podobno ma nie być wiosny? :(:(:(

1. Data: 2006-02-21 19:57:39

Temat: podobno ma nie być wiosny? :(:(:(
Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Słyszeliście takie "optymistyczne" prognozy???
A może to oszustwa wstrętne???
Pozdrav:(:(:( Rene

2. Data: 2006-02-21 20:25:28

Temat: Re: podobno ma nie być wiosny? :(:(:(
Od: "Elzbieta Berlicka" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Słyszeliście takie "optymistyczne" prognozy???
> A może to oszustwa wstrętne???
> Pozdrav:(:(:( Rene

Słyszałam , mówili w TVN , ale nie mogę uwierzyć. Trochę cieplej dopiero po 20
marca.Zimny kwiecień , maj i czerwiec.

Pozdrawiam , Elzbieta

3. Data: 2006-02-21 21:30:25

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elzbieta Berlicka" <e...@o...pl> napisał w wiadomości

> Słyszałam , mówili w TVN , ale nie mogę uwierzyć. Trochę cieplej dopiero
po 20
> marca.Zimny kwiecień , maj i czerwiec.

Wroga propaganda, ot co:)

Pozdrawiam, Basia.
--
http://tabaza.sapijaszko.net/

4. Data: 2006-02-21 23:04:14

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Słyszeliście takie "optymistyczne" prognozy???
> A może to oszustwa wstrętne???
> Pozdrav:(:(:( Rene

Rene obserwuj przyrodę lepiej.

Pozdrav:):):) boletus

5. Data: 2006-02-22 01:35:50

Od: "Gleba" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rene" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
> Słyszeliście takie "optymistyczne" prognozy???
> A może to oszustwa wstrętne???
> Pozdrav:(:(:( Rene

Był o tym artykuł ,ale w"Fakcie",więc sami oceńcie

6. Data: 2006-02-22 16:15:27

Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rene obserwuj przyrodę lepiej.

Nie bardzo mam kiedy:) Jakby coś - to obserwuj za mnie i składaj mi, prosze,
optymistyczne raporty:D:D:D Ja tam się na meteorologii nie znam:)
Pozdrav.Rene

7. Data: 2006-02-22 18:54:23

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Maciej zimę traci albo ją bogaci
>
> To za 2 dni. Może się to paskudne potwierdzić...
>
> Pozdrawiam, Barbara

Nie paskudne, tylko normalne w tej szerokości geograficznej.
W marcu, jak w gar...., kwiecień plecień, bo przeplata tro..... .

Pozdrawia normalnie boletus

8. Data: 2006-02-22 18:54:57

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

9. Data: 2006-02-23 03:24:57

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Rene" <r...@i...pl> wrote in message

> Słyszeliście takie "optymistyczne" prognozy???
> A może to oszustwa wstrętne???

To co niby mialoby byc?? ;)
Zima do lata czy przedwiosnie?

Sniegu polowa zniknela. Druga polowa nie musi sie spieszyc na wypadek
przymrozkow.
Juz kosy spiewaja wieczorem wiec sie takimi prognozami nie przejmuje :)

Pozdrawiam,
Bpjea

10. Data: 2006-02-23 06:26:28

Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przymrozkow.
> Juz kosy spiewaja wieczorem wiec sie takimi prognozami nie przejmuje :)

I takie odpowiedzi lubię:)
Dzięki:)
Pozdrav.Rene

ukorzenianie chińskiej róży
do ogrodników, co posiadaja psy:-)
działkowiec - ciecie winorosli
araukaria
zobaczcie co udało mi się sfocić dziś w ogrodzie