co sadzicie o vichy?

1. Data: 2002-09-18 18:15:21

Temat: co sadzicie o vichy?
Od: "Pchła Szachrajka" <k...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Heyeczka
Przymierzam sie do kupienia sobie toniku do twarzy z Vichy do cery
mieszanej i normalnej i tak sie zastanawiam wlasnie czy bedzie dla mnie
dobry, bo skore mam tradzikowa. A jesli nie ten to jaki byscie polecaly?
Raczej nic podrazniajacego bo mam dosc wrazliwa skore. Bede wdzieczna za
wszystkie sugestie
pozdrowionka
Katka

1. Data: 2002-09-18 18:55:56

Temat: Re: co sadzicie o vichy?
Od: "Anetta" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pchła Szachrajka" <k...@x...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dobry, bo skore mam tradzikowa. A jesli nie ten to jaki byscie polecaly?
> Raczej nic podrazniajacego bo mam dosc wrazliwa skore. Bede wdzieczna za

ja bardzo lubie ten tonic. Mowisz o takim niebieskiem? Uzywam juz 3
opakowanie (nie wiem, czy tak jak krem powinno sie zmieniac). Do tradzikowej
jest seria Normadern, ale wg mnie wysusza cere.
Pozdrawiam
Anetta

1. Data: 2002-09-19 12:36:21

Od: "Znajoma" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dobry, bo skore mam tradzikowa. A jesli nie ten to jaki byscie polecaly?
> Raczej nic podrazniajacego bo mam dosc wrazliwa skore. Bede wdzieczna za

Dostalam kiedys kilka probek Vichy i po kazdej tak piekla mnie twarz ,ze od
razu musialam ja umyc .A dodam ,ze przesadnie wrazliwej skory nie mam i
zadko kiedy tak reaguje.Polecam wiec najpierw sprobowac na probkach.
Pozdrawiam - Beata :)

1. Data: 2002-09-19 15:57:35

Od: "KingaZ" <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Znajoma" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
:
[...]

zgadza sie...ostatnio tez zainteresowalam sie vichy..i pani w aptece
powiedziala mi ze mam wyprobowac jedna z probek, jesli nic mi nie jest to
oznacza ze moge uzywac wszystkich kosmetykow z tej serii..bo maja wspolny
podklad czy cos takiego;)....

KingaZ
:
: