co z tym zrobić? bułka czosnkowa

1. Data: 2002-10-17 18:40:23

Temat: co z tym zrobić? bułka czosnkowa
Od: "Paweł Burlewicz" <b...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Dostałem do ręki eksperymentalny produkt pewnej piekarni (na razie nie
zrobię reklamy ;-))) - bułkę tartą w wygodnym pudełku do sypania (coś jak
solniczka). Nietypową, bo czosnkową. Macie Szanowni Grupowicze jakiś pomysł
do czego to zastosować w praktyce?
Tytus

1. Data: 2002-10-17 18:46:06

Temat: Re: co z tym zrobić? bułka czosnkowa
Od: "walkie" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Do tego wszystkiego co zwykla bulke?

walkie -> Justyna Oracz
GG:411958
e-mail: w...@w...net.pl
j...@w...net.pl
IRC: #wroclaw

1. Data: 2002-10-17 19:53:21

Od: hmmm <k...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 17 Oct 2002 20:46:06 +0200, "walkie" <w...@w...net.pl>
napisal/a:

>Do tego wszystkiego co zwykla bulke?

No, może poza wysypywaniem formy do ciasta... :-)

schabowego w takiej bułce eksperymentalnie by można...

hmmm

1. Data: 2002-10-18 16:12:43

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Macie Szanowni Grupowicze jakiś pomysł
> do czego to zastosować w praktyce?

do posypania blachy z wszelkimi nieslodkmi zapiekankami, tartami, pizzami.
albo do polaczenia z maselkiem i polania fasolki szparagowej, kalafiora.

1. Data: 2002-10-18 21:46:10

Od: "Paweł Burlewicz" <b...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości

> do posypania blachy z wszelkimi nieslodkmi zapiekankami, tartami, pizzami.
> albo do polaczenia z maselkiem i polania fasolki szparagowej, kalafiora.
Dzięki, to ostatnie zdążyłem wypróbować i bardzo fajnie wyszło. Inna rzecz,
że ja raczej należę do miłośników czosnku.
:-))))
Tytus

Re: Ciecierzyca jest sucha...
urozmaicenie nalesnikow