co zrobic zeby miec dlugo opaleniznę?

1. Data: 2003-07-20 19:33:24

Temat: co zrobic zeby miec dlugo opaleniznę?
Od: "Harmony Wroclaw" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

wlasnie wrocilam z Bulgarii i jestem taka piekna brązowiutka. I chcialabym
taka pozostac jak najdluzej. Co w zwiazku z tym powinnam robic a czego nie?
Wydaje mi sie ze np. niedobrym wyjsciem jest ppeling - bo szybciej "zetrę" z
siebie brąz. Ale być może się mylę. Co radzicie aby jak najdluzej utrzymac
swoja opaleniznę?
pozdr.
H.
PS. Tylko prosze nie mowcie ze sie nie nalezy opalac bo to szkodzi zdrowiu -
bo blada nawet z najladniejszym makijazem i szczuplejsza o 5 kg nie
wygladalam nawet w polowie tak super jak teraz :) A poza tym wszystko co
jest dobre i przynosi mi radosc jest albo grzechem albo tuczy albo szkodzi
zdrowiu ;)

1. Data: 2003-07-20 20:08:05

Temat: Re: co zrobic zeby miec dlugo opaleniznę?
Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

nawilżac skóre i nie trzeć jej za bardzo- razem z naskórkiem zejdzie
kolorek. do tego mozna stosować balsamy utrwalajace opalenizne, czyli
rozcieńczone samoopalacze.
najdłużej trzyma się opalenizna zdobywana stopniowo...

1. Data: 2003-07-20 20:13:00

Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze zafunduj sobie balsam brazujacy - piec tygodni po powrocie z
nadbaltyckiego urlopu opalenizna traktowana Sopotem Ziaji wyglada lepiej niz
ta superswieza (szkoda tylko, ze to nie moja:))) Odcien wprawdzie bardziej
zloto-brzoskwiniowy niz czekoladowy, ale taki byl od poczatku i do tej pory
nic nie zjasnial.

pozdrawiam,
Aga

1. Data: 2003-07-21 08:30:31

Od: "Kasia z BBPR" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Harmony Wroclaw" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> wlasnie wrocilam z Bulgarii i jestem taka piekna brązowiutka. I chcialabym
> taka pozostac jak najdluzej. Co w zwiazku z tym powinnam robic a czego
nie?

Peeling to rzeczywiscie niezbyt dobry pomysl.
Mozesz natomiast:
1. Smarowac sie balsamem brazujacym i kremem do twarzy z serii "Ziaja -
Sopot".
2. Opalac sie dalej a po opalaniu stosowac utrwalacze :-) (Ziaja tez ma
takie cuda - pomaranczowe opakowania z niebieska zakretka)
3. Chodzic raz na czas do solarium i tam tez stosowac odpowiednie kosmetyki.
4. Z serii Ziaja-Sopot jest tez bodajze plyn do kapieli, ale nie wiem czy
dziala :-) To tak gdybys miala ochote na eksperymenty.

Glownie to zalezy tez od cery, na niektorych kolor trzyma sie dluzej, na
innych znacznie krocej (ooo to ja wlasnie :-) ).

pozdr
Kasia

1. Data: 2003-07-21 08:38:25

Temat: [ot] Re: co zrobic zeby miec dlugo opaleniznę?
Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Harmony Wroclaw <h...@w...pl> napisał(a) w wiadomości

> wlasnie wrocilam z Bulgarii i jestem taka piekna brązowiutka.

To pogoda dopisała? Gdzie byłaś, jesli to nie tajemnica?

--
Pozdrawiam, Seva. --> GG#788049 --> mail:w...@p...pl
|----[Moja strona] [Moje aukcje]----|

1. Data: 2003-07-21 10:27:40

Od: "Maja" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"justyp" <m...@o...pl> napisał

> nawilżac skóre i nie trzeć jej za bardzo- razem z naskórkiem zejdzie
> kolorek.

hmm to bardzo dziwne, co piszecie [liczba mnoga, bo nie tylko justyp]... ;)
Jakiś czas temu właśnie się radziłam w tej kwestii kosmetyczki i doradziła
peeling właśnie.
ale od początku:
wg niej idealna opalenizna to ta powstała, gdy używa się mocnych filtrów.
wówczas ta opalenizna jest 'usytuowana' głeboko. aby lepiej przygotować
skórę należy robić.. peeling. Potem [=po uzyskaniu satysfakcjonującej
opalenizny] także.
zluszcza się naskórek. Fakt. ale właśnie dzieki temu niejako 'odświeża'
opaleniznę.
nie pytajcie mnie, co to znaczy..
tak mi poradziła..
nie stosowałam, bo jeszcze urlop przede mną, ale.. akurat polecanie peelingu
[tylko nie za mocnego, oczywiście.. zeby nie podraznił za mocno] wydawało mi
się dość powszechne...

pzdr.

--
Maja

** Ironia - ostatnia faza rozczarowania **

1. Data: 2003-07-21 15:47:24

Temat: Re: [ot] Re: co zrobic zeby miec dlugo opaleniznę?
Od: "Harmony Wroclaw" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Seva" <a...@...sygnaturce> napisał w wiadomości
> Harmony Wroclaw <h...@w...pl> napisał(a) w wiadomości

> To pogoda dopisała? Gdzie byłaś, jesli to nie tajemnica?

W Rawdzie.
Tam pogoda zawsze dopisuje :)
pozdr.
H.

1. Data: 2003-07-21 19:10:01

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maja" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> "justyp" <m...@o...pl> napisał

> hmm to bardzo dziwne, co piszecie [liczba mnoga, bo nie tylko justyp]...
;)
> Jakiś czas temu właśnie się radziłam w tej kwestii kosmetyczki i doradziła
> peeling właśnie.

Dzięki pilingowi opalenizna jest ładniejsza, "nieszara", ale za to nietrwała
(piling "złuszcza" opaleniznę). coś za coś. dla dobrego kolorytu możesz
zrobić piling a potem stosować samoopalacz lub baslam brązujący- prawdziwa
opalenizna wprawdze szybko zejdzie, ale tego nie zauwazysz

kropki po depilacji
Pekajace naczynka
aerobik
Chwale maseczke