co wyczarowac z mielonki?

1. Data: 2003-10-09 16:51:17

Temat: co wyczarowac z mielonki?
Od: "Yenefer" <y...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam kryzys w lodowce :( Jak to przed weekendowym wyjazdem bywa... I w
zwiazku z tym mam pytanie... Czy mozna cos smacznego wyczarowac z szynki
mielonki (nie takiej w puszce a w "batonie"? Mam oprocz tego podstawowe
warzywa, ser zolty, koncentrat pomidorowy, a oprocz tego ryz, makaron,
pieczywo i calkiem sporo ziol.... Moze da sie zrobic z tego jakis smaczny
sosik do makaronu-probowalam przepis znalezc w archiwum ale sie nie
doszukalam niczego konkretnego... pozdrawiam i z gory dziekuje za pomoc...
yenefer

1. Data: 2003-10-09 17:49:00

Temat: Re: co wyczarowac z mielonki?
Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk> szukaj wiadomości tego autora

W news:bm43md$9rr$1@news.onet.pl,
Yenefer <y...@N...wp.pl> napisał(a):

> [...]
> tego jakis smaczny sosik do makaronu-probowalam przepis znalezc w
> archiwum ale sie nie doszukalam niczego konkretnego...

Zmieszaj wszystko. Wyjdzie jakiś wariant biwakowej pulpy. Przepisu na
coś takiego raczej bym szukał w archiwach pl.rec.gory, niż kuchnia. ;>

--
Konrad J. Brywczyński No use to complain
k...@b...tk If you're caught out in the rain

1. Data: 2003-10-09 18:18:20

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 9 Oct 2003 18:51:17 +0200, "Yenefer"
<y...@N...wp.pl> wrote:

> [...]
>sosik do makaronu-probowalam przepis znalezc w archiwum ale sie nie
>doszukalam niczego konkretnego... pozdrawiam i z gory dziekuje za pomoc...

jedna moja znajoma robila wyjatkowo smaczne cos z mielonki -
ciasto nalesnikowe , gdzie piana byla ubita osobno, dodane ziola
do ciasta, plasterki mielonki , grube, maczane w tym gestym
ciescie - i siup na patelnie. duzo oleju. ja robilam tarte mocno
serowa z mielonka w kostke. bardzo zjadliwe

trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-10-09 19:34:37

Od: "walkie!" <walkie_precz_ze_spamem@wroclaw_tu_cos_do_wywalenia.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Yenefer napisał:
> [...]
> sosik do makaronu-probowalam przepis znalezc w archiwum ale sie nie
> doszukalam niczego konkretnego... pozdrawiam i z gory dziekuje za pomoc...

Mnie smakuje panierowana jak kotlet mielonka. Z podstawowych warzyw
zrobic jakas sorowke badz salatke do obiadu. Czesc kotletow mozna zapiec
z serem. I to bedzie super smakowac z pieczywem tostowanym natartym
czosnkiem z maslem ziolowym :).

--
+++++++++++++++++++++++++++++++
Justyna - walkie!

+++++++++++++++++++++++++++++++
Justyna - walkie!
http://shanties.art.pl
http://www.banana.szanty.pl/przs/grupa/index.php?act
ion=pokaz&id=25

1. Data: 2003-10-10 09:58:23

Od: "Yenefer" <y...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ogromne dzieki-szkoda ze tak malo mam tej mielonki, bo zrobilabym wszystko
:) Pozdrawiam...
Yenefer

kurki-proszę o przepis na dzisiejszą kolację
kremowy problem
News Test
stworzmy liste hitowych salatek
Kruszynko i szwedzkie p.