co zrobić ????

1. Data: 2003-06-28 14:10:06

Temat: co zrobić ????
Od: "basia" <a...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie, co byście zrobili gdy ktoś przyszedł w 9 dniu od wystawienia
recepty z receptą na której oprócz antybiotyku jest jeszcze np. refundowana
maść. Wydać ją na 100% czy wcale bo recepta ważna jest 7 dni?

2. Data: 2003-06-28 20:27:58

Temat: Re: co zrobić ????
Od: m...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

> Mam pytanie, co byście zrobili gdy ktoś przyszedł w 9 dniu od wystawienia
> recepty z receptą na której oprócz antybiotyku jest jeszcze np. refundowana
> maść. Wydać ją  na 100% czy wcale bo recepta ważna jest 7 dni?

7 dni jest ważna recepta na antybiotyk, na maść 30 dni, więc po 9 dniach można
otrzymać maść zniżkowo, a antybiotyk pełnopłatnie.

3. Data: 2003-06-28 21:00:03

Od: "Jasiek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sekundkę, czy po 9 dniach można wogóle wydać antybiotyk, abstrachując od
odpłatności?
Nie wydaje mi się - a co do maści to czemu nie...

Jasiek
a...@p...onet.pl

4. Data: 2003-06-30 12:36:28

Od: "basia" <a...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie czy mogę coś wykreślić z recepty w tym wypadku?
Bo gdy przyszedł 2 dni wcześniej to może jeszcze zrezygnować z antybiotyku.

5. Data: 2003-06-30 16:22:39

Od: "Marek" <M...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "basia" <a...@p...com.pl> napisał w wiadomości
| No właśnie czy mogę coś wykreślić z recepty w tym wypadku?
| Bo gdy przyszedł 2 dni wcześniej to może jeszcze zrezygnować z
antybiotyku.

Witam Droga Basiu a o o cóż Ci to chodzi.
Przecież masz receptę na antybiotyk i maść (prawdopodobnie bez antybiotyku)
. Ta recepta jako recepta na antybiotyk jest przeterminowana a na maść nie
, więc wydajesz maść ulgowo .Co do antybiotyku to na pewno nie możesz wydać
go z ulgą (wpadka przy kontroli Funduszu Zdrowia) , pełnopłatnie nie
powinnaś (wpadka przy kontroli z Nadzoru Farmaceutycznego -a Fundusz do
pelnolatnych recept nic nie ma.) więc go skreśl lub jeśli chcesz się
tłumaczyć przed nadzorem wydaj na 100 %--Twoja sprawa i Twoje tłumaczenie.
Może to wyjaśni Ci to co piszą już inni.
Marek

6. Data: 2003-07-02 21:20:41

Od: "k g" <z...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tylko antybiotyk jest refundowany przez 7 dni od daty wystawienia. Maść nie
ma z tym nic wspólnego. Można wydać ze zniżką. Pozdrawiam!

Witam
Zen szen a sport?
Zażywanie witamin i innych preparatów
diane35