co w sklepach YR slychac

1. Data: 2003-11-02 23:28:31

Temat: co w sklepach YR slychac
Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

ano slychac -20% na wszystko :) (zdaje sie, ze jak zwykle z wyjatkiem
Plaisirs Nature)

to tak gwoli informacji, a teraz pytanie: znacie cos takiego jak "oszroniony
sztyft" (czy jakos tak) - do twarzy i na usta? pomazalam sie takim (po
reku), rozswietlajace bylo nawet ladnie, chlodzilo przyjemnie. nadaje sie do
uzywania?

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2003-11-02 23:35:38

Temat: Re: co w sklepach YR slychac
Od: "Blancanieves" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa <k...@k...net> napisał/a:
> ano slychac -20% na wszystko :) (zdaje sie, ze jak zwykle z
wyjatkiem
> Plaisirs Nature)

Oj, chyba juz sie troche zmieniło, bo na ich stronie widnieje info o
30% rabacie na kosmetyki do pielęgnacji twarzy, 30% rabatu na linie
Pur Desir i promocja lini Hamamelis (ceny od 8,50 zł) :)
Poza tym produkt przy kasie (kremy do rąk) za 9,90 zł.
A co do Pleisirs Nature, to ta linie chyba nigdy nie jest objęta
promocją. Ciekawe dlaczego?

Pozdrawiam serdecznie,

--
Blancanieves (Kasia)

FAQ grupy pl.rec.uroda
http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2003-11-03 07:09:29

Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Blancanieves" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> wyjatkiem

> A co do Pleisirs Nature, to ta linie chyba nigdy nie jest objęta
> promocją. Ciekawe dlaczego?

ONI twierdza, ze te kosmetyki juz sa w wystarczajaco atrakcyjnej cenie...
:-/

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-11-03 09:17:59

Od: "Kasia Kulpa" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Blancanieves <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> Pur Desir i promocja lini Hamamelis (ceny od 8,50 zł) :)
> Poza tym produkt przy kasie (kremy do rąk) za 9,90 zł.

bylam w sklepie wczoraj i wszedzie pelno napisow "-20% na caly sklep" czy
jakos tak. nie wiem, czy te -30 tez obowiazuje.

> A co do Pleisirs Nature, to ta linie chyba nigdy nie jest objęta
> promocją. Ciekawe dlaczego?

bo jest najlepsza i najlepiej schodzi :)

-- kk

1. Data: 2003-11-03 10:13:18

Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Blancanieves wrote:

> A co do Pleisirs Nature, to ta linie chyba nigdy nie jest objęta
> promocją. Ciekawe dlaczego?

Bo schodzi i bez promocji. Jakby to przecenili, to bym obkupila sie na
pol roku pewnie...

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2003-11-03 21:26:03

Od: "Nicki" <majka'usunto'@klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ONI twierdza, ze te kosmetyki juz sa w wystarczajaco atrakcyjnej cenie...

no wlasnie, tez mi sie takie podjescie nie podoba ;(

pozdr

1. Data: 2003-11-04 08:13:23

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Blancanieves napisał/a w news:bo44cf$gd5$1@inews.gazeta.pl:

> A co do Pleisirs Nature, to ta linie chyba nigdy nie jest objęta
> promocją. Ciekawe dlaczego?

W piątek pani w sklepie YR wyjaśniła mi, iż seria ta jest szalenie
droga w produkcji, więc nici z obniżek:(

mips

--
Ciekawe strony www
http://www.allegro.pl/my_page.php?uid=1252988

1. Data: 2003-11-04 09:18:37

Temat: Odp: co w sklepach YR slychac
Od: "Aneczka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W piątek pani w sklepie YR wyjaśniła mi, iż seria ta jest szalenie
> droga w produkcji, więc nici z obniżek:(

ja tylko raz spotkałam się z promocją serii LPN. Kilka miesięcy temu cała
oferta była dostępna w ofercie wysyłkowej:-) I była objęta wszystkimi
promocjami typu: 2 w cenie 1, zniżka 30%. Obkupiłam się wtedy w 4 balsamy po
10zl i mam je jeszcze do tej pory:-))

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2003-11-04 09:37:27

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

mips wrote:

>W piątek pani w sklepie YR wyjaśniła mi, iż seria ta jest szalenie
>droga w produkcji, więc nici z obniżek:(

Cos kombinuja... we Francji widzialam ta serie przynajmniej raz po obnizonych
cenach.

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-11-04 14:38:55

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia Kulpa wrote:

> (...)

Dezodorant Hamemelis jest jak dotad jedyny, ktorego moge uzyc
bezposrednio po goleniu pach.

Krycha

IWOSTIN - gdzie (okolice Katowic,Sosnowca)?
bzdura
Co zamówić w YR?
Tanie drogie perfumy na Allegro - hmm....
doczepione włosy