antybiotyk a tabletki antykoncepcyjne

1. Data: 2003-06-26 20:21:55

Temat: antybiotyk a tabletki antykoncepcyjne
Od: "green" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem chora i biorę antybiotyk Ceclor, słyszałam ze niektore antybiotyki
mogą osłabiać działanie tabl. antykoncepcyjnych. Wspomnę ze biorę Diane35.
Moze cos mi powiecie na ten temat?? Mam bardziej uważać?? Dzieki z gory za
ewentualne odpowiedzi.

2. Data: 2003-06-26 20:43:46

Temat: Re: antybiotyk a tabletki antykoncepcyjne
Od: "ewa " <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

green <o...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> Moze cos mi powiecie na ten temat?? Mam bardziej uważać?? Dzieki z gory za

hejka!
antybiotyki moga obnizac skutecznosc tabletek antykoncepcyjnych, dlatego w
tym cyklu radzilabym uwazac (dodatkowa metoda antykoncepcyjna zalecana).
pozdrawiam
zycze szybkiego powrotu do zdrowia

3. Data: 2003-06-26 21:00:32

Od: "green" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> zycze szybkiego powrotu do zdrowia

Dzieki wielkie:)Juz mi lepiej tylko mowie szeptem:) (bo mnie gardlo boli)

pytanie niecierpiace zwłoki
Ru486
Ekstrakt z dziurawca-jak otrzymac?
Re: Prozac i Wellbutirm