co się dzieje??

1. Data: 2003-02-21 14:09:27

Temat: Re: co się dzieje??
Od: "Irq" <i...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

doznaje frustracji a frustracja jak wiemy rodzi agresje ;)

1. Data: 2003-02-21 14:19:37

Temat: co się dzieje??
Od: "Kozet" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Co się dzieje z człowiekiem który ma wysokie ambicje i nie może ich
zrealizować????

Kozet

1. Data: 2003-02-21 14:25:35

Od: Dorita <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co się dzieje z człowiekiem który ma wysokie ambicje i nie może ich
> zrealizować????

Popada we frustracje i nerwice;-)

1. Data: 2003-02-21 14:32:24

Od: "yarpeen" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kozet <e...@p...onet.pl> napisał(a):

> Witam
>
> Co się dzieje z człowiekiem który ma wysokie ambicje i nie może ich
> zrealizować????
>
> Kozet

ojjjjjjj,pije w wypadku facetów,w wypadku kobiet wyżywa się na rodzinie;)

1. Data: 2003-02-21 14:33:23

Od: "Bacha" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kozet napisał w wiadomości news:b35bm6$q6i$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Co się dzieje z człowiekiem który ma wysokie ambicje i nie może ich
> zrealizować????

Następuje frustracja.
Ambicje zaliczamy do potrzeb wyższych, tak jak poczucie własnej wartości.

Bacha.

1. Data: 2003-02-21 14:39:00

Od: "b" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

moim zdaniem :

Osoba, która ma wysokie ambicje i nie może ich zrealizować, jezeli
- jest to 'zdrowa' ambicja, zapewne weryfikuje ją, zmniejsza i realizuje wg
swoich mozliwosci
- jezeli jest to chora ambicja, to wydaje mi się, ze jest to tylko objaw
pewnego problemu
tego czlowieka - to tylko objaw poczucia wlasnej niskiej wartości. A wtedy
temat problem dotyczy
nie ambicji, ale poczucia własnej niskiej wartosci

pzdr
b.

1. Data: 2003-02-21 14:54:37

Od: "Slawek [am-pm]" <sl_d[SPAM_JEST_BE]@poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kozet" napisał:

> Co się dzieje z człowiekiem który ma wysokie ambicje i nie może ich
> zrealizować????

Jeśli są to ambicje finansowe, czasami zostaje gangsterem, a przynajmniej
złodziejem czy innym aferzystą. Dotyczy to szczególnie takich niedorobionych
(niespełnionych) biznesmenów. Niekiedy zatem (w Polsce rzadko) taki ktoś
trafia do więzienia.

Bywa również odwrotnie. Mam na myśli pierwszy milion dolarów. Następne
miliony są już uczciwe.

--
Sławek

1. Data: 2003-02-21 16:18:18

Temat: Re: co się dzieje?? agresja i nerwica?
Od: "tomat" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A jesli ma ktos wielkie ambicje a juz jest nerwowy i bardzo agresywny?
Powaznie pytam :)
tomat

1. Data: 2003-02-21 16:41:53

Od: "d.v." <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kozet" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
| Co się dzieje z człowiekiem który ma wysokie ambicje i nie może ich
| zrealizować????

Albo dostaje nerwicy albo wpada w depresje, albo znajduje sobie inny cel i go
realizuje albo olewa albo cokolwiek - przecież
to życie i nie ma reguły.
Ps. Znam taką, zawsze w czasie remisji zachodziła w ciążę...:)

1. Data: 2003-02-21 20:42:59

Temat: Odp: co się dzieje??
Od: "patrycja." <p...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kozet..:
> Co się dzieje z człowiekiem który ma wysokie ambicje i nie może ich
> zrealizować????

naprawdę uważasz że da się odpowiedzieć na to pytanie? "ambitni" to nie jest
jakaś tam nowa populacja, która ma takie same właściwości fizyczne i
chemiczne i tak samo reaguje na poszczególne związki /jak np. związek
ambicji z porażką/
mówimy o ludziach.. i niech tak zostanie.

p.

Re: A my narzekamy na Wałęsę...
Re: T.Love
Re: Odp: Odp: przeszlosc nie musi byc wiezieniem!
Re: Zle Oprogramowany Matrix
Re: Mężczyzna a zdrada C.D.