co zamiast cheddara?

11. Data: 2009-01-22 20:43:44

Temat: Re: co zamiast cheddara?
Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Sty, 21:22, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> A, to nie znam. Ale brie ładnie się topi, camembert takoż.- Ukryj cytowany tekst -
>
> - Pokaż cytowany tekst -

Polowanie na kompa czy sery pleśniowe zamiast twardych?

12. Data: 2009-01-22 20:44:29

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Sty, 21:33, "michalek" <m...@g...com> wrote:
> Użytkownik "Panslavista" <p...@g...com> napisał w
wiadomościnews:6b4f5415-3b56-41db-bafc-f7bbf535bf4b@
r10g2000prf.googlegroups.com...

> kosztował

> A widziałeś go gdzieś w sklepie? U nas, nie w Bułgarii?
> Bo ja pamietam go z dawnych "gierkowskich czasów"
>
> Ale teraz to parmezan,  kupisz wszędzie a kaszkawała
> nigdzie

Alma24 oraz firma Baca.

13. Data: 2009-01-22 21:09:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 22 Jan 2009 21:33:26 +0100, michalek napisał(a):

> [...]
> kosztował

> A widziałeś go gdzieś w sklepie? U nas, nie w Bułgarii?
> Bo ja pamietam go z dawnych "gierkowskich czasów"

W Makro jest, kupuję ostatnio stale, w takich małych krążkach. I w Real
widziałam ten sam.

14. Data: 2009-01-22 21:10:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 22 Jan 2009 12:43:44 -0800 (PST), Panslavista napisał(a):

> Polowanie na kompa czy sery pleśniowe zamiast twardych?

Hę?

15. Data: 2009-01-22 21:23:30

Od: "michalek" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

pamietam go z dawnych "gierkowskich czasów"

> Ale teraz to parmezan, kupisz wszędzie a kaszkawała
> nigdzie

Alma24 oraz firma Baca.

Bez urazy ale Alma24 - "nie zmamy takiego produktu"
A firmy Baca - to Google wyrzucaja na 5 pierwszych stronach
"wylewki samopoziomujące miksokretem" "woreczki foliowe"
i pare innych ale żadnej z branży spożywczej.

Dzieki za rady ale aż takiego naporu na kaszkawał nie mam,
żeby go szukać w internetowych sklepach i zamawiać przesyłką
kurierską do miasta wojewódzkiego "na wschód od Wisły" :))

16. Data: 2009-01-22 21:56:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 22 Jan 2009 22:23:30 +0100, michalek napisał(a):

> Dzieki za rady ale aż takiego naporu na kaszkawał nie mam,
> żeby go szukać w internetowych sklepach i zamawiać przesyłką
> kurierską do miasta wojewódzkiego "na wschód od Wisły" :))

Nosz mówię, że w Makro i Real :-)

17. Data: 2009-01-22 22:31:12

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michalek" <m...@g...com> napisał w wiadomości

Czesto masz w zwyczaju rozmawiac z antysemickimi debilami jak np ten -
pansravista?
Przymknij laskawie morde i nie odpisuj temu kretynowi.
Dlaczego? Wystarczy spojrzec w archiwum i poczytac sobie o jego chorych
pogladach i o jego urojeniach.
--
Bluzgacz

18. Data: 2009-01-23 05:25:15

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Sty, 22:56, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Nosz mówię, że w Makro i Real :-)

Atakowano mi kompa, więc nie mogłem skorygować:
Alma24 a firma Gazda: http://www.alma24.pl/produkty/produkt.do?search=kasz
kawa%C5%82&marksSearch=&productId=116800
http://www.spozywka.net/modules.php?name=News&file=a
rticle&sid=1949
http://www.gazdagazda.eu/
A kaszkawał jest na końcu listy serów regionalnych.

19. Data: 2009-01-23 07:31:31

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"michalek" <m...@g...com> wrote in message
> [...]
> żeby go szukać w internetowych sklepach i zamawiać przesyłką
> kurierską do miasta wojewódzkiego "na wschód od Wisły" :))

Alma i firma Gazda - nie mogłem skorygować w wyniku napaści na kompa.

20. Data: 2009-01-23 10:18:38

Od: "dink" <news@_n_o__s_p_a_m_dink.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bbjk" <b...@q...pl> wrote in message
> Burrito, nie buritto.
> Ser nie jest konieczny, ale jeśli lubisz, to wg uznania. Ostry smak
> nadadzą przyprawy.

lubię :-) oczywiście, że przyprawy nadadzą smak, ale smak sera też zostaje
na końcu języka. i żeby go poczuć trzeba użyć sera, który ma dość intensywny
smak, a nie np. mozzarellę

--
dink.
Toyota MR2 Club Poland - www.mr2.pl