co z białka

1. Data: 2005-06-01 18:48:33

Temat: co z białka
Od: tomasoburkaso <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

oprócz bezów. Co można zrobic wytrawnego do czego potrzebne jest białko
i niewiele więcej?
Taka zagwozdka. Białka to prawie zawsze zostają. Żółtka na kogel to
chyba tylko raz mi się udało odzyskac ;)

Pozdrawiam
Tomaso

2. Data: 2005-06-01 19:16:03

Temat: Re: co z białka
Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <d7l07a$k5h$1@nemesis.news.tpi.pl>,
tomasoburkaso <t...@g...pl> wrote:

> oprócz bezów. Co można zrobic wytrawnego do czego potrzebne jest białko
> i niewiele więcej?

Żeby białka wytrawić, trzeba by je zostawić na dłuższy czas, by
fermentowały.

> Taka zagwozdka. Białka to prawie zawsze zostają. Żółtka na kogel to
> chyba tylko raz mi się udało odzyskac ;)

Suflet.

Władysław

3. Data: 2005-06-01 19:34:15

Od: tomasoburkaso <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wladyslaw Los napisał:

> Żeby białka wytrawić, trzeba by je zostawić na dłuższy czas, by
> fermentowały.

> Suflet.

O światłości! Truskawkowy będzie jutro.

4. Data: 2005-06-01 19:34:49

Od: tomasoburkaso <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wladyslaw Los napisał:

> Żeby białka wytrawić, trzeba by je zostawić na dłuższy czas, by
> fermentowały.

> Suflet.

O światłości! Truskawkowy będzie jutro.

Dzięki
Tomaso

5. Data: 2005-06-01 20:33:32

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Suflet.
>

>Władysław

Albo mus. Tez truskawkowy :)

Pierz
K.T. - starannie opakowana

6. Data: 2005-06-02 19:00:13

Od: tomasoburkaso <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson napisał:

> Albo mus. Tez truskawkowy :)

Oczywiście że jak mus to suflet, truskawkowy "by the way".

Tomaso
w trakcie musowania

7. Data: 2005-06-02 20:13:24

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 02 Jun 2005 21:00:13 +0200, tomasoburkaso
<t...@g...pl> wrote:

>Oczywiście że jak mus to suflet, truskawkowy "by the way".
>
>Tomaso
>w trakcie musowania

Znaczy sie pol upieczesz, a pol zjesz, bez pakowania :)) (na
zasadzie - na miejscu czy zapakowac?)

Pierz, co ma juz od paru dni zmikowane truskawki, maliny, jogurt
i mleko i mu tez wychodzi mus. Prawie - w kazdym razie w wielkim
kubasie lyzka stanela na sztorc
K.T. - starannie opakowana

8. Data: 2005-06-02 21:38:35

Od: "tomolek" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> oprócz bezów. Co można zrobic wytrawnego do czego potrzebne jest białko
> i niewiele więcej?

"fałszywy móżdżek" :) trzeba zeszklić na patelni cebulkę, dodać trochę
drożdży (!). Jak się rozpuszczą dodajemy białka i smażymy jak jajecznicę...
ja to lubie
pzdr

9. Data: 2005-06-02 21:57:57

Od: "Oszust" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakby to powiedział jeden z bohaterów komiksu: "Ale hardkor":)

--
Oszust
GG 2652263

10. Data: 2005-06-02 22:06:59

Od: "tomolek" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oszust" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
> Jakby to powiedział jeden z bohaterów komiksu: "Ale hardkor":)
no kiedy to dobre jest... ale wiem, że brzmi strasznie.
pzdr

test
gotowanie warzyw a ich kolor
przepisy kulinarne