co założyć na megapremierę?!

1. Data: 2006-08-24 15:31:42

Temat: co założyć na megapremierę?!
Od: "Magda" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Zostałam zaproszona do loży vipów na premierę "Ca Ira" w Poznaniu,
potrem "after party". Co powinnam na siebie włożyć?
Elegancka suknia wieczorowa czy wystarczy ładna czarna spódnica i jakaś
bluzeczka?

Będę wdzięczna za wszystkie rady!
Pozdrawiam
Magda

2. Data: 2006-08-24 16:14:33

Temat: Re: co założyć na megapremierę?!
Od: Eulalka <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magda napisał(a):

> [...]
> potrem "after party". Co powinnam na siebie włożyć?
> Elegancka suknia wieczorowa czy wystarczy ładna czarna spódnica i jakaś

Zależy z jakiej okazji i w jakim towarzystwie.
Generalnie wieczorowa suknia powinna być ok. Jednak jeśli to tzw.
atrakcja firmowa, to bardziej "służbowy" strój tez się obroni.
Sama nie ciągam ze sobą wieczorowych sukien, mam natomiast "wieczorową"
bluzkę, która idealnie pasuje do garniturku - można sobie darować
marynarkę, byle by spodnie były eleganckie. I tez kupowałam "na gwałt",
jak się okazało, że częścią oficjalnego spotkania jest wieczór w
kasynie a ja mam ze sobą jedynie oficjalne "służbówki".

Eulalka

3. Data: 2006-08-24 18:37:07

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Eulalka napisał(a):

> Zależy z jakiej okazji i w jakim towarzystwie.

Przeciez pisze, ze premiera ,,Ca Ira'' :)

Ja bym jednak stawiala na suknie.

th

4. Data: 2006-08-24 18:51:58

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Magda wrote:

> [...]
> potrem "after party". Co powinnam na siebie włożyć?
> Elegancka suknia wieczorowa czy wystarczy ładna czarna spódnica i jakaś

Suknia wieczorowa. Z "after party" to nawet balowa by uszla ;) Wedlug
protokolu opera, z ktorej idzie sie prosto na bal, to jedyna wymowka do
zalozenia balowej sukni nie na sam bal.

--
Beth Winter
Extenuation Collective <http://www.extenuation.net/>

5. Data: 2006-08-24 19:00:16

Od: "Agatek" <a...@y...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beth Winter" <b...@e...net> napisał w wiadomości
> Suknia wieczorowa. Z "after party" to nawet balowa by uszla ;) Wedlug
> protokolu opera, z ktorej idzie sie prosto na bal, to jedyna wymowka do
> zalozenia balowej sukni nie na sam bal.

A' propos protokołu. Ja bym chętnie poczytała książkę o tym jak się gdzie
ubrać. Podejrzewam że jak już zacznę pracować, będę bywać w różnych
miejscach i nie będę wiedzieć w co się ubrać. Wiem - chamidło ze mnie.
Dlatego z ciekawością oglądam zawsze "Lekcję stylu" bo i Kwaśniewska i ta
druga Pani ciekawie mówią. Gdzie znaleźć informacje o "protokole" i dress
code. Co gdzie i jak nosić. Nie wiadomo kiedy nagle Brytyjska Królowa na tea
zaprosi i nie będę wiedzieć co ubrać ;)

Agata

6. Data: 2006-08-24 20:46:12

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Agatek wrote:

> [...]
> code. Co gdzie i jak nosić. Nie wiadomo kiedy nagle Brytyjska Królowa na tea

Ja juz niestety nie pamietam nazw podrecznikow (mialam na studiach), ale
polecam Pietkiewicza, a z angielskich Emily Post. Jesli angielski ci nie
straszny, to Emily Post jest dostepna online za darmo:
<http://www.bartleby.com/95/> - mnostwo informacji wlasnie o ubieraniu
sie, chociaz a, amerykanskie, i b, jakies 80 lat do tylu ;)

7. Data: 2006-08-25 11:54:28

Od: "H" <h...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Skoro zostałaś zaproszona do loży vipów to zdecydowanie powinnaś założycz
wieczorową suknię.
Pozdrawiam i życzę miłej zabawy.
Honorka

Gdzie spodnie Cross?
Cera mieszana
celulit
kosmetyki naturalne
zestaw do mikrodermabrazji i zagadka ;-)