co wybrac do okolic bikini??

1. Data: 2004-07-22 09:28:00

Temat: co wybrac do okolic bikini??
Od: "teia^^" <t...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

zastanawiam sie nad kupnem jakiegos kremu by pozbyc sie wlosow z okolic
bikini.
co lepiej wybrac- veet duo bikini czy razorless roll-on hair remover sally
hansen?czy macie jakies za lub przeciw po uzywaniu tych produktow?bardzo
dziekuje za pomoc:*
--
^^wszystkie prawa zastrzelone^^

1. Data: 2004-07-22 11:34:58

Temat: Re: co wybrac do okolic bikini??
Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

teia^^ wrote:

>zastanawiam sie nad kupnem jakiegos kremu by pozbyc sie wlosow z okolic
>bikini.

Erm. Po jaką cholerę chcesz się pozbywać włosów z oceanu?? To chyba
trzeba takie wielkie sito...
UlaK, troll mode on.

--
e-mail: u...@h...pl -- IRC nick: Ula
http://ula.hell.pl/ i http://ula-kapala.art.pl/

1. Data: 2004-07-22 12:24:02

Od: "Sana/Anna" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ula Kapała z adresu u...@h...pl plauszszkami na klawiaturze wystukał(a):

> Erm. Po jaką cholerę chcesz się pozbywać włosów z oceanu?? To chyba
> trzeba takie wielkie sito...

Oj, Ula, Ula. To było "bikini" a nie "Bikini". A więc okolice dwuczęściowego
kostiumu kąpielowego. Nie wiem jak u Teii (rany, jak to odmienić?) ale moje
bikini leży w szafie i dawno nie było używane, więc są tam pewnie włosy
mojego psa w okolicy. Włosy z okolic bikini będę zatem usuwać czystą
miotełką. Żaden krem nie będzie potrzebny :D

> UlaK, troll mode on.
Sana - też troll mode on, pod wpływem Logana i Bluzgacza :>

--

Sana
Dwa półgłówki nie tworzą jednej głowy (prof. T. Kotarbiński)

1. Data: 2004-07-22 13:55:20

Od: "star" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Ula Kapała wrote:

> Erm. Po jaką cholerę chcesz się pozbywać włosów z oceanu?? To chyba
> trzeba takie wielkie sito...

Widac, ze upal zaczyna doskwierac;-/

--
star

1. Data: 2004-07-22 13:56:58

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

star wrote:

> Widac, ze upal zaczyna doskwierac;-/

Yhy, ludzie przestaja dawac jakiekolwiek oznaki posiadania poczucia
humoru :->

T.

--
http://www.fun.from.hell.pl/2003-03-24/Hot_chick_wit
h_nice_pussy.jpg

1. Data: 2004-07-22 13:59:16

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

star wrote:

> Widac, ze upal zaczyna doskwierac;-/

To trzeba sie wybrac nad jeziorko zamiast siedziec w domu czy biurze :)

Dunia
--
All our science, measured against reality, is primitive and childlike -
and yet it is the most precious thing we have. | Albert Einstein

1. Data: 2004-07-22 15:19:59

Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

star wrote:

>Widac, ze upal zaczyna doskwierac;-/

Nie doceniasz mojego trollowania ;,-(
Pójdę się pociąć szminką.
UlaK

1. Data: 2004-07-22 15:29:06

Od: "star" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Tib wrote:
> Yhy, ludzie przestaja dawac jakiekolwiek oznaki posiadania poczucia
> humoru :->

Dowcipy z broda nawet w lodowce nie sa smieszne...;)

--
star

1. Data: 2004-07-22 15:29:45

Od: "star" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Ula Kapała wrote:
> Nie doceniasz mojego trollowania ;,-(
> Pójdę się pociąć szminką.

Tylko nie kupuj na allegro bo moze byc podrobka i nie bedzie efektu;)

--
star

1. Data: 2004-07-22 16:12:35

Od: "teia^^" <t...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "teia^^" <t...@N...pl> napisał w wiadomości
> [...]
sally
> hansen?czy macie jakies za lub przeciw po uzywaniu tych produktow?bardzo

heh ok wybaczcie,ze wyrazilam sie potocznie.
otoz chodzi mi o pachwiny :)
^^wszystkie prawa zastrzelone^^

TANIE PERFUMY
Sephora