co to za jeżyny

11. Data: 2005-09-17 08:51:56

Temat: Re: co to za jeżyny
Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chodziło mi o wczesne stadium dojrzałego owocu : czarny , jędrny ale odrywa
się
już lekko :-)

> To może być Orkan. Choć dla mnie niedojrzały Orkan ma smak kwaśny.
> Odmiana zecydowanie na przetwory.
>
> Pozdrawiam
> Bea

Dodam jeszcze (powinienem na początku ) że łodygi ma grube , okrągłe w
przekroju
i wybarwione na czerwono , szczególnie stare .
--

Pozdrawiam :-) pithal

12. Data: 2005-09-19 12:42:19

Od: " JaMyszka" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Miłka napisała:
> Mam odrosty jeżyny bezkolcowej co po 4 latach usunięcia z grządki w
> dalszym ciągu wybija jako ta mateczna. Owoc duży, błyszczący i słodki. Liść
> duży, mechaty, w kolorze zielono bordowym, bardzo dekoracyjny sam w sobie.
> Sama roślina nie wędruje a jedynie bardzo silnie rośnie ... kto chce ... kto

Dużo wcześniej piskałam, że jak można podzielić, to i myszka prosi;>
A dopiero wczoraj zauważyłam, że moje posty pisane z googli, nie wpadają na
serwer newsów tej grupy:(
I przepraszam bardzo Grupowiczów, że podejrzewałam Ich o stronniczość i
stosowanie ignorów, w stosunku do postów myszki (zawstydzona)

--
Pozdrawiam :)
JM

niezidentyfikowana siewka