co z miodu?

31. Data: 2005-11-08 15:13:07

Temat: Re: co z miodu?
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 8 Nov 2005 13:16:36 +0100, "@nn" <ann@post> wrote:

>Użytkownik "Bartosz Nazar" <m2000[wytnijto]@poczta.onet.pl> napisał w
>wiadomości news:dkq4bj$fij$1@news.onet.pl...

>Masakra...
>Zrobiłabym to ciasto, ale z tą kaszą to będzie problem :P
>Jak to coś wygląda? Gdzie to coś można kupić? Ile to coś kosztuje?
>Ania
>P.S. A masz może przepis na sałatkę z pory, z dodatkiem pomarańcza i
>winogronu?

I perfuma moze...

Pierz, w miare tolerancyjny i odporny :P
K.T. - starannie opakowana

32. Data: 2005-11-08 15:20:16

Od: "@nn" <ann@post> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał
w wiadomości news:03g1n1dhr1c2vseqkqoek88fkq5d2o1c8k@4ax.com...

> I perfuma moze...

Perfumu/parfumu :PP
Ania
--
***********e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ ***********
******************** www.madej.master.pl ********************

33. Data: 2005-11-08 15:32:32

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson napisał:

> I perfuma moze...

etam. Ten parfum.
--
pa, BBjk

34. Data: 2005-11-08 15:42:39

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 08 Nov 2005 16:32:32 +0100, BasiaBjk
<b...@q...pl> wrote:

>U?ytkownik Krysia Thompson napisa?:

>etam. Ten parfum.

No patrzaj pani,. a ja myslalam ze tylko ten perfum..od kiedy tam
jest a? :P poza tym to miala byc salatka z pomarancza, pory,
winogronu ORAZ perfuma!

peirz
K.T. - starannie opakowana

35. Data: 2005-11-08 17:32:55

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

bebekot wrote:

>Miodówke to znam, ale krupnik znam pod postacią zwykłej zupy na obiad

Wrzuc w gugle, dostaniesz mase przepisow, nie tylko na zupe. A moze
sobie krupnik na jutro na obiad? Zupny krupnik, oczywiscie...

Kot

36. Data: 2005-11-08 17:35:16

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

>Bo to specjalna woda...miodowa, hehehehe...popatrz , nikt nie
>zauwazyl! na innej grupie tez podala przepis piszac, ze trzeba
>dodac 10 deko i dobrze rozdrobnic :)

Ja zauwazylam, ale co tam bede pisac, juz przyzwyczajonam ;)

Kot, glodny

37. Data: 2005-11-08 17:40:44

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bebekot" <b...@v...pl> napisał w wiadomości
> Cześć.
> Mam sporo miodu w domu i czas coś z tym zrobić. Nie wiem tylko co. Może
> macie
> jakieś propozycje? Przyszedł mi do głowy jakiś piernik i miodówka. W ogóle
> ideałem by było jakby ktoś znał przepis na coś,w czym jest dużo jaj i
> miodu , bo
> jakoś tez jajek mi się sporo uzbierało.

placek czeski - pracochlonny, ale uwielbiam:)
snikers tez.

38. Data: 2005-11-08 18:07:33

Od: Aniared <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kot napisał(a):

> Ja zauwazylam, ale co tam bede pisac, juz przyzwyczajonam ;)

Tobie wolno nie zauważać, nie musisz za każde przeoczenie brać się za
czyszczenie srebra ;). Krysia krótko mnie trzyma, nie ma co ;))).

--
Ania
Ladorusie: http://www.aniared.blog.onet.pl

39. Data: 2005-11-08 18:28:21

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Ja zauwazylam, ale co tam bede pisac, juz przyzwyczajonam ;)
>
>Kot, glodny

I co? Potem eksperymentujesz i wyprobowujesz wszystko co pod
reka? sledz? dzem? wiorki kokosowe? maslo? :PP

Pierz
K.T. - starannie opakowana

40. Data: 2005-11-08 21:20:15

Od: "sarra" <b...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> placek czeski - pracochlonny, ale uwielbiam:)
> snikers tez.

a mozesz podac przepis?

dynia marynowana mojej mamy...na życzenie
dynia marynowana na słodko mojej mamy...na życzenie
Zsiadle mleko ...
co mozna przygotowac na rocznice zwiazku?
menu na wesele