co tak nudno???

31. Data: 2003-03-30 01:21:24

Temat: Re: co tak nudno???
Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, ponieważ boniedydy <b...@z...pl>
popełnił(a) co następuje:

| A zbytnia elastycznosć to wada człowieka bez kręgosłupa lub bez własnego
| zdania. A teraz na jakiej podstawie mi powiesz, kto się czym wykazuje?

"Tylko krowa nie zmienia poglądów"...

Interpretuj to jak chcesz - nie była to jednak aluzja personalna
(uprzedzając Twoje lub czyjekolwiek pretensje) :]

--
Z poważaniem,
Z. Boczek

32. Data: 2003-03-30 01:38:14

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, ponieważ boniedydy <b...@z...pl>
popełnił(a) co następuje:

| Chyba źle mnie zrozumiałaś. To było dalsze pytanie, a nie sugestia, ze
| oceniałaś.

Widzisz, Słonko - wszyscy mamy ten sam problem: "źle Cię rozumiemy" :D
Albo coś z nami nie tentego, albo Ty masz specyficznie
wysublimowano-niefrasobliwy styl wyrażania swoich opinii (sławetne
"uściślając: nawet nie to, ale uściślając..." :])

| IMO według tego mozna ocenić rzeczywiscie wyłacznie tendencję do
| "stabilności" lub "sztywności" poglądów (w sensie trwania przy tych
samych
| pogladach). Użycie pierwszego lub drugiego wskazuje na to, czy piszący
| chciał tę cechę (lub człowieka wykazującego się nią) pochwalić, czy też
| skrytykować.

Rozumiem, że chcesz (umiesz?) krytkować człowieka - bo Twego zdania o
JEDYNIE poglądach nie uświadczyłem? Ale wyprowadzaj mnie z błędu - oto moja
rączka :]
A o stabilności czy sztywności - patrz: krowa (nieco wyżej w wątku) :]

| Widzę, że znów nastąpiło nieporozumienie. Nie chcę rozpoczynać na nowo
| dyskusji, ale musze uściślić, że IMO krytykowanie na grupie nieśmiesznych
| dowcipów tylko za to, że są nieśmieszne, to strata czasu i najbardziej
| offowy z offtopiców. To, co mi w tych dowcipach najbardziej nie
odpowiadało,
| to element prymitywnego chamstwa.

Acha, mam rozumieć, że znowu nastąpiło 'przeinterpretowanie', 'źle Cię
zrozumiano' czy 'nie uściśliłam chyba, a Ty przetłumaczyłeś (-łaś) na
swoje' ? :]
Ale rozumiem - na grząski grunt nie wchodzimy, chodzenie po bagnach wciąga.
Nie chcesz "rozpoczynać" dyskusji? :)
Szkoda, że (według tego, co napisałaś) już 'straciłaś czas i popełniłaś
najbardziej offowy z offtopiców' :]
Jak już wspomniałem - chyba za bardzo podmokły teren i nie chcemy
szpileczek zostawić :]

Fragment: 'IMO krytykowanie na grupie nieśmiesznych' powinno brzmieć
raczej: 'krytykowanie na grupie IMO nieśmiesznych' :]

Prymitywne chamstwo :) ojej :)
"Sztuka Wojny": Ubliżając swojemu wrogowi ubliżasz sobie.

| I to już pozwala wyciągnąc wnioski co do
| świata mentalnego człowieka, który je opowiada w celu rozśmieszenia
| towarzystwa.

Taaa... to może przedstaw mój mentalny świat, chętnie się czegoś dowiem!
Czy mam wybór między czerwoną a niebieską pigułką? :]

| ok :)))

Przyznajesz agi (a przy okazji mi) rację w owym stwierdzeniu czy tylko
przyjmujesz do wiadomości, że Ona (i ja) patrzy(my) na tą kwestię inaczej?
:]

--
Z poważaniem,
Z. Boczek

33. Data: 2003-03-30 01:56:44

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, ponieważ puchaty <p...@w...pl> popełnił(a) co
następuje:

| Zapomniałem dodać byś uważała na nisko przelatujące kawałki świniny.
| PS. Swąd każe sądzić, że chyba wędzonej.

Niby zapomniał jednej uwagi, a pół godziny się Puszek zastanawiał, co tu
mądrego napisać... może czekał na czyjś powrót do domu i podpowiedź? :)

Mucha postanowiła przelecieć przez ogień. Bierze rozpęd... BZZZYYYYY...!
Przeleciała i BĘC! spadła na ziemię.
Ogląda tak sobie te popalone resztki swoich skrzydełek... ogląda i z pasją
do siebie:
- No to sobie, kur..a, polatałam!!!

