co to i jak to się robi???

1. Data: 2004-07-17 18:35:08

Temat: co to i jak to się robi???
Od: Koko-sanka <K...@C...prv.pl.USUN_TO> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy ktoś z grupowiczów wie może co to jest gzika i jak to się robi? Nie
mogę znaleźć dokładnych wiadomości na google, jedni podają że to coś z
ziemniakami u innych ziemniaka w gzice nie uświadczysz, więc pytam tutaj,
co to takiego???

Pozdrawiam
Koko-sanka
--
Pozdrawiam - Koko-sanka/CrazySquad, powered by Koko-sanek :)
www.CrazySquad.prv.pl

1. Data: 2004-07-17 18:57:24

Temat: Re: co to i jak to się robi???
Od: duśka <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Koko-sanka napisał:
> [...]
> mogę znaleźć dokładnych wiadomości na google, jedni podają że to coś z
> ziemniakami u innych ziemniaka w gzice nie uświadczysz, więc pytam tutaj,

w wielkopolsce mamy coś takiego jak *pyry z gzikiem*
a gzik czy gzika to twaróg najczęściej z celulą lub szczypiorkiem i ze
śmietaną, ale ja dorzucam jeszcze innych warzywnych dodatków :) pyyycha

pozdrawiam
duśka

--
sklep.akari.pl

1. Data: 2004-07-17 19:14:19

Od: "spp" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

duśka wrote:

> [...]
ze
> śmietaną, ale ja dorzucam jeszcze innych warzywnych dodatków :)

Gzik to gzik (rodzaj męski).
Twaróg ze śmietaną, z dodatkiem szczypioru lub cebuli, lekko
posolony.
Podawany z ziemniakami w mundurkach.
Pycha :)

Stanisław
sp(na)hot.pl

1. Data: 2004-07-19 11:56:49

Od: "Ania" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ze
>
> Gzik to gzik (rodzaj męski).
> Twaróg ze śmietaną, z dodatkiem szczypioru lub cebuli, lekko
> [...]
lub z utłuczonymi zmieniaczkami "pokraszonymi" pysznym prawdziwym masełkiem
i też pycha:)

Ceramiczne plyty grzejne
placek balatonski
kruche w robocie?