co sie ze mna dzieje ????

1. Data: 2002-07-15 10:29:02

Temat: co sie ze mna dzieje ????
Od: "KACPER" <p...@b...mtl.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Cos sie ze mna dzieje nie tak ! Ciagle jestem zmeczony, wstaje rano i chce
mi sie spac...w pracy nic mi sie nie chce robic, opiperzam sie...nie mam na
nic ochoty..czy mozna to jakos wytlumaczyc..
Mam nadczynnosc tarczycy, ale bez przesady - zeby az tak dawala mi sie we
znaki ?

dzieki za podpowiedzi
KACPER

2. Data: 2002-07-15 10:35:39

Temat: Re: co sie ze mna dzieje ????
Od: "Marek Bieniek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

Użytkownik "KACPER" <p...@b...mtl.pl> napisał w wiadomości
> Cos sie ze mna dzieje nie tak ! Ciagle jestem zmeczony, wstaje rano i
> chce mi sie spac...w pracy nic mi sie nie chce robic, opiperzam
> sie...nie mam na nic ochoty..czy mozna to jakos wytlumaczyc..

To dokladnie tak, jak ja...

> Mam nadczynnosc tarczycy, ale bez przesady - zeby az tak dawala mi
> sie we znaki ?

Nadczynnosc tarczycy raczej powoduje zwiekszenie napedu psychomotorycznego
i stan czegos w rodzaju lekkiej hipomanii, a wiec raczej nie... chyba, ze
leczenie nadczynnosci spowodowalo u Ciebie niedoczynnosc - mozna sie
pokusic o sprawdzenie.

W moim przypadku podejrzewam, ze po prostu potrzebyje juz urlopu - moze Ty
tez?...

Pozdrawiam

m.

3. Data: 2002-07-15 10:38:04

Od: "KACPER" <p...@b...mtl.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pokusic o sprawdzenie.
>
> W moim przypadku podejrzewam, ze po prostu potrzebyje juz urlopu - moze Ty

urlop, urlop...aaaa !!! kiedys o tym czytałem....a co to takiego ? jest
jakis inny spokób ?

pozdrwoka
KACPER

4. Data: 2002-07-15 10:49:28

Od: "Marek Bieniek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

> urlop, urlop...aaaa !!! kiedys o tym czytałem....a co to takiego ?
> jest jakis inny spokób ?

To wiele wyjasnia:)
W swiecie na chronic fatigue syndrome ludzie czasem nawet lecza sie
szpitalnie - u nas jeszcze nie, ale to tylko kwestia czasu.
Jesli nie mozesz odpoczac - nikt wiele Ci nie pomoze - nie ma cudownych
srodkow na zmeczenie, a te, ktore moga chwilowo pobudzic - dadza potem z
odbicia jeszcze wiekszy dol.
a moze jednak jakis maly urlopik?...

m.

5. Data: 2002-07-15 11:05:39

Od: "KACPER" <p...@b...mtl.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Bieniek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Jesli nie mozesz odpoczac - nikt wiele Ci nie pomoze - nie ma cudownych
> srodkow na zmeczenie, a te, ktore moga chwilowo pobudzic - dadza potem z

czy czlowiek, zeby odpoczac musi wziac te 2 tygodnie uropu i siedziec 2 tyg
na plazy ? Czy nie wystarczy np. sobota i niedziela nad jeziorem ?

pozdrawiam
KACPER

6. Data: 2002-07-15 11:31:39

Od: "Marek Bieniek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy czlowiek, zeby odpoczac musi wziac te 2 tygodnie uropu i siedziec
> 2 tyg na plazy ? Czy nie wystarczy np. sobota i niedziela nad
> jeziorem ?

Pewnie troche pomoze:) Pod kilkoma warunkami: brak pilnych spraw na
poniedzialek, brak zaleglosci w pracy i brak zasiegu sieci komorkowych nad
w/w jeziorem.
Ja sam nie cierpie lezenia na plazy, bo - pomijajac glupote lezenia na
plazy jako takiego - nie ma wtedy co robic i czlowiek chcac nie chcac
mysli o pracy. Wole polazic po gorach - wysilek fizyczny potrafi odebac
chec do myslenia - i o to chodzi:)
Sprawdzone:)

m.

7. Data: 2002-07-15 20:09:03

Od: "BliSki" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"KACPER" wrote:
> [...]
> nic ochoty..czy mozna to jakos wytlumaczyc..
> Mam nadczynnosc tarczycy, ale bez przesady - zeby az tak dawala mi sie we

Nie wiem na ile zmienna ostatnio pogoda może mieć na nas taki wpływ?
Ale mi się wydaje, że jakiś wpływ może mieć.
Zamiast normalnego lata mamy raz ciepło wręcz upały zaraz potem
zimno i deszcze. I ta różnica temperatur czasem około 15oC może mieć
taki dziwny wpływ.
A czasem jest nawet tak, że rano jest wręcz zimno następnie w południe
mamy upał.
Co sądzicie o takiej teorii?

--
-o--***--o-
Pozdr, (R) BliSki. (tm)

8. Data: 2002-07-17 13:41:49

Od: "Alicja " <a...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

KACPER <p...@b...mtl.pl> napisał(a):

> [...]
> nic ochoty..czy mozna to jakos wytlumaczyc..
> Mam nadczynnosc tarczycy, ale bez przesady - zeby az tak dawala mi sie we

Z wlasnego doswiadczenia wiem, ze bardzo pomaga sport. Wysilek fizyczny (zwl.
na swiezym powietrzu) powoduje dotlenienie wszystkich komoreczek w organizmie
(a zwl. w oun).Czasem wygodniej gdzies posiedziec (nawet na swiezym
powietrzu), ale to tylko relaks psychiczny. Bardzo polecam rolki
(przetestowalam ostatnio na sobie) - pracuja ponoc wszystkie miesnie (a jaka
przy tym frajda...)
pozdrawiam
a.

stan podgorączkowy
wynikiz moczu-prosze o wyjasnienie
Bolący staw w stopie
Bol w krzyzu POMOCY !!!!
BIULETYN DPS FORUM - wyd.27 z 16 lipca 2002