Re: co za cholerstwo ?

Data: 2002-08-25 08:17:42
Temat: Re: co za cholerstwo ?
Od: Sabinka <s...@k...net.pl>

On Sun, 6 Jan 2002 20:07:56 +0100, "EvaTMKGSM" <e...@w...pl> wrote:

>Użytkownik "BeaM" <b...@c...d2g.com> napisał w wiadomości
(...)
>na
>się
(...)
>To może być migrena oczna ale również coś powaźniejszego.
(...)
Czy przebiegajace przez pole widzenia swietliste punkty w liczbie moze
kilka moga miec cos wspolnego z migrena? Od dziecinstwa miewam czeste
bole glowy, ostatnio znowu prawie codziennie, ale od wielu juz lat
rzadko sa one "straszliwe" i uniemozliwiajace jakiestam
funkcjonowanie. Same punkciki prawie mi nie przeszkadzaja.

--
Sabina

--
Biuro Tlumaczen