do ogrodników, co posiadaja psy:-)

1. Data: 2006-02-20 08:13:23

Temat: do ogrodników, co posiadaja psy:-)
Od: "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Ja juz mieszkam w nowym domu;-)Zasypiam i budze sie zachwycona.Za oknem
ptaszyska przy słoninie i własnorecznie zrobionym karmiku, a i czasem 6
sarenek, z drugiej strony płotu;-)Wracajac do pytania, jedna rzecz
spedza mi sen z powiek.Mam psa, doga niemieckiego i nie bardzo wiem jak
rozwiazac sprawe psiej toalety:-(Na razie zbieram i wyrzucam, a
potem?Srednio bedzie wygladał trawnik z psia wielka kupa;-(Jak
poradziliscie sobie ze swoimi pociechami?Aaa, mam jeszcze 2 koty, ale
one chyba nie beda sprawiały problemu?

Gosia

2. Data: 2006-02-20 08:17:22

Temat: Re: do ogrodników, co posiadaja psy:-)
Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> potem?Srednio bedzie wygladał trawnik z psia wielka kupa;-(Jak
> poradziliscie sobie ze swoimi pociechami?

Nie wychodzisz ze swoim psem na spacery? Mój się w życiu nie sfajdał na
terenie ogródka - no chyba, że państwo bardzo zaspali po pracowitym
wieczorze ;)
Pozdrawiam, Agata

3. Data: 2006-02-20 08:20:55

Od: "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gusiek" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

> Nie wychodzisz ze swoim psem na spacery? Mój się w życiu nie sfajdał
> na
> terenie ogródka - no chyba, że państwo bardzo zaspali po pracowitym
> wieczorze ;)

Wychodze, ale mam 2600m2 i wolałabym by pies miał miejsce do załatwiania
na moim terenie.

Gosia

4. Data: 2006-02-20 08:53:34

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Gusiek" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

> Wychodze, ale mam 2600m2 i wolałabym by pies miał miejsce do załatwiania
> na moim terenie.

To wcale nie jest tak dużo dla psa. Pies musi być wyprowadzany. Ogród wkrótce
zacznie traktować jak dom i nie bedzie się w nim załatwiał.
Pozdrawiam, Krystyna

5. Data: 2006-02-20 09:05:09

Od: "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zielka" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> To wcale nie jest tak dużo dla psa. Pies musi być wyprowadzany. Ogród
> wkrótce
> zacznie traktować jak dom i nie bedzie się w nim załatwiał.
> Pozdrawiam, Krystyna

Zrozumcie, ja, chodze na spacery i nadal bede chodziła.Ze wzgledów
logistycznych( małe dziecko) czasami ciezko mi bedzie np o 6 rano
maszerowac z psem.Oki, niech bedzie, ze jestem leniwa, ale nie po to sie
z psem na wies wyprowadzałam, by z małym dzieckiem pod pacha i psem
ranne wedrówki uskuteczniac.

6. Data: 2006-02-20 09:43:52

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> maszerowac z psem.Oki, niech bedzie, ze jestem leniwa, ale nie po to sie
> z psem na wies wyprowadzałam, by z małym dzieckiem pod pacha i psem

Wydaje mi się, że to Ty nie bardzo rozumiesz :)) Pies to przyjemność ale i
obowiązek. Nawet gdyby rozumiał, że masz małe dziecko i jesteś leniwa ;) to i
tak musi się załatwić. Tak samo jest i w mieście i na wsi :))
Pozdrawiam, Krystyna

7. Data: 2006-02-20 09:53:41

Od: "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

. Nawet gdyby rozumiał, że masz małe dziecko i jesteś leniwa ;) to i
> tak musi się załatwić. Tak samo jest i w mieście i na wsi :))
dokładnie, tylko tutaj mam mozliwosc, ze otworze drzwi i pies pójdzie do
mojego lasku za potrzeba.W miescie raczej o to byłoby trudno.Byłam
ciekawa jak inni rozwiazali ten problem, bo jakos nie bardzo wierze, ze
wszystkie psy załatwiaja sie zawsze za ogrodzeniem.Nie mowie o ogrodach
600m.

8. Data: 2006-02-20 10:23:31

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
i > dokładnie, tylko tutaj mam mozliwosc, ze otworze drzwi i pies pójdzie
> [...]
> jak inni rozwiazali ten problem, bo jakos nie bardzo wierze, ze wszystkie
> psy załatwiaja sie zawsze za ogrodzeniem.Nie mowie o ogrodach 600m.

Mam kojec( psów już nie mam, kojec został)na wjeżdzie 10m x 3 m,
rano tam był wypuszczany.
Przy dużym psie kojec raczej jest potrzebny.
Na ogrodzie pies chodzil tylko wtedy jak byl ktoś z domowników,
a i to tylko po trawniku,psy są mądre i szybko się uczą :-)

Pozdrawiam TeresaR

9. Data: 2006-02-20 10:30:40

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> maszerowac z psem.Oki, niech bedzie, ze jestem leniwa, ale nie po to sie
> z psem na wies wyprowadzałam, by z małym dzieckiem pod pacha i psem

No to skoro tak, to kup sobie coś takiego i zbieraj, innego wyjścia nie
widzę... no możesz jeszcze łoaptą, ale to średnio przyjemne ;)
Patrz:
http://www.animalia.pl/produkt.php?kat=157&id=2354
Pozdrawiam, Agata

10. Data: 2006-02-20 10:41:34

Od: "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie
> widzę... no możesz jeszcze łoaptą, ale to średnio przyjemne ;)

O, super!Dziekuje pieknie.Zaraz zamawiam.Mam jeszcze nadzieje, ze ja
naucze w jednym miejscu robic.Urzadzenie super, bo ja do tej pory w
miescie w reklamówke musiałam zbierac:-(to dopiero było srednio fajne.

działkowiec - ciecie winorosli
araukaria
zobaczcie co udało mi się sfocić dziś w ogrodzie
co to za kwiaty
"Jak zostać ogrodnikiem" - czy może ktoś to ma?