co siedziało w zupie cherokee?

1. Data: 2003-06-30 09:47:47

Temat: co siedziało w zupie cherokee?
Od: "Tracy" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Padły takie sugestie:
rak
rak amerykański (?)
krewetka królewska (obstawiam, że to było ta padlina)
langusta
homar
Kto może wypowiedzieć się autorytatywnie, bo spala mnie ciekawość, co też
wymyślili w La Scali?
La Scala - hmmm dobra nazwa.
Tracy

1. Data: 2003-06-30 10:46:14

Temat: Re: co siedziało w zupie cherokee?
Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tracy" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> Tracy

A ja nie mogę wręcz uwierzyć, że tak przeżywasz ten temat - jak dziad
okupację.
Tylko kupy nie zrób z wrażenia pod siebie.

PLONK.

Sowa

1. Data: 2003-06-30 13:57:03

Od: "Bartosz Rakowski" <r...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> homar
> Kto może wypowiedzieć się autorytatywnie, bo spala mnie ciekawość, co też

być może jestem ostatnim, który nie wpisał cie do KF, zatem proszę przestań,
jeśli chcesz być przez kogokolwiek czytany/a

Rakbar

1. Data: 2003-06-30 19:12:42

Od: Nea <n...@w...xyz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-06-30 11:47, Tako rzecze Tracy :
> [...]
> homar
> Kto może wypowiedzieć się autorytatywnie, bo spala mnie ciekawość, co też

ja sugeruje ze to byl pryszczaty ryjek Tracy z jablkiem w szczerbatych
zebach a obok glowa zezowatej Betty ozdobiona staroswieckim koczkiem
zrobionym na tlusych wlosach :>
naprawde co tez nie wymysla w tej La Scali ja bym za to nie dala napiwku:P

Nea

1. Data: 2003-06-30 19:46:21

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

Nea napisal(a):

> [...]
>zrobionym na tlusych wlosach :>
>naprawde co tez nie wymysla w tej La Scali ja bym za to nie dala napiwku:P

No, ciekawe co nam Panie w tych watkach dokola La Scali jeszcze
zafunduja..... Zaczyna byc 'ciekawie'.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

- What about your soul?
- I'm an engineer.

1. Data: 2003-06-30 19:48:36

Od: "Tracy" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nea" <n...@w...xyz.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zrobionym na tlusych wlosach :>
> naprawde co tez nie wymysla w tej La Scali ja bym za to nie dala napiwku:P
Interesujące, interesujące co napisała Nea
A cherokee donosiła tak:
> Jako pierwsze danie wybraliśmy zupę z owoców morza - z osmiorniczkami
> (pycha, ostatnio jadłam w 1983 kupione w Rolniczym Domu Towarowym w
> Wołowie i to nie żart). całość z dodatkiem pomidorów, czosnku, gorąca
> i pozywna, bardzo smaczna. Na środku siedział sobie hmm skorupiak
> jakiś, rak chyba, jeśli nie, to zasugerujcie mi nazwe tego stworzenia.
czyżby smakowały jej:
> pryszczaty ryjek Tracy z jablkiem w szczerbatych zebach
> a obok glowa zezowatej Betty ozdobiona staroswieckim koczkiem
> zrobionym na tlusych wlosach
I okazało się, że nie był to żaden rak.
Co też podają w tej La Scali?
a do tego:
>całość z dodatkiem pomidorów, czosnku, gorąca i pozywna, bardzo smaczna
Koniec świata...
Tracy

1. Data: 2003-06-30 19:50:50

Od: "Tracy" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Marcin E. Hamerla" <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> napisal
w wiadomosci news:iq41gv8am6nl01ho3re7qeqm9db0ohbdhj@4ax.com...

> No, ciekawe co nam Panie w tych watkach dokola La Scali jeszcze
> zafunduja..... Zaczyna byc 'ciekawie'.
Pani Nauczycielka Cherokee zmobilizowala swe tajne odwody
Ale jest cool.
I zaczyna byc klimatycznie.
Jedna niewinna kolacja na krzywego ryja i taki dym...
Tracy

1. Data: 2003-06-30 19:55:54

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

Tracy napisal(a):

> [...]
>Ale jest cool.
>I zaczyna byc klimatycznie.
>Jedna niewinna kolacja na krzywego ryja i taki dym...

Zauwaz, ze napisalem 'Panie', a nie 'Pani'.

1. Data: 2003-06-30 19:59:12

Od: "Tracy" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Marcin E. Hamerla" <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> napisal
w wiadomosci news:bd51gv0aga5hq24np5j3i5258nrb8renve@4ax.com...
> Zauwaz, ze napisalem 'Panie', a nie 'Pani'.
Ja to odczytalam w kontekscie:
"Co nam Panie dasz, na ten trudny czas..."
Tracy

1. Data: 2003-06-30 20:03:52

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

Tracy napisal(a):

>Ja to odczytalam w kontekscie:
>"Co nam Panie dasz, na ten trudny czas..."

Blednie odczytalas.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

- What about your soul?
- I'm an engineer.

Hamburgery z grilla
Do czego przydaje się grill w kuchence mikrofalowej?
Kwas chlebowy
jakies strony o domowym wyrobie win????
Nalesniki....