co z bialek?

1. Data: 2003-10-20 16:59:56

Temat: co z bialek?
Od: "Yenefer" <y...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Po weekendowych szalenstwach kulinarnych zostalo mi chyba z 10 albo i wiecej
bialek z jaj kurzych. Zastanawiam sie czy oprocz bez mozna jeszcze z nich
cos przyzwoitego stworzyc....
Pzdr
yenefer

1. Data: 2003-10-20 17:05:40

Temat: Re: co z bialek?
Od: "mangha" <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Yenefer" <y...@N...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
wiecej
> bialek z jaj kurzych. Zastanawiam sie czy oprocz bez mozna jeszcze z nich
Jak masz w domu sportowca, to białka ugotuj i daj mu na kolację. Wspaniałe
źródło białka praktycznie pozbawione tłuszczu. Oczywiście podawać bez soli
;-)))

mangha

1. Data: 2003-10-20 17:13:42

Od: "Yenefer" <y...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mangha" napisał w wiadomości
> Jak masz w domu sportowca, to białka ugotuj i daj mu >na kolację.

Przyznam iz sportowca akurat nie posiadam, jedynie miesozerce z gatunku
leniwcow :)

>Wspaniałe
> źródło białka praktycznie pozbawione tłuszczu. >Oczywiście podawać bez
soli

Zdaje sobie sprawe, w dodatku bez zbednych kalorii, ale... no wlasnie
przyznam ze u mnie w domu niestety nie przepadamy za bialkiem solo.... tzn
jest dobre ale razem z zoltkiem, a jak zostanie go pozbawione to zalega w
lodowce az do chwili porzadkow :) Pomyslalam ze moze moglabym wreszcie je
jakos spozytkowac w sposob jeszcze mi nieznany ;)
Pzdr
Yenefer

1. Data: 2003-10-20 17:16:04

Od: "almadka" <a...@W...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Yenefer" napisała :

> Po weekendowych szalenstwach kulinarnych zostalo mi chyba z 10 albo i
wiecej
> bialek z jaj kurzych. Zastanawiam sie czy oprocz bez mozna jeszcze z nich
> cos przyzwoitego stworzyc....

Jakis czas temu podawalam przepis na ciasto. Jest w nim co prawda
przwidziane zuzycie czterech bialek, ale zawsze mozesz chciec miec jeszcze
wiecej masy w ciescie;) albo dwa ciasta:).
http://tinylink.com/?xqhjoYHmQt

pozdrawiam
almadka

1. Data: 2003-10-20 17:21:14

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bialek z jaj kurzych. Zastanawiam sie czy oprocz bez mozna jeszcze z nich

Nugat, mniam, mniam :)
Mazurek na białakach, bardzo zacny.
Makaroniki rózne...
--
smacznego, BasiaBjk

1. Data: 2003-10-20 17:56:21

Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 20 Oct 2003 18:59:56 +0200, Waćpanna lub Waćpan *Yenefer*, w
wiadomości news:<bn14ah$j26$1@news.onet.pl> zawarł, co następuje:

> Po weekendowych szalenstwach kulinarnych zostalo mi chyba z 10 albo i wiecej
> bialek z jaj kurzych. Zastanawiam sie czy oprocz bez mozna jeszcze z nich
> cos przyzwoitego stworzyc....

oprócz bez, można, ale po co marnować białko na coś innego niż bezy :D

bezomaniaczka rozpustna :D
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

1. Data: 2003-10-20 20:13:51

Temat: Re: co z bialek? - cycuszki murzynki
Od: GoniaP <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Yenefer wrote:
> [...]
> bialek z jaj kurzych. Zastanawiam sie czy oprocz bez mozna jeszcze z nich

Jak z bialek to koniecznie cycuszki murzynki :)
http://www.kuchnia.com.pl/DiD/cycuszki.html
Ten przepis byl tu podawany juz wiele razy, wiec wklejam tylko link.
W archiwum znajdziesz jeszcze wiecej o tym.

Pozdrawiam
Gosia

1. Data: 2003-10-20 21:02:44

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Yenefer wrote:
> [...]
> bialek z jaj kurzych. Zastanawiam sie czy oprocz bez mozna jeszcze z nich

Jak jestes ambitna sprobuj zrobic suflet. Pewnie pierwszy raz nie
wyjdzie, ale jakos trzeba zaczac.

Wladyslaw

1. Data: 2003-10-21 10:12:26

Od: "*madzik*" <b...@b...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Yenefer" <y...@N...wp.pl> skrev i meddelandet
> [...]
wiecej
> bialek z jaj kurzych. Zastanawiam sie czy oprocz bez mozna jeszcze z nich

mnie w trakcie ostatniej wizyty mojej mamy i zwiazanymi z nia (pozytywnymi)
szalenstwami w kuchni zostalo tez pare bialek. Dodalam do nich troche cukru,
opakowanie wiorkow kokosowych, i wsadzilam na wyschniecie do pieca cieplego
po ostatnim ciescie. Wyszly bardzo dobre kokosanki, ukochane mojej mamy,
wiec niechcacy zrobilam Jej ogromna frajde. Pozostale ciasta zostaly dla
nas... ;-)
Pozdrawiam,
magda

1. Data: 2003-10-22 10:35:58

Od: "Dota" <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lodowce az do chwili porzadkow :) Pomyslalam ze moze moglabym wreszcie je
> jakos spozytkowac w sposob jeszcze mi nieznany ;)

a próbowałaś robić bezy z białek? Ubija się białka na sztywno z cukrem( tak
na oko żeby były słodkie) i układa na folii albo papierze na blaszce. Piecze
w piekarniku w temperaturze ok 140 st. właściwie suszy aż stwardnieją.
Wychodzą takie jak w cukierniach. Polecam

kuchnia nowoczesna
ziemniaki z beszamelem
Resztka pieczarek - co zrobić
czy są tu optymalni?