co robicie z hortensjami?

21. Data: 2006-02-22 19:39:58

Temat: Re: co robicie z hortensjami?
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
news:dtieb1$iba$1@atlantis.news.tpi.pl...

> A co to są te "turki" ???

Studentki albo śmierdziuszki:))))

Aksamitki. I też to jest szalenie indywidualne, ten odbiór zapachu, ja np.
lubię, ale głównie wąskolistne:)

Pozdrawiam, Basia.

22. Data: 2006-02-22 19:43:51

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Marzyły mnie sie róze, ale niestety babeczka od
> projektu ogrodów wybila mi z głowy;-(

Ciekawa jestem jakie podała powody?
Moim zdaniem róże są lepsze od hortensji :-)
Hortensja pnąca to roślina na cieniste kąty.,
sugestia Wiesi o clematisach też mi się podoba :-
Możesz też wziąć pod uwagę wiciokrzewy.
pozdrawiam, Bogda

23. Data: 2006-02-22 19:52:21

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ciekawa jestem jakie podała powody?
> Moim zdaniem róże są lepsze od hortensji :-) (...)

Ale róże to takie proste rozwiązanie ... takie tradycyjne.
"Hortensja" nawet lepiej brzmi niż tylko "róża"

Serdecznie Miłka

24. Data: 2006-02-22 20:02:00

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale róże to takie proste rozwiązanie ... takie tradycyjne.
> "Hortensja" nawet lepiej brzmi niż tylko "róża"

Dla mnie rośliny w ogrodzie to nie kwestia mody :-)
Róże są ponadczasowe !
Kryterium nazwy - to żart ?
Hortensja pnąca rosnie u mnie
przy kompostowniku - jestem bardzo zadowolona z wyboru miejsca :-)
pozdrawiam, Bogda

25. Data: 2006-02-22 20:05:47

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogda" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

No widzisz, to wszystko kwestia miejsca, w którym się mieszka. W ogrodzie u
mojej rodziny, niedaleko, rosną hortensje od-o ile wiem-lat pięćdziesiątych.
Po drugiej stronie ścieżki - róże. Jedne i drugie to dla mnie rośliny
szalenie tradycyjne:)

> Hortensja pnąca rosnie u mnie
> przy kompostowniku - jestem bardzo zadowolona z wyboru miejsca :-)

I tylko to kryterium się liczy! :))))

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

26. Data: 2006-02-22 20:11:43

Od: "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ciekawa jestem jakie podała powody?
> Moim zdaniem róże są lepsze od hortensji :-)
> Hortensja pnąca to roślina na cieniste kąty.,
> sugestia Wiesi o clematisach też mi się podoba :-
> Możesz też wziąć pod uwagę wiciokrzewy.

No własnie przez ten dach z góry.Gora bedzie zacieniona,a roze tego nie
lubia?

Gosia

27. Data: 2006-02-22 20:13:57

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Bogda" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> No własnie przez ten dach z góry.Gora bedzie zacieniona,a roze tego nie
> lubia?

No to posadź bluszcz. Zwykły, albo kolorowy
(http://tabaza.sapijaszko.net/modules.php?name=Tabaz
a&file=foto&fid=5583).
Wytrzyma cień, wytrzyma suszę:)

Pozdrawiam, Basia.
--
http://tabaza.sapijaszko.net/

28. Data: 2006-02-22 20:14:14

Od: "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak z ciekawości jeśli pytanie oczywiście nie jest zbyt osobiste...
> W jakich okolicznościach wąchałyście tych nieboszczyków?

Napisałam juz Krysi;-)

> I na marginesie zupełnie, wiele nowoczesnych odmian pelargoni jest
> zupełnie
> bezzapachowa.
Pewnie tak, musze sie uporac z duchami przeszłosci;-))

Gosia

29. Data: 2006-02-22 20:17:02

Od: "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ach! Więc jednak wąchałaś! A ja się od godziny zastanawiam, czy może
> się
> gdzieś natykałaś na zdechłe myszy, czy też lubisz chodzić po
> cmentarzach w
> strategicznych chwilach. No, to przepraszam...choć osobiście lubię
> zapach
> pelargonii. Dla mnie jest taki nieco "ziołowy". Podobnie zresztą jak
> bodziszki.

Wachałam, wachałam.Ja zreszta jestem strasznym zapachowcem;-)i do tego
niestety pamietliwym.

Gosia

30. Data: 2006-02-22 20:18:23

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dla mnie rośliny w ogrodzie to nie kwestia mody :-)

Nie miałam tego na myśli, wszak rośliny przetrwają/przerosną
krótkotrwała modę !

> Róże są ponadczasowe !

No tak, ale wiele razy słyszę szumne pojęcie r_ó_ż_a !

> Kryterium nazwy - to żart ?

No przecież mnie znasz ;-)

> Hortensja pnąca rośnie u mnie
> przy kompostowniku - jestem bardzo zadowolona z wyboru miejsca :-)

I to pierwszorzędne miejsce, ile tam dobrych składników, myślę że to
najlepsze miejsce dla każdej byliny :-D

Serdecznie Miłka

Re: do ogrodników, co posiadaja psy:-) - Moja konkluzja (długie)
Re: Jak ususzyc dzewo skutecznie
Maczniak na winogronie -co na niego
Budki dla ptaków
podobno ma nie być wiosny? :(:(:(