co tak nudno???

1. Data: 2003-03-28 19:36:30

Temat: co tak nudno???
Od: "tweety" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam;
zaglądam, czytam i jakos jałowo na wiosne sie zrobiło. MOLNARka wyszła za
maż i juz sie nie udziela, Qwax zajęty tylko czym? ;-)))))
Sokrates opuścił nas, dziewczyny chyba z wózkami 24 h/dobę siedzą na dworze,
bo wiosna. Czy jest tu ktos jeszcze?? Nowi niesmiało pukają i albo sie ich
dosyła do archiwum albo sie beszta z góry na dół, z rodzinnej atmosfery
zrobiła sie mafijna stypa i żeby nikt nie przeszkadzał ;-))))))))

Magdalena+Karolka (27-10-97) + Krzyś (05-01-03)
http://www.master.pl/~mwota/

2. Data: 2003-03-28 20:02:39

Temat: Re: co tak nudno???
Od: Snajper <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tweety wrote:

> [...]
> dosyła do archiwum albo sie beszta z góry na dół, z rodzinnej atmosfery
> zrobiła sie mafijna stypa i żeby nikt nie przeszkadzał ;-))))))))

Kazdy boi sie zaczac pyskowe... ;)

A tak na serio to nie nalezy naciskac. Dobre dyskusje to takie, ktore
wychodza niejako same z siebie. Mowa jest srebrem, ale milczenie
zlotem, czyli jak nie ma sie nic madrego/waznego/fajnego do
powiedzenia, to lepiej nic nie mowic.

--
### Pozdrawiam
### Rafal SNAJPER Siwinski

3. Data: 2003-03-28 20:17:44

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, ponieważ Snajper <s...@g...pl> popełnił(a) co następuje:

> [...]
| wychodza niejako same z siebie. Mowa jest srebrem, ale milczenie
| zlotem, czyli jak nie ma sie nic madrego/waznego/fajnego do

Taaa... pewnie każda chce uchodzić za obwieszoną złotem - i stąd taki(e)
klimat-terium ;)

No i też jako facet z gustem (skromnością również, a może przede wszystkim
:]) dodam, że niektórym kobietom zdecydowanie pasuje srebro bardziej... nie
wspominając już o tych, które tylko srebro preferuja :)

Po mojemu jest ciekawie :) No ale 'co ja tam wiem o grupowaniu'...

--
Z poważaniem,
Z. Boczek

4. Data: 2003-03-28 20:20:11

Od: Snajper <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z. Boczek wrote:

> Taaa... pewnie każda chce uchodzić za obwieszoną złotem - i stąd taki(e)
> klimat-terium ;)

Hihihi... No, ostatnio srebro w modzie. :)

> No i też jako facet z gustem (skromnością również, a może przede wszystkim
> :]) dodam, że niektórym kobietom zdecydowanie pasuje srebro bardziej... nie
> wspominając już o tych, które tylko srebro preferuja :)

Zdecydowanie popieram!

> Po mojemu jest ciekawie :) No ale 'co ja tam wiem o grupowaniu'...

Zgadzam sie. A poza tym osobiscie uwazam, ze na kazdej grupie sa
pyskowy, wszedzie sa OFF'y, wiec nie nalezy sie przejmowac, tylko
skupiac sie na tym, co w grupie wartosciowe.

--
### Pozdrawiam
### Rafal SNAJPER Siwinski

5. Data: 2003-03-28 20:45:35

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

| pyskowy, wszedzie sa OFF'y, wiec nie nalezy sie przejmowac, tylko
| skupiac sie na tym, co w grupie wartosciowe.

To się nazywa rada zawodowca - Snajper każe brać na cel rzeczy i osoby
wartościowe :)

Ja stawiam na (prócz Tolka Banana) Adama Moczulskiego i boniedydy - to są
moje dwa czarne konie... yyy... czarny (?) koń i czarna (bez "?", bo to
wiemy już)... yyyy... koń i...
ku-cycka... konicyna... eee... klacz! Znaczy się, Kobieta kona... konia.

A na przykład taka agi, Kasia Kulpa czy Mrówka... ech no... ja Was, Drogie
Panie nie chcę posumowywać, ale Wam jeszcze daleko brakuje.

pozdrawiam,

--
Z poważaniem,
Z. Boczek

6. Data: 2003-03-28 21:07:12

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tweety" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
> Witam;
> zaglądam, czytam i jakos jałowo na wiosne sie zrobiło.

I trole atakują.

Sowa

7. Data: 2003-03-28 21:41:48

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, ponieważ Sowa <m...@w...pl> popełnił(a) co następuje:

| I trole atakują.

Każda kobieta ma mozliwie najlepszego męża, na jakiego sobie zasłużyła :)

--
Z poważaniem,
Z. Boczek

8. Data: 2003-03-28 22:05:16

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Z. Boczek" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
> Wprąciłem się, ponieważ Sowa <m...@w...pl> popełnił(a) co następuje:

> Każda kobieta ma mozliwie najlepszego męża, na jakiego sobie zasłużyła :)

Pan erotoman-gawędziarz jak zwykle na temat i z -> :) ... emotikonem.

EOT

Sowa

9. Data: 2003-03-28 22:11:16

Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości news:
> Użytkownik "tweety" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
>
> I trole atakują.

Sowo, być może ataki trolli są równie nieodłączne od wiosny, jak wysyp
ekshibicjonistów.

pozdrówka :)))
boniedydy

10. Data: 2003-03-28 22:25:08

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, ponieważ Sowa <m...@w...pl> popełnił(a) co następuje:

| Pan erotoman-gawędziarz jak zwykle na temat i z -> :) ... emotikonem.

Kolejny strzał w dziesiątkę! Ludzie, prrr! :) Jeszcze doba i będę dzięki
psychoanalizie niektórych leżał porozkręcany na śrubeczki i inne takie :)

| EOT

Trzeba było tak od razu, zamiast ośmieszać na publicu własne gniazdo :)
Ale EOT - rzecz świetna... święta, znaczy się.

Zniewieściały erotuman-gawędziarz (jej, już prawie jak Wąski z KILERA :])
pozdrawia :)

--
Z poważaniem,
Z. Boczek