P.S.1. Tylko śmierdzącej czosnkiem i niewypeklowanej (ale nadal czekam na
Tą Jedyną :])

P.S.2. Jak mi kiedyś 'swądziało' to się umyłem - poskutkowało :)

P.S.3. Mam to traktować jako "Obronię Cię, Kochanie!!" czy/oraz "Jestem
wygadany i mu pokażę!!"... czy też jako niezbędny element powitania nowych
na grupie? :D

No to sobie polatałeś :)

--
Z poważaniem,
Z. Boczek

34. Data: 2003-03-30 08:46:49

Od: "Mrowka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Z. Boczek" <z...@w...pl> napisał w wiadomości

> A za co radzisz się trzymać, doświadczono Usenet'ciszko? :]
>
> Bo w swojej tępocie mam dylemat, czy chodzi Ci o:
> (1) Ucho od śledzia,
> (2) Ramę ("Trzymajmy się ramy, to się nie po...my"),
> (3) Tego-Łonego ("BO TAK!!" :])

A ja znam ciekawsze miejsca :->

Sciskam :-)

Magda

35. Data: 2003-03-30 13:16:01

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, ponieważ Mrowka <m...@w...pl> popełnił(a) co następuje:

| A ja znam ciekawsze miejsca :->

No dla mnie zdecydowanie najciekawszym jest 'ten-łon' :)
Chociaż mogłaś myśleć równie dobrze o nosie :]

Pozdrawiam pogodnie! :)

--
Z poważaniem,
Z. Boczek

36. Data: 2003-03-30 19:09:27

Od: Snajper <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

MJ wrote:

> haha czyli ZBoczek i Snajper ...haha oj chlopcy, chlopcy.....
> Wiosna na dworze ruszyć pupska na polowanie!!:)))

Hmm... A za co mnie sie dostalo...? :-(((

--
### Pozdrawiam
### Rafal SNAJPER Siwinski

37. Data: 2003-03-30 19:27:54

Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 28 Mar 2003 20:36:30 +0100 I had a dream that tweety
<n...@n...pl> wrote:
>bo wiosna. Czy jest tu ktos jeszcze?? Nowi niesmiało pukają i albo sie ich
>dosyła do archiwum albo sie beszta z góry na dół, z rodzinnej atmosfery
>zrobiła sie mafijna stypa i żeby nikt nie przeszkadzał ;-))))))))

Przepraszam, ale co jest złego w doradzeniu komuś, żeby zajrzał też
do archiwum?
Uważam, że jest to bynajmniej pomocne, a można to zrobić w miły sposób.

38. Data: 2003-03-30 20:09:23

Od: "MJ" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Snajper" napisał w wiadomości

> Hmm... A za co mnie sie dostalo...? :-(((
>
> --
> ### Pozdrawiam
> ### Rafal SNAJPER Siwinski
> ###

Jak dobrze się przyczepić to powód zawsze się znajdzie:))))

MJ

39. Data: 2003-03-30 20:23:03

Od: Snajper <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

MJ wrote:

> Jak dobrze się przyczepić to powód zawsze się znajdzie:))))

A, no chyba, ze tak. :)

--
### Pozdrawiam
### Rafal SNAJPER Siwinski

40. Data: 2003-03-31 08:14:15

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

boniedydy wrote:

> Chyba źle mnie zrozumiałaś. To było dalsze pytanie, a nie sugestia, ze
> oceniałaś.

Ok. Nadinterpretowalam za co przepraszam.

> Widzę, że znów nastąpiło nieporozumienie. Nie chcę rozpoczynać na nowo
> dyskusji,

Nie, nie. Nie o to mi chodzilo. Nie pragne rozpoczynac na nowo dyskusji
w tamtym temacie ani nie pije do Ciebie - po prostu aby moje rozumowanie
i sposób przekazania mysli byl bardziej przejrzysty uzylam odniesienia
do tamtych rozmów i przykladu jaki mi sie nasunal.

> To, co mi w tych dowcipach najbardziej nie odpowiadało,
> to element prymitywnego chamstwa.

Ok.

> I to już pozwala wyciągnąc wnioski co do
> świata mentalnego człowieka, który je opowiada w celu rozśmieszenia
> towarzystwa.

A dla mnie to wciaz za malo aby tak daleko idace wnioski wyciagnac - i
to nas rózni. Nie wnikam czy in plus czy in minus ale rozni zasadniczo.
To wlasciwie tytulem konkluzji w tamtym temacie.
pzdr
agi

:(
Wspólne finanse w domu