co zrobić z chwastami na trawniku

1. Data: 2010-08-05 06:44:09

Temat: co zrobić z chwastami na trawniku
Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

dopiero co zasiałem ładna trawkę, męczyłem sie aby wzeszła w te susze a tu
chwasty.
Najwięcej jesttakiej leżącej trawy ( podobno wilcza trawa) i czegos co
kwitnie na żółto a potem sa na tym takie zielone fasolki. Ogrodnik mówi aby
nie wyrywać a i tak nie nadążam. Czy to po koszeniach zniknie czy stosowac
jakąs chemie? Chociaż nie wyobrażam sobie jak ma działać chemia na chwasty a
nie na trawę

2. Data: 2010-08-05 10:27:12

Temat: Re: co zrobić z chwastami na trawniku
Od: Michał Gut <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

w sklepie dla ogrodnikow z chemia popros o herbicyd na rosliny dwuliscienne.
jak dobrze pamietam tak mi odpowiedziala moja matka(ogrodniczka) jak jej
wspomnialem o podobnym problemie - tyle ze ja mam inne chwasty - ale ich
nazwac nie potrafie.

3. Data: 2010-08-05 13:26:57

Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

a ta dzika trawa też jest jednoliścienna :(

4. Data: 2010-09-01 20:30:32

Od: Igus' <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafał pisze:
> [...]
> jakąs chemie? Chociaż nie wyobrażam sobie jak ma działać chemia na chwasty a

Ma i działa, np Starane na mlecze, skrzyp jest rewelacja.
Te zielone fasolki to najlepiej jak lekko podrosną wyrywać (łatwo wychodzą).
A generalnie to kosić, krótko. Tylko trawa to przetrzyma. Jak będzie
krótko to wyrosną gatunki o krótkich źdźbłach (im najtrudniej do słońca
się dostać). Ważne, żeby podlewać jak sucho.
Wiosną i jesienią zrobić wertykulację i będzie gód.

BR
Igus'

Pustelnik - kwiat
czy warto kupić kosiarke z castoramy?