co sadzicie o lodowkach samsunga?

1. Data: 2006-03-05 17:37:08

Temat: co sadzicie o lodowkach samsunga?
Od: "piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

witam

mam na oku lodowke samsunga model RL39SBMS.
co ciekawe na stronie samusnga niema tej lodowki, jes to dokladnie ten sam
model co RL36SBMS tylko ze wiekszy(jak cala seria RL39)
taka lodowke znalazlem nowa za 1400 zł i zaczynam sie zastanawiac czy brac
czy nie.
niby te nowsze modele maja elektroniczne sterowanie i jakies inne ciekawe
tryby ale czy jest to potrzebne na codzien?
jeszcze nieszczesliwie lodowki srebrne sa o kilkaset zlotych drozsze od
bialych i np nowy model RL39 mozna dorwac za 1700 zł ale bialy, srebrny kolo
2000 zł :)

jak myslicie warto sie zainteresowac ta lodowka i wogle lodowkami samsunga?

piotrek

2. Data: 2006-03-05 17:38:54

Temat: Re: co sadzicie o lodowkach samsunga?
Od: "Tomasz" <l...@p...onet.pl_usun> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "piotrek" <...@...ru> napisał w wiadomości
> witam
(...)

> jak myslicie warto sie zainteresowac ta lodowka i wogle lodowkami
> samsunga?

poszukaj w archiwum, jakis miesiac temu byl jeden watek na temat modelu
RL33... ,ale w sumie to to samo tylko mniejsze :)

pozdrawiam
Tomek

3. Data: 2006-03-05 17:48:44

Od: BartekK <s...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz napisał(a):

> Użytkownik "piotrek" <...@...ru> napisał w wiadomości
> (...)

> poszukaj w archiwum, jakis miesiac temu byl jeden watek na temat modelu
> RL33... ,ale w sumie to to samo tylko mniejsze :)
Mylisz sie, zaleznie od literek te lodowki maja rozne agregaty i
wyposarzenie. Tylko czesc RL36 i RL39 ma ta sama "mechanike" tylko pudlo
wieksze w 39. Roznic jest wiele miedzy modelami RL39 - rozne systemy,
dystrybutor wody, kostkarka, osobno stabilzowana temperatura w
zamrazalniku i chlodzarce, nofrost, superduper isulation itd. Ja akurat
mam RL39WBSW (biala) kupiona niedawno i obejrzalem w roznych sklepach
rozne modele 39 i bardzo sie roznily. Chocby
szczelnoscia/halasem/zdolnoscia chlodnicza itd.

--
| Bartlomiej Kuzniewski
| s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098
173

4. Data: 2006-03-05 17:59:30

Od: "piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rozne modele 39 i bardzo sie roznily. Chocby
> szczelnoscia/halasem/zdolnoscia chlodnicza itd.

wlasnie z tymi literkami namieszali.
przekopalem sie na szybko przez archiwum i glownie nowsze modele sa opisane,
albo dwu drzwiowe.
model RL36SBMS jest na stronie juz w grupie starszych lodowek. niema
sterowania elektronicznego i niema kilku trybow. reszta jest podobna.
dozownik na wode srednio mi jest potrzebny szczegolnie ze nie mozna tam soku
wlac;) a niegazowanej wody nie lubie:)
a czy reszta tych bajerow(tryb wakacyjny, szybkie chlodzenie itd itp) jest
potrzebna? wiadomo ze od przybytku glowa nie boli ale cena mnie
zaintrygowala, moge miec spora lodowke bez bajerow albo mniejsza z bajerami
;D
i jak sie sprawdza system no frost? tzn czy nie jest uciazliwe pakowanie
kazdego produktu w woreczki lub w pojemniki zeby ich nie wysuszylo?

piotrek

5. Data: 2006-03-05 18:28:13

Od: "Tomasz" <l...@p...onet.pl_usun> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "piotrek" <...@...ru> napisał w wiadomości
(...)
> przekopalem sie na szybko przez archiwum i glownie nowsze modele sa
> opisane, albo dwu drzwiowe.
(...)

tu masz instrukcje do RL39 ale nie ma po polsku
http://www.samsung.com/search/search.asp?qt=RL39SBMS
&la=en&col=wu+ws+download&tabpage=1&radio=1&select=0
&x=0&y=0#

Tomek

6. Data: 2006-03-05 23:28:18

Od: BartekK <s...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

piotrek napisał(a):
> i jak sie sprawdza system no frost? tzn czy nie jest uciazliwe pakowanie
> kazdego produktu w woreczki lub w pojemniki zeby ich nie wysuszylo?

Za sciana u rodzicow stoi najzwyklejsza lodowa (chyba Amica). Przez
dlugi czas (nim kupilismy szajsunga) trzymalismy towar u nich, teraz u
nas. I zadnej roznicy w wysychaniu nie widze. Ser zolty nie zawiniety w
nic u nich wyschnie na podeszwe w dwa dni, u nas tak samo. Wedliny
"luzem" nie mamy zwyczaju rzucac bakteriom na pożarcie, wiec ciezko
powiedziec. Owocow nie wsadzamy do lodowki... wazywka typu ogorek laduja
w lodowce srednio na 2-3dni nim caly zejdzie na kanapki i wcale nie
zauwazylem by bywal on bardziej wysuszony niz gdy przechowywalismy go u
rodzicow. Jesli ktos twierdzi ze wysycha, to moze wrzuca do lodowki ser
zolty luzem, albo jest jakims mega smakoszem. My nie zauwazylismy zadnej
roznicy w przechowywaniu produktow.

--
| Bartlomiej Kuzniewski
| s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098
173

muszla klozetowa
parkieciarz - Trójmiasto
ulga remontowa
Lampa - moc zalecana 40 W, a włożyłem 60 W - czymś to grozi ?
Re: Odkurzacz piorący