co to było?

1. Data: 2008-08-16 18:31:28

Temat: co to było?
Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Właśnie obejrzałem na kuchnia.tv odcinek "GRILLOWANIA Z AINSLEYEM -
Grecja", ale się trochę spóźniłem....

W połowie programu Ainsley jadł u Greków coś jakby pizzę Calzone,
na jednym cienkim płacie ciasta ułożone były m.in. rucola, szczaw,
szpinak, chyba jakiś ser, później na to poszedł drugi cienki płat i
piekli to na blasze...

Czy ktoś wie jak się to nazywa? O ew. przepisie nie śmiałbym marzyć :-)

Stalker

2. Data: 2008-08-17 21:27:48

Temat: Re: co to było?
Od: "morghul" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Feta to była zdaje się a ciasto filo albo coś podobnego,
faktycznie wygladalo smakowicie :)

--

Dawid

3. Data: 2008-08-18 06:26:20

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> to na blasze...
>
> Czy ktoś wie jak się to nazywa? O ew. przepisie nie śmiałbym marzyć :-)

Z ciasta filo, potrawa coś na kształt włoskiej lazanii. Jadłam w wersji feta
+ szpinak. Cudowne...

Qra, o przepisie to może nie, ale żeby mnie ktoś tym jeszcze poczęstował,
też mogę pomarzyć

4. Data: 2008-08-18 06:29:50

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> Czy ktoś wie jak się to nazywa? O ew. przepisie nie śmiałbym marzyć :-)

Tak wyglądało: http://www.palcelizac.pl/?przepis=553
Ale sam sprawdź, czy smakuje też tak samo ;-)

Qra, spełniając marzenia

5. Data: 2008-08-18 08:56:20

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Sie, 23:27, "morghul" <t...@o...pl> wrote:
> Feta to była zdaje się a ciasto filo albo coś podobnego,
> faktycznie wygladalo smakowicie :)

A dobrze kojarzę, że tam była jeszcze rukola i szczaw?

Stalker

DEREN...
"Zwykle" ciastka, ktoś poratuje?
Dziwny placek ? prosba o przepis
kuchenka mikrofalowa - odwrotne drzwiczki
Przepisy na nemki :-)