky

46. Data: 2007-01-13 21:59:55

Od: "Bluzgacz" <t...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

"India" <d...@...oko.spamerzy.gmail.com> wrote in message

> A Bluzgacz do kogo?
> Ducha Swiętego?

W innych okolicznosciach moze dalbym Ci nawet dupy, ale musialabys jednak
mocno sie postarac i o mnie zabiegac - mimo to mialabys latwiej niz
inne......
--

Bluzgacz
GG:5015

47. Data: 2007-01-13 22:00:33

Od: "Bluzgacz" <t...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Justyna N" <c...@p...pl> wrote in message

> Dla bardzo znudzonych ręczne cyklinowanie parkietu.

Juz jade, hehehe

48. Data: 2007-01-13 22:09:43

Od: Czezare Vanini <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 13 Jan 2007 23:00:33 +0100, Bluzgacz napisał(a):

> "Justyna N" <c...@p...pl> wrote in message

> Juz jade, hehehe

już to widze... :o)

CV

49. Data: 2007-01-13 22:55:47

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

India<d...@...oko.spamerzy.gmail.com>

> A Bluzgacz do kogo?
> Ducha Swiętego?
>
> --
> India

A Sir Bluzgacz również łaskaw był do niego beknąć.
Aliście oddzielnie.

Yndra

50. Data: 2007-01-13 23:59:57

Od: Pawel <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Starodawny wrote:

> [...]
> nudz mnie to juz w chuj. Co wy robicie? Chce od was zajebac pare pomyslow i
> wprowadzic w nudne zycie kiedy jestem w domu.

Zapraszam jedna z kolezanek, rozwalam sie na fotelu, popijam Lecha, zaleznie od
nastroju ogladam pornosa albo gram x-boxa a ona kleczy obok i zajmuje sie
najwazniejsza czescia mojej osoby, kiedys jeszcze palilem ale to szkodzi wiec
ostatnio jestem niepalacy.
Jak i to mnie znudzi to czasem wchodzimy do wanny i bawimy sie statkami. A tak
wogole sie zgadzam, masz racje zycie to nuda.

Rozmowa z Mądrością (zabawa psychologiczna)
Pokazywali Życińskiego.
Dla mnie Ciekawe
Takich kobiet jak ja boja sie mezczyzni
Odp: Oj ciekawe, ciekawe: !